Gemaakte interactie dus, en daar sta je dan 7 uur voor in de digitale wachtrijquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Die mensen op Zoom worden geïnstrueerd toch? Net met die honden en nu met die klokken
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 december 2020 01:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik drink jou dan waarschijnlijk wel weer onder de tafel.
zo erg kan je spontaan niet zijnquote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Die mensen op Zoom worden geïnstrueerd toch? Net met die honden en nu met die klokken
En bij Yellow Submarine met de duikbrillen.quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
gisternacht was er wel een guy in een zwarte sweater en kersmuts op die duidelijk wat had geslikt/gesnovenquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Waarom doet niemand iets ontzettend stoms op die zoom? Je blote reet flashen of zo.
Die jongens die gisteren stripten op It's Raining Men vond ik best leuk, totdat ik me besefte dat het totaal gescript wasquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Waarom doet niemand iets ontzettend stoms op die zoom? Je blote reet flashen of zo.
Is al 2x gebeurd... helaas.quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Geen idee maar ik vind het leuk om naar ze te kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef TheVulture het volgende:
Safari is echt een middelbare school drankjequote:Op zondag 27 december 2020 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben een paar jaar geleden begonnen met de kast leeg te drinken hier (drink eigenlijk alleen maar bier). Maar alle whisk(e)y's (niets speciaals) zijn nu op en gister de Disaronno. Staat nog safari en amaranto ofzo en ouzo
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Over The Script gesproken ...quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jep hoe raadt je t zo...
Boring dit. Ook de mensen die ze filmen
Liesjequote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het leuk om naar ze te kijken.Serieus.
Net als vorige week bij SR?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
was net nog hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef Karina het volgende:
Zeven uur?quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Gemaakte interactie dus, en daar sta je dan 7 uur voor in de digitale wachtrij
Dat was p0rnquote:
Net als pisang Ambonquote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Safari is echt een middelbare school drankje![]()
Hoe oud is die fles
Alles in die kast is minimaal 15 jaar oud denk ik.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Safari is echt een middelbare school drankje![]()
Hoe oud is die fles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |