ik begon met rumquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinken![]()
Dat is blijkbaar zo'n fase die iedereen weleens gehad heeft omdat bier bitter en vies nog was (ook al begon ik zelf ook met bier).
We doen niet eens ietsquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen.
Dit topic gaat eigenlijk een beetje te snel voor me.
Ah. Maar zag best al een tijdje dezelfde gezichten langskomen. Nu wel weer nieuwe.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik lul ook maar wat maar radio2 kennende houden ze hem express in stand zodat ze weer populair kunnen doen met nieuwsberichten
Nu is het te doen. Een beetje.quote:
Echt héquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet hoe ik al die zoete meuk safari, apfelkorn, elpicu, blue curacao ooit kon drinken![]()
Dat is blijkbaar zo'n fase die iedereen weleens gehad heeft omdat bier bitter en vies nog was (ook al begon ik zelf ook met bier).
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zegquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passoa was het helemaal bij mij![]()
Een blue Curacao. Want dat werd dan groen als je het met sinaasappelsap mixte
mmmm true truequote:Op zondag 27 december 2020 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
volgens mij is het real time als ik naar het meezingen kijk.
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandelingquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja passoa...goede oude onwetende tijd was dat zeg
En op de hoeveelste plek sta je nu?quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee joh, paar uurtjes zit ik erin nu
Die staat er niet meer denk ik. Volgens mij paar jaar terug weggeflikkerd. Zal zo nog eens kijken.quote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Passie, want echte Passoa was te duurquote:Op zondag 27 december 2020 01:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slaap ze!quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken
Nog veel plezier nachtbrakers
Groetjes aan de hondquote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn mand opzoeken
Nog veel plezier nachtbrakers
dat heb ik nooit eerder gehoordquote:
Ik drink niet meer, maar ik hield het toen ik nog wel dronk echt alleen op bier en whisky op den duur. soms nog wodka tijdens stappen voor de grap, maar alleen om even snel dronken te wordenquote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt hé![]()
Drink nu eigenlijk alleen nog maar wijn en single malt.
Het voorspelgefriemel duurt onnodig lang?quote:Op zondag 27 december 2020 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
Waar de fuck blijven de nummers als Graceland enzo of weet ik veel IETS LEUKS.
Jagermeister is mijn kryptoniet.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandeling
Breezer, ook zoiets. Bestaat een breezerslet nog?quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga nogsteeds over mijn nek als ik ook maar iets ruik wat neigt naar boswandeling
Duurt elk jaar langer inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 01:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het voorspelgefriemel duurt onnodig lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |