quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:54 schreef Zipportal het volgende:
Erg mooi.
Tevens present CORRED. @:lenny_leonard
Jaapio en De_Gom niet op 1 en 2.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
https://rtvr.nl/m0Aw
JaapGOD op 2@:caland
Prima plekje voor AbouGod ook @:kingroland
Denk dat het een soepje wordt met pannenkoeken, maar ik ben er nog niet helemaal over uit dus hou je op de hoogte!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een biefstukje.
Uitsmijter.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met snijbonen en een biefstukje.
Penne met pesto en kipquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker man.quote:Op zaterdag 12 december 2020 04:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben compleet doorgelierd met @:picommp
Kopje koffie over twee uur @:caland @:jojoortje @:ggmm
Jij deugt!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben wel ietsje linkser maar niet super.
Dit klopt wel
Koopmans?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het een soepje wordt met pannenkoeken, maar ik ben er nog niet helemaal over uit dus hou je op de hoogte!
Omdat je scheel bentquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:15 schreef Caland het volgende:
Bij mij staat het live eredivisieverslagentopic opeens niet meer in het overzicht van vbl maar wel in myat
Hoe kan dit @:ggmm @:onlogisch @:danny @:madame_paon @:tagliano
Wat raar, ik heb even mobiel gecheckt maar daar staat hij er ook gewoon bij, bij mij.quote:
Aan jou heb ik ook helemaal niks!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb even mobiel gecheckt maar daar staat hij er ook gewoon bij, bij mij.
Misschien even vernieuwen, anders weet ik ook allemaal niet. Dit soort zaken daar snap ik eigenlijk niks van!
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook helemaal niks!
Kan zijn dat je de user die het topic geopend heeft in je blocklijst hebt staan. Dan staat het topic er niet meer tussen.quote:
Oja. Dit klopt inderdaad nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat het aan je blocklist ligt!
Graag gedaan makker!quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dit klopt inderdaad nu je het zegt
Probleem opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |