Maar... wat resteert er dan nog...quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef ok01 het volgende:
Op dit soort momenten wil ik bijna stoppen met luisteren
Draag je ook een masker?quote:Op zondag 27 december 2020 01:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ik
Beste wat je kunt doen: alle laagste en hoogste reviews niet lezen. Die personen die echt een review posten zullen meestal geen 100% of 0% geven als review.quote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind dat bij reviews over producten ook altijd zo irritant:
Klant A: beste product ooit, je zult geen spijt krijgen, mijn leven is fantastisch nu!!!1
Klant B: slechtste product ooit, flutkwaliteit en weggegooid geld!!1
Nee, dat is misschien nog wel het ergste van allemaalquote:
Moet je trots op zijnquote:Op zondag 27 december 2020 01:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik straal oninteressantheid uit door mn kop en Slipknot shirt vrees ik
En toch doet ie het. En ik vind Gijs serieus meevallen hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een hele prestatie
Das wel een fijne quilty pleasurequote:Op zondag 27 december 2020 01:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga voor een andere Mr President denk ik.
Guilty pleasures bestaan niet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Das wel een fijne quilty pleasure
Een saladekom met een beetje pech.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Nou, allemaal saladekom op je hoofd en schijtlollig zoomen.
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Muzikale armoede ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Nee eigenlijk niks.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
Tot morgenquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, deze is wel de druppel. Tot morgen
Alleen schuld of alleen pleasure?quote:
Ok, ik hou gewoon van het foute uurquote:
Dat wel ja... Beautiful Traumaquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Wel raar dat een nummer als deze nog steeds populairder is dan Beautiful Trauma of Sober, die zowel recenter zijn als meer pit hebben
Saaie Coldplay platenquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef houdjemond het volgende:
Man wat een armoede.
Heb ik nog iets gemist?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Toch nog wat protestmuziek uitgebracht na de hippetijd.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Wel raar dat een nummer als deze nog steeds populairder is dan Beautiful Trauma of Sober, die zowel recenter zijn als meer pit hebben
later kerelquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Je geeft wel snel op hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ziedende armkrasmeisjes vinden dit mooi.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Zo komen we nooit aan het 100ste topic.quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Ik ga ook het mandje opzoeken, veel plezier nog!
Nee het valt een beetje tegen nu qua muzikaal genotquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan en zie nu dat er weinig echt goede liedjes langskomen. mweh, ik weet niet of ik dit nog lang volhoud
quote:Jeroen van Inkel noemt Nina Simone net een zanger.![]()
Maf ze!quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
trusten, ouwe reus.quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
... is dat iets in KELquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee het valt een beetje tegen nu qua muzikaal genot
Nee! Placebo ook niet! MamaHJM zong ook dapper mee over vriendjes met wiet.. mooie dingen.quote:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Sleep well StopMakingSenseoquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Meer drinken, bedoel je eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!
Witwel hoor.quote:
Dat helpt wel ja. Genieten sowieso. Zelf met mwhe platenquote:Op zondag 27 december 2020 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!
Ja.quote:Op zondag 27 december 2020 01:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meer drinken, bedoel je eigenlijk.
Ik whitney of ik daar zo veel zin in heb eerlijk gezegd.quote:
Zuipen zuipen zuipenquote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Zooo, mevrouw Pippen is naar bed. Nu kan ik serieus gaan drinken.
Wat heb je in de kast staan?quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Even de wansmaak wegspoelen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Zo overleef ik carnaval altijd. Na een liter of 10 valt zelfs Snollebollekes wel mee.quote:
Ben ik te Armin?quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
Zo rond Armin weer ff nieuw flesje bier pakken denk ik.
Mijn Pippies doen dit ook. Wat... is Among Us eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan en zie nu dat er weinig echt goede liedjes langskomen. mweh, ik weet niet of ik dit nog lang volhoud
Haha, nee, gelukkig niet.quote:
Volgend uur komt er nog wat en dan is het echt heel lang wachten tot handle with carequote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Soort Home Alone-gevoelquote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Pfff denk dat ik daar wel 20 liter voor nodig hebquote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo overleef ik carnaval altijd. Na een liter of 10 valt zelfs Snollebollekes wel mee.
Nee, Armin van Buuren Lenny Ren!quote:
Zie de post onder je! Een vermakelijk en makkelijk spelletje voor als je je verveelt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn Pippies doen dit ook. Wat... is Among Us eigenlijk?
Alle single malt Islays en Dalwhinnie. En Famous Grouse voor bezoek die whisky door de cola wilquote:
Armand van Buren lijkt me een vreemde mash-up.quote:
Zooooooquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jou weg kan drinken
Daar hebben we Call of Duty voorquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zie de post onder je! Een vermakelijk en makkelijk spelletje voor als je je verveelt.
Ben wel benieuwd eigenlijk. Als Armin meuk met Marco kan maken moet iets tofs met Armand ook wel lukkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Armand van Buren lijkt me een vreemde mash-up.
Ik drink jou dan waarschijnlijk wel weer onder de tafel.quote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik jou weg kan drinken
Van dit uur krijg ik geen stramme hamster nee.quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef MTheBassman het volgende:
dit is toch eigenlijk geen geweldig uur. Met schijtlollige Jeroen wordt het nog minder
Das wel een topper jaquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef skysherrif het volgende:
Free Fallin redt dit uur nog wel bijna eigenhandig
Ze gingen als een malle?quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef Berkery het volgende:
Mijn laatste voor vandaag
[ afbeelding ]
Daar praten we dus niet meer meequote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij houdt niet van Nina Simone en lijkt het te menen
Ben een paar jaar geleden begonnen met de kast leeg te drinken hier (drink eigenlijk alleen maar bier). Maar alle whisk(e)y's (niets speciaals) zijn nu op en gister de Disaronno. Staat nog safari en amaranto ofzo en ouzoquote:Op zondag 27 december 2020 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alle single malt Islays en Dalwhinnie. En Famous Grouse voor bezoek die whisky door de cola wil
Jep hoe raadt je t zo...quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat ze hgebben gevraagd om klokken te pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |