quote:Op zondag 27 december 2020 01:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Alleen mensen van zestien of extreme kneuzen gaan prat op hoe goed ze kunnen drinken
Dat blijkt.quote:Op zondag 27 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Zooo, mevrouw Pippen is naar bed. Nu kan ik serieus gaan drinken.
Klopt, maar dat is een detail.quote:
Daar heb ik je naam en woonplaats voor nodig.quote:Op zondag 27 december 2020 01:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet deze erbij op mijn stemlijst voor volgend jaar... sue me
Ja ik lul ook maar wat maar radio2 kennende houden ze hem express in stand zodat ze weer populair kunnen doen met nieuwsberichtenquote:
Nu nog?quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Dit topic gaat eigenlijk een beetje te snel voor me.
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinkenquote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Safari is echt een middelbare school drankje![]()
Hoe oud is die fles
Nee joh, paar uurtjes zit ik erin nuquote:
Passoa was het helemaal bij mijquote:
volgens mij is het real time als ik naar het meezingen kijk.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?
quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik je naam en woonplaats voor nodig.
Niet Marco?quote:Op zondag 27 december 2020 01:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die vieze lucie da weetikveel hoe ze heet heeft dit nummer echt voor mij verpest
ik lees het meestal ook niete cht 100% mee hoorquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Dit topic gaat eigenlijk een beetje te snel voor me.
Zit best een redactie wel volgens mij.quote:Op zondag 27 december 2020 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar seconde vertraging wellicht om dat te kunnen voorkomen?
Yup.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb dit nummer leren kennen door Lucie Silvas(favoriete zangeres van het eerste uur) en De Vreemdganger
Wie ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |