Erg mooi dat de zeer sympathieke @Caland de erg onnodige @Neef_Wuppie heeft geblokkeerd. Ik hoop dat veel andere mensen neef_wuppie ook blokkeren zodat erg lang zijn posts niet gelezen worden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kan zijn dat je de user die het topic geopend heeft in je blocklijst hebt staan. Dan staat het topic er niet meer tussen.
Sorry vriend, superbedankt nog.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:24 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik nu zie dat je me niet bedankt hebt.
Dus hopelijk stap je op een legoblokje
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
Het kan ook zijn dat het aan je blocklist ligt!
Oh sorry ik had vanmiddag 14 mentions (omdat ik zo verdomde populair ben) die heb ik allemaal weggeklikt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Negeer je mijn mention?
[ twitter ]
Volgende keer even kijken wie je de mentions hebben gegeven. De kwaliteitsusers af gaan en vervolgens de rest wegklikken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry ik had vanmiddag 14 mentions (omdat ik zo verdomde populair ben) die heb ik allemaal weggeklikt.
Maar nu is het te laat voor happers denk ik
Toch getweet
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:29 schreef fetX het volgende:
Hallo vrienden.
Turkse pizza & broodje doner kebab besteld.
#viesdik @:Rambodirk @:drizzt
Vechtsport is voor proleten en debielen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat die partij van Badr vanavond was maar dat is volgende week
Erg jammer en teleurstellend
Tilburg ook, wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vechtsport is voor proleten en debielen.
Ik had ongelijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanmiddag reageerde er niemand en je dacht: ik probeer het gewoon nog een keer?
Volgende week zaterdag en dat weet ik nog nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks. Welke dag is de wedstrijd en waar wordt het uitgezonden?
quote:
Dat niet, maar het staat in de top 3quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is dit je jaarlijkse hoogtepunt van de kerst?
Glorykickboxing.com PayPerViewquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag en dat weet ik nog niet
Ik kan er altijd wel om lachen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is dit je jaarlijkse hoogtepunt van de kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |