Toch nog wat protestmuziek uitgebracht na de hippetijd.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Wel raar dat een nummer als deze nog steeds populairder is dan Beautiful Trauma of Sober, die zowel recenter zijn als meer pit hebben
later kerelquote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, deze is wel de druppel. Tot morgen
Je geeft wel snel op hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ok, deze is wel de druppel. Tot morgen
Ziedende armkrasmeisjes vinden dit mooi.quote:Op zondag 27 december 2020 01:18 schreef Gretzl het volgende:
Wel raar dat een nummer als deze nog steeds populairder is dan Beautiful Trauma of Sober, die zowel recenter zijn als meer pit hebben
Zo komen we nooit aan het 100ste topic.quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Ik ga ook het mandje opzoeken, veel plezier nog!
Nee het valt een beetje tegen nu qua muzikaal genotquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan en zie nu dat er weinig echt goede liedjes langskomen. mweh, ik weet niet of ik dit nog lang volhoud
quote:Jeroen van Inkel noemt Nina Simone net een zanger.![]()
Maf ze!quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
trusten, ouwe reus.quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
... is dat iets in KELquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb net een uur of anderhalf Among Us met een aantal fokkers gedaan
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!quote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee het valt een beetje tegen nu qua muzikaal genot
Nee! Placebo ook niet! MamaHJM zong ook dapper mee over vriendjes met wiet.. mooie dingen.quote:
Trustequote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Sleep well StopMakingSenseoquote:Op zondag 27 december 2020 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
G_B
Meer drinken, bedoel je eigenlijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon minder kritisch zijn en genieten!
Witwel hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |