quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi.
Tevens present CORRED. @:lenny_leonard
Jaapio en De_Gom niet op 1 en 2.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
https://rtvr.nl/m0Aw
JaapGOD op 2@:caland
Prima plekje voor AbouGod ook @:kingroland
Denk dat het een soepje wordt met pannenkoeken, maar ik ben er nog niet helemaal over uit dus hou je op de hoogte!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een biefstukje.
Uitsmijter.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een biefstukje.
Penne met pesto en kipquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker man.quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben compleet doorgelierd met @:picommp
Kopje koffie over twee uur @:caland @:jojoortje @:ggmm
Jij deugt!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel ietsje linkser maar niet super.
Dit klopt wel
Koopmans?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het een soepje wordt met pannenkoeken, maar ik ben er nog niet helemaal over uit dus hou je op de hoogte!
Omdat je scheel bentquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
Bij mij staat het live eredivisieverslagentopic opeens niet meer in het overzicht van vbl maar wel in myat
Hoe kan dit @:ggmm @:onlogisch @:danny @:madame_paon @:tagliano
Wat raar, ik heb even mobiel gecheckt maar daar staat hij er ook gewoon bij, bij mij.quote:
Aan jou heb ik ook helemaal niks!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb even mobiel gecheckt maar daar staat hij er ook gewoon bij, bij mij.
Misschien even vernieuwen, anders weet ik ook allemaal niet. Dit soort zaken daar snap ik eigenlijk niks van!
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook helemaal niks!
Kan zijn dat je de user die het topic geopend heeft in je blocklijst hebt staan. Dan staat het topic er niet meer tussen.quote:
Oja. Dit klopt inderdaad nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het aan je blocklist ligt!
Graag gedaan makker!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dit klopt inderdaad nu je het zegt
Probleem opgelost
Erg mooi dat de zeer sympathieke @Caland de erg onnodige @Neef_Wuppie heeft geblokkeerd. Ik hoop dat veel andere mensen neef_wuppie ook blokkeren zodat erg lang zijn posts niet gelezen worden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kan zijn dat je de user die het topic geopend heeft in je blocklijst hebt staan. Dan staat het topic er niet meer tussen.
Sorry vriend, superbedankt nog.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:24 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik nu zie dat je me niet bedankt hebt.
Dus hopelijk stap je op een legoblokje
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
Het kan ook zijn dat het aan je blocklist ligt!
Oh sorry ik had vanmiddag 14 mentions (omdat ik zo verdomde populair ben) die heb ik allemaal weggeklikt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Negeer je mijn mention?
[ twitter ]
Volgende keer even kijken wie je de mentions hebben gegeven. De kwaliteitsusers af gaan en vervolgens de rest wegklikken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik had vanmiddag 14 mentions (omdat ik zo verdomde populair ben) die heb ik allemaal weggeklikt.
Maar nu is het te laat voor happers denk ik
Toch getweet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:29 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Turkse pizza & broodje doner kebab besteld.
#viesdik @:Rambodirk @:drizzt
Vechtsport is voor proleten en debielen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat die partij van Badr vanavond was maar dat is volgende week
Erg jammer en teleurstellend
Tilburg ook, wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vechtsport is voor proleten en debielen.
Ik had ongelijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanmiddag reageerde er niemand en je dacht: ik probeer het gewoon nog een keer?
Volgende week zaterdag en dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks. Welke dag is de wedstrijd en waar wordt het uitgezonden?
quote:
Dat niet, maar het staat in de top 3quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is dit je jaarlijkse hoogtepunt van de kerst?
Glorykickboxing.com PayPerViewquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag en dat weet ik nog niet
Ik kan er altijd wel om lachen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is dit je jaarlijkse hoogtepunt van de kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |