Heb nog meer dan 200 staan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snel nog speciaalbier halen voordat de winkels dichtgaan
@:lenny_leonard
Hahaha, ik zeg doen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet denkt aan een avondklok met oud en nieuw. Het is een van de maatregelen die morgen wordt besproken in een extra crisisoverleg en ministerraad, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.
Succes met handhaven.
Ik eet boerenkool (bij mijn ouders)quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Macaroni van gister.quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet boerenkool (bij mijn ouders)
quote:Quincy Promes ontkent betrokken te zijn geweest bij een steekpartij in Abcoude in juli van dit jaar. Dat laat de advocaat van Promes, Manon Maalmoes, in een schriftelijke verklaring weten. 'Promes was op het moment van het incident niet ter plaatse', schrijft Maalmoes in het bericht. 'Promes werkt volledig mee aan het onderzoek.'
Kroegen. Open. Nu.quote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Zijn de kroegen al open? Is het al 1 juno?
Ik schaterquote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet denkt aan een avondklok met oud en nieuw. Het is een van de maatregelen die morgen wordt besproken in een extra crisisoverleg en ministerraad, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.
Succes met handhaven.
Die gaan gewoon dicht hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
Lees gelukkig nog niks over de sportscholen dicht
Ja ze lullen elke keer wat anders, net hoe het hunnie uitkomt inderdaad. (maar ik hoop het voor je hoor)quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen er wat meer dicht ging benadrukten ze nog dat sportscholen openbleven omdat mentale en fysieke gezondheid ook erg belangrijk was in deze tijd
Ja en ze hebben zichzelf nog nooit tegengesproken dus dat moet wel goedkomenquote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen er wat meer dicht ging benadrukten ze nog dat sportscholen openbleven omdat mentale en fysieke gezondheid ook erg belangrijk was in deze tijd
Buiten hardlopen heeft nog restrictiesquote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 13 december 2020 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en ze hebben zichzelf nog nooit tegengesproken dus dat moet wel goedkomen
Dat is Jaap versus De Hondquote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Vorige keer gooiden ze ook alleen de groepslessen eruit
Wat ook volledig terecht is trouwens, zo’n dicht zaaltje vol met boomers die dan aan het spinnen zijn. Maar de fietsen staan op 2 meter afstand van elkaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |