Wat is paarse vrijdag?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had 'Scrummie viert Paarse Vrijdag' als TT
die was dan echt woedend geworden
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
quote:
Aha, oke.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dag om te vieren dat homo of genderneutraal bent
Scrummie heeft al genoeg te verduren, ik ben blij dat ik voor deze (gender)neutrale TT heb gekozen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Vertel ons dan maar hoe goed hij nog is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
16 december controle tandarts
@:el-stinho
Helaas, dit vind ik geen like waard.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel ons dan maar hoe goed hij nog is.
Ik vind hem leuk. Like gegeven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel ons dan maar hoe goed hij nog is.
Erg jammer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, dit vind ik geen like waard.
Leuk spel ja! Ligt heel erg aan de kaarten die je gebruikt, natuurlijk. Ik vind veel aanvallende kaarten leuk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
Gisteravond hele avond Dominion gespeeld @:Buitendam
Leuk spel, maar nog lastig welke combinaties nou de winnende zijn.
Dankje maat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk. Like gegeven.
Goedemiddag trouwens.
wat een rare zin of is dat de neutraliteit?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dag om te vieren dat homo of genderneutraal bent
Snert, stokbrood & stukje vlees.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al dat we hachee doen
De pussy van je moederquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
Sgatju mag bepalen, weet nog niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al dat we hachee doen
We gaan iets met een pizzarette doen bij m'n schoonmoeder. Dat wordt vast enig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kerst valt vroeg in Westerbork.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
We gaan iets met een pizzarette doen bij m'n schoonmoeder. Dat wordt vast enig.
Het is een kroket geworden en een frikandel. En jij?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook!
Welke snacks neem jij?
Bamischijfje en een mexicano.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een kroket geworden en een frikandel. En jij?
Bamischijfgenotquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bamischijfje en een mexicano.
Kroketgod en frikandel ook niks mis mee, had ook mijn bestelling kunnen zijn.
En je pa, hoe is het daarmee?
Lekker man.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bamischijfje en een mexicano.
Kroketgod en frikandel ook niks mis mee, had ook mijn bestelling kunnen zijn.
En je pa, hoe is het daarmee?
What a time to be alive, what a time to eat a bamischijfquote:
Goed om te lezen. Nieuwe jaar is ook al snel, dus dat zal wel een heerlijk vooruitzicht zijn voor 'm.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker man.
Ja prima ouwe reus, hij verveelt zich wel nogal de tyfus nog steeds maar de revalidatie gaat op zich prima. Hij gaat in het nieuwe jaar het werk weer wat proberen op te bouwen. Hoe is het met die van jou?
Ik zag hem langskomen, hard gelachen.quote:
Ik dacht oprecht dat hij serieus was. Ik denk het eigenlijk nog steeds. ‘Grapje’ was een act van Louis.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag hem langskomen, hard gelachen.
Ik zie hem liever bezopen op gala’s. Kunnen ze niet gewoon elke maand een gala uitzenden en Louis baco voerenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:53 schreef De_Kraam het volgende:
Ome Louis moet terugkomen als trainer.
Louis de oudejaarsconference laten doen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem liever bezopen op gala’s. Kunnen ze niet gewoon elke maand een gala uitzenden en Louis baco voeren
Bekeken en bevestigd. Afgehandeld.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:54 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe COR note met feiten benoemd weer binnen.
@:lenny_leonard
Zelfde stad?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ik ga weer verhuizen als het goed is
Het heeft eventjes een coronajaartje uitstel geduurd maar nu begint het echte leven.
Rotterdam genot @Erasmusquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ik ga weer verhuizen als het goed is
Het heeft eventjes een coronajaartje uitstel geduurd maar nu begint het echte leven.
Yess, maar nu Rotterdam Noord ipv Oost (waar ik altijd heb gewoond).quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess, maar nu Rotterdam Noord ipv Oost (waar ik altijd heb gewoond).
Grotere plek, eigen tuintje en een veel betere locatie. Ben wel tevreden zo
En het lukte ook nog.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Only in Brazil(overval met een paard)
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gerse mention genotquote:
Rotterdam-Noord is erg fijn pik, lekker bezig. Beter dan dat karakterloze Oost. Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
RotterdamGODquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk ook meteen een ban. Ik ben tegen racisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit ontzettend offensief, en ik hoop dat de maker van deze post heel lang verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet omdat ik Neef-Wuppie een ontzettende lul vind, maar omdat ik tegen racisme ben hoorMakkelijk eerste
Ik neem Jaap niet meer serieusquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
https://rtvr.nl/m0Aw
JaapGOD op 2@:caland
Prima plekje voor AbouGod ook @:kingroland
Pleurt op met die lockdown, ik heb daar GEEN zin in.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
Straks maar even de stad in om alvast kerstinkopen te doen VOOR DE LOCKDOWN
Meteen even kappertje pakken, lekker fresh toch
Flauwekul ook, er wordt gewoon wat meer getest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pleurt op met die lockdown, ik heb daar GEEN zin in.
Doe de groeten aan die accordeon zigeuner op de grote markt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
Straks maar even de stad in om alvast kerstinkopen te doen VOOR DE LOCKDOWN
Meteen even kappertje pakken, lekker fresh toch
Zal ik doen, draaiorgelman met grote snor en tamboerijnvrouwtje zijn helaas overleden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe de groeten aan die accordeon zigeuner op de grote markt.
Ja maar het buitenland doet het ook!!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Flauwekul ook, er wordt gewoon wat meer getest.
Kerst zal ontzien worden hebben ze al gezegd. Dus tot aan 1e kerstdag in lockdown ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar het buitenland doet het ook!!!
Succes met handhaven trouwens als ze dit voor kerst en oud en nieuw invoeren.
Ze zeiden ook dat er geen extra maatregelen voorlopig komen en nu alweer overleg. Ik neem dat wat ze zeggen niet meer zo heel erg serieus. Kaag zei gister nog geen overleg dit weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kerst zal ontzien worden hebben ze al gezegd. Dus tot aan 1e kerstdag in lockdown ofzo.
Klootzakken.
Terwijl er eigenlijk ook geen reet veranderd is sinds afgelopen dinsdag. Had dán gewoon die maatregelen genomen, weer een week weg.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat er geen extra maatregelen voorlopig komen en nu alweer overleg. Ik neem dat wat ze zeggen niet meer zo heel erg serieus.
Nee kloptquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch
Het was u misschien niet direct opgevallen
Of gewoon de kroegen open!quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terwijl er eigenlijk ook geen reet veranderd is sinds afgelopen dinsdag. Had dán gewoon die maatregelen genomen, weer een week weg.
Die gaan wel dicht denk ik. Ik hoop ook de winkels.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:27 schreef Caland het volgende:
Als de sportscholen dicht gaan word ik trouwens wel echt woedend
Dat is letterlijk het enige dat ik te doen heb straks in mijn vakantie
Beste is gewoon alles dicht voor 3 weken en kerst dit jaar gewoon overslaanquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan wel dicht denk ik. Ik hoop ook de winkels.
Ja dat heeft in andere landen ook fantastisch geholpenquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beste is gewoon alles dicht voor 3 weken en kerst dit jaar gewoon overslaan
Caland, onze eigen Jaapquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heeft in andere landen ook fantastisch geholpen
Beste is gewoon je niet zo aanstellen
Dan kunnen de kroegen wel weer openquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan wel dicht denk ik. Ik hoop ook de winkels.
Mooi hier ben je toch niet welkomquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kom net binnen, maar ik moet helaas weer gaan zie ik.
Echt zo dom.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Black Friday gaat de boeken in als een zwarte dag in het Nederlandse coronatijdperk
Ik las dat in Belgie een Sinterklaas een superspreader was geweest. Die was in een woonzorgcentrum elke bewoner op hun kamer een cadeautje gaan geven. Toen bleek hij dus corona te hebben en 57 van de 150 bewoners hadden het daarna ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt zo dom.
En dan zal de detailhandel daar nu weer onder moeten lijden.
Ja, net als met die routekaart, die maken ze dan en een week later wijken ze daar al weer van af met als reden ‘ja maar dan gaat december sowieso helemaal goedkomen!!’ (en die extra maatregelen hebben helemaal niks uitgehaald)quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat er geen extra maatregelen voorlopig komen en nu alweer overleg. Ik neem dat wat ze zeggen niet meer zo heel erg serieus. Kaag zei gister nog geen overleg dit weekend.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las dat in Belgie een Sinterklaas een superspreader was geweest. Die was in een woonzorgcentrum elke bewoner op hun kamer een cadeautje gaan geven. Toen bleek hij dus corona te hebben en 57 van de 150 bewoners hadden het daarna ook
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi.
Tevens present CORRED. @:lenny_leonard
Jaapio en De_Gom niet op 1 en 2.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
https://rtvr.nl/m0Aw
JaapGOD op 2@:caland
Prima plekje voor AbouGod ook @:kingroland
Denk dat het een soepje wordt met pannenkoeken, maar ik ben er nog niet helemaal over uit dus hou je op de hoogte!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een biefstukje.
Uitsmijter.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een biefstukje.
Penne met pesto en kipquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker man.quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben compleet doorgelierd met @:picommp
Kopje koffie over twee uur @:caland @:jojoortje @:ggmm
Jij deugt!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel ietsje linkser maar niet super.
Dit klopt wel
Koopmans?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het een soepje wordt met pannenkoeken, maar ik ben er nog niet helemaal over uit dus hou je op de hoogte!
Omdat je scheel bentquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
Bij mij staat het live eredivisieverslagentopic opeens niet meer in het overzicht van vbl maar wel in myat
Hoe kan dit @:ggmm @:onlogisch @:danny @:madame_paon @:tagliano
Wat raar, ik heb even mobiel gecheckt maar daar staat hij er ook gewoon bij, bij mij.quote:
Aan jou heb ik ook helemaal niks!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb even mobiel gecheckt maar daar staat hij er ook gewoon bij, bij mij.
Misschien even vernieuwen, anders weet ik ook allemaal niet. Dit soort zaken daar snap ik eigenlijk niks van!
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook helemaal niks!
Kan zijn dat je de user die het topic geopend heeft in je blocklijst hebt staan. Dan staat het topic er niet meer tussen.quote:
Oja. Dit klopt inderdaad nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het aan je blocklist ligt!
Graag gedaan makker!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dit klopt inderdaad nu je het zegt
Probleem opgelost
Erg mooi dat de zeer sympathieke @Caland de erg onnodige @Neef_Wuppie heeft geblokkeerd. Ik hoop dat veel andere mensen neef_wuppie ook blokkeren zodat erg lang zijn posts niet gelezen worden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kan zijn dat je de user die het topic geopend heeft in je blocklijst hebt staan. Dan staat het topic er niet meer tussen.
Sorry vriend, superbedankt nog.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:24 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik nu zie dat je me niet bedankt hebt.
Dus hopelijk stap je op een legoblokje
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
Het kan ook zijn dat het aan je blocklist ligt!
Oh sorry ik had vanmiddag 14 mentions (omdat ik zo verdomde populair ben) die heb ik allemaal weggeklikt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Negeer je mijn mention?
[ twitter ]
Volgende keer even kijken wie je de mentions hebben gegeven. De kwaliteitsusers af gaan en vervolgens de rest wegklikken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik had vanmiddag 14 mentions (omdat ik zo verdomde populair ben) die heb ik allemaal weggeklikt.
Maar nu is het te laat voor happers denk ik
Toch getweet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:29 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Turkse pizza & broodje doner kebab besteld.
#viesdik @:Rambodirk @:drizzt
Vechtsport is voor proleten en debielen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat die partij van Badr vanavond was maar dat is volgende week
Erg jammer en teleurstellend
Tilburg ook, wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vechtsport is voor proleten en debielen.
Ik had ongelijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanmiddag reageerde er niemand en je dacht: ik probeer het gewoon nog een keer?
Volgende week zaterdag en dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks. Welke dag is de wedstrijd en waar wordt het uitgezonden?
quote:
Dat niet, maar het staat in de top 3quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is dit je jaarlijkse hoogtepunt van de kerst?
Glorykickboxing.com PayPerViewquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag en dat weet ik nog niet
Ik kan er altijd wel om lachen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is dit je jaarlijkse hoogtepunt van de kerst?
Jammer, ik haat kijken via streams. Vreemd dat een zendertje dat niet opkoopt, kijken toch wel genoeg mensen naar zou je zeggenquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij exclusief via hun eigen website
Ja, dat was ook niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik ben na het kijken van de Engelse topper ook wel weer klaar met voetbal voor vandaag
Zou je zeggen ja, gewoon wat reclame voor heuptasjes tussen de partijen en je hebt het er zo uit. Misschien denken ze bij Glory dat al die mensen zó graag Badr willen zien dat ze allemaal gaan betalen en vroegen ze daardoor teveel voor de rechten op tv.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, ik haat kijken via streams. Vreemd dat een zendertje dat niet opkoopt, kijken toch wel genoeg mensen naar zou je zeggen
Wat zijn de andere twee?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, maar het staat in de top 3
In COR blijf je zo aan de gangquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
COR / Duitsland: Kappers, niet-essentiële winkels en scholen dicht
Ludieke post gezet in dit topic @:zipportal @:ggmm @:caland @:3rr0r @:lenny_leonard
Niks gezienquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Ludieke post gezet in dit topic @:zipportal @:ggmm @:caland @:3rr0r @:lenny_leonard
Kan niet reagerenquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Misschien krijg je nog wel een note? Vaste prik (geen vaccin) in COR.quote:Op zondag 13 december 2020 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:tijger_m gaat er met de bezem doorheen
VACCIN IS 5Gquote:Op zondag 13 december 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog wel een note? Vaste prik (geen vaccin) in COR.
Dan gaan ze gelijk in chip implanteren.quote:
Heb nog meer dan 200 staan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snel nog speciaalbier halen voordat de winkels dichtgaan
@:lenny_leonard
Hahaha, ik zeg doen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet denkt aan een avondklok met oud en nieuw. Het is een van de maatregelen die morgen wordt besproken in een extra crisisoverleg en ministerraad, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.
Succes met handhaven.
Ik eet boerenkool (bij mijn ouders)quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Macaroni van gister.quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet boerenkool (bij mijn ouders)
quote:Quincy Promes ontkent betrokken te zijn geweest bij een steekpartij in Abcoude in juli van dit jaar. Dat laat de advocaat van Promes, Manon Maalmoes, in een schriftelijke verklaring weten. 'Promes was op het moment van het incident niet ter plaatse', schrijft Maalmoes in het bericht. 'Promes werkt volledig mee aan het onderzoek.'
Kroegen. Open. Nu.quote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Zijn de kroegen al open? Is het al 1 juno?
Ik schaterquote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet denkt aan een avondklok met oud en nieuw. Het is een van de maatregelen die morgen wordt besproken in een extra crisisoverleg en ministerraad, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.
Succes met handhaven.
Die gaan gewoon dicht hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
Lees gelukkig nog niks over de sportscholen dicht
Ja ze lullen elke keer wat anders, net hoe het hunnie uitkomt inderdaad. (maar ik hoop het voor je hoor)quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen er wat meer dicht ging benadrukten ze nog dat sportscholen openbleven omdat mentale en fysieke gezondheid ook erg belangrijk was in deze tijd
Ja en ze hebben zichzelf nog nooit tegengesproken dus dat moet wel goedkomenquote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen er wat meer dicht ging benadrukten ze nog dat sportscholen openbleven omdat mentale en fysieke gezondheid ook erg belangrijk was in deze tijd
Buiten hardlopen heeft nog restrictiesquote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 13 december 2020 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en ze hebben zichzelf nog nooit tegengesproken dus dat moet wel goedkomen
Dat is Jaap versus De Hondquote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Vorige keer gooiden ze ook alleen de groepslessen eruit
Wat ook volledig terecht is trouwens, zo’n dicht zaaltje vol met boomers die dan aan het spinnen zijn. Maar de fietsen staan op 2 meter afstand van elkaar hoor.
Ach jee de cijfertjes zijn weer wat omhoog. Gelijk een persco!quote:
We moeten het nu echt heel heel heel serieus nemen!!!quote:Op maandag 14 december 2020 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach jee de cijfertjes zijn weer wat omhoog. Gelijk een persco!
En horeca sluiten terwijl daar iets van 2.5% of zo van de besmettingen vandaan komen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
Krijg je weer zo’n vermanend toontje dat WE ons niet meer aan de regeltjes houden
Alsof dat er iets mee te maken heeft
Dat was echt heel dom ja. Alsof mensen dan niet net zo goed thuis een drankje gaan doenquote:Op maandag 14 december 2020 10:19 schreef Coco het volgende:
[..]
En horeca sluiten terwijl daar iets van 2.5% of zo van de besmettingen vandaan komen.
Zou ontslag nemen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:17 schreef Coco het volgende:
Bweh heel bericht over DIVERSITEIT in onze organisatie.
Zelfs zonder corona vind ik dat zo'n horror winkel, dat doolhof systeem werkt op m'n zenuwen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op één IKEA bezoekje na hoef ik toch niet naar de winkels.
Toch wel jammer dat de standaard witte tweede kerstavond in de kroeg niet doorgaat.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat de standaard witte tweede kerstavond in de kroeg niet doorgaat.
nou nou nouquote:Op maandag 14 december 2020 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Café 't Hemeltje blijft dicht ook met oudjaar.
quote:Bijna alles dicht, harde lockdown tot en met 19 januari
Het kabinet bereidt een vergaande lockdown voor waarbij bijna alles tot en met 19 januari dicht gaat: van scholen tot niet-essentiële winkels tot musea tot kapsalons tot theaters, melden bronnen in Den Haag aan de NOS.
De maatregelen gaan vannacht om twaalf uur al in, om een run op winkels morgen te voorkomen. Contactberoepen zoals de fysio en massagesalons moeten ook stoppen, en mensen moeten zo veel mogelijk thuis blijven.
Scholen moeten vanaf woensdag hun deuren sluiten, en op online onderwijs overstappen. Premier Rutte spreekt het land vanavond om 19.00 uur toe over de vergaande maatregelen.
Nooit meer, alcohol nuttigen wordt afgeschaft.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar wanneer gaan de kroegen dan open?
Laatste keer dat ik er was, was in juni.quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit jaar geen kerst bij m'n ouders, anti-genot
3 personen per dag schijnt wel de norm te blijven?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit jaar geen kerst bij m'n ouders, anti-genot
Drizzt heeft 3 zusjes.quote:Op maandag 14 december 2020 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3 personen per dag schijnt wel de norm te blijven?
M'n vader een goede beurt gegeven?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in juni.
Natuurlijk alles voor de helden in de zorg (lol)quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Maar jullie houden je dus ook echt aan die maatregelen en gaan geen kerst vieren?
Kerst mag toch met die +3 personen? Of ook dat niet meer?quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Maar jullie houden je dus ook echt aan die maatregelen en gaan geen kerst vieren?
Bedankt, vriend.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk alles voor de helden in de zorg (lol)
Ja volgens mij welquote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kerst mag toch met die +3 personen? Of ook dat niet meer?
Heb alleen een broertjequote:
Natuurlijk gaan we kerst vieren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Akkoord. Graag pics @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf. Graag eerst pics zodat jij kunt beoordelen of het vrouwen zijn.
Uitgezonderd natuurlijk, want we zijn voor godsdienstvrijheid!quote:
Niemand lacht.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n vader een goede beurt gegeven?
Kerst heeft toch ook iets met god te maken?quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Uitgezonderd natuurlijk, want we zijn voor godsdienstvrijheid!
Arme kinderen die hun kerstdiner op school moeten missen nu.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook lekker handig dat ze de scholen drie dagen voor de kerstvakantie gaan sluiten
Jezus zeg
Die is gewoon moddervetquote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord. Graag pics @:Drizzt_DoUrden
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Dit is een walgelijk zwijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Prima dame.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in juni.
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arme kinderen die hun kerstdiner op school moeten missen nu.
Eten, dan is het altijd een verrassing wat er op het menu staat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?
Deze grap was al een soort van gemaakt. (ook toen moest niemand lachen)quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?
Goeie edit wel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap was al een soort van gemaakt. (ook toen moest niemand lachen)
Alle andere winkels zijn dicht dus iedereen gaat dan naar de supermarkt ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef RamboDirk het volgende:
Het is wel de te hopen dat je niet hoeft te wachten voor de supermarkt straks, met rijen of iets.
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.
Tenzij hachee, dan wordt het vooraf aangekondigd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Eten, dan is het altijd een verrassing wat er op het menu staat.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.
Dit is leuk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?
We roddelen hier niet. @3rr0rquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.
Dit is geen aziaatquote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Kan je dit nog even in mijn superleuke FEE-topic zeggen?quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 12:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is geen aziaat
Ik kan hier niks mee @:coco @:zipportal
Gedaanquote:Op maandag 14 december 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit nog even in mijn superleuke FEE-topic zeggen?
FEE / Hoe ziet jouw "kerstborrel" eruit?
19 januari kroegen openquote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
Grap gemaakt op twitter
@:scrummie vond hem niet leuk
Erg jammer.
okequote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
Grap gemaakt op twitter
Erg jammer.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
Grap gemaakt op twitter
Erg jammer.
Het gaat niet zo goed met onze scrum.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Gereageerd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet zo goed met onze scrum.
Haakt ook al vaak af met haxball![]()
Succes maat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
Gelijk maar even sportschooltje gepland vanavond om 20.00u
Alles HELEMAAL KAPOT maken.
Lekker voor je.quote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds woest over mijn kappersafspraak die nu niet doorgaat.
Gewoon gaan joh.quote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds woest over mijn kappersafspraak die nu niet doorgaat.
Wow drukke kapper.quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
En ik had afgelopen donderdag gebeld toen zaten ze helemaal vol dat weekend en vrijdag, dus heb ik het al een week uitgesteld.
Ik ben echt woest.
Je bent in elk geval over je telefoonvrees heen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
En ik had afgelopen donderdag gebeld toen zaten ze helemaal vol dat weekend en vrijdag, dus heb ik het al een week uitgesteld.
Ik ben echt woest.
Bang dat Willem II anders degradeert?quote:Op maandag 14 december 2020 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter stoppen ze dit seizoen ook met de Eredivisie. Is daar al iets over bekend?
Ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bang dat Willem II anders degradeert?
Twente zat afgelopen seizoen ook in een vrije val, zelfde scenario dus. Snap je helemaal.quote:
Een aantal ontzettende kutspelers waarvan buitenstaanders denken dat ze goed zijn. Een debiel slechte bank dus ze kunnen ook niet echt gewisseld worden.quote:Op maandag 14 december 2020 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom werkt het niet meer bij Willem II? Toch niet veel spelers vertrokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |