Jammer, ik haat kijken via streams. Vreemd dat een zendertje dat niet opkoopt, kijken toch wel genoeg mensen naar zou je zeggenquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij exclusief via hun eigen website
Ja, dat was ook niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik ben na het kijken van de Engelse topper ook wel weer klaar met voetbal voor vandaag
Zou je zeggen ja, gewoon wat reclame voor heuptasjes tussen de partijen en je hebt het er zo uit. Misschien denken ze bij Glory dat al die mensen zó graag Badr willen zien dat ze allemaal gaan betalen en vroegen ze daardoor teveel voor de rechten op tv.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, ik haat kijken via streams. Vreemd dat een zendertje dat niet opkoopt, kijken toch wel genoeg mensen naar zou je zeggen
Wat zijn de andere twee?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, maar het staat in de top 3
In COR blijf je zo aan de gangquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
COR / Duitsland: Kappers, niet-essentiële winkels en scholen dicht
Ludieke post gezet in dit topic @:zipportal @:ggmm @:caland @:3rr0r @:lenny_leonard
Niks gezienquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Ludieke post gezet in dit topic @:zipportal @:ggmm @:caland @:3rr0r @:lenny_leonard
Kan niet reagerenquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Misschien krijg je nog wel een note? Vaste prik (geen vaccin) in COR.quote:Op zondag 13 december 2020 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:tijger_m gaat er met de bezem doorheen
VACCIN IS 5Gquote:Op zondag 13 december 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog wel een note? Vaste prik (geen vaccin) in COR.
Dan gaan ze gelijk in chip implanteren.quote:
Heb nog meer dan 200 staan.quote:Op zondag 13 december 2020 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Snel nog speciaalbier halen voordat de winkels dichtgaan
@:lenny_leonard
Hahaha, ik zeg doen.quote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet denkt aan een avondklok met oud en nieuw. Het is een van de maatregelen die morgen wordt besproken in een extra crisisoverleg en ministerraad, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.
Succes met handhaven.
Ik eet boerenkool (bij mijn ouders)quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Macaroni van gister.quote:Op zondag 13 december 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op zondag 13 december 2020 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik eet boerenkool (bij mijn ouders)
quote:Quincy Promes ontkent betrokken te zijn geweest bij een steekpartij in Abcoude in juli van dit jaar. Dat laat de advocaat van Promes, Manon Maalmoes, in een schriftelijke verklaring weten. 'Promes was op het moment van het incident niet ter plaatse', schrijft Maalmoes in het bericht. 'Promes werkt volledig mee aan het onderzoek.'
Kroegen. Open. Nu.quote:Op zondag 13 december 2020 18:48 schreef De_Kraam het volgende:
Zijn de kroegen al open? Is het al 1 juno?
Ik schaterquote:Op zondag 13 december 2020 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet denkt aan een avondklok met oud en nieuw. Het is een van de maatregelen die morgen wordt besproken in een extra crisisoverleg en ministerraad, melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws.
Succes met handhaven.
Die gaan gewoon dicht hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
Lees gelukkig nog niks over de sportscholen dicht
Ja ze lullen elke keer wat anders, net hoe het hunnie uitkomt inderdaad. (maar ik hoop het voor je hoor)quote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen er wat meer dicht ging benadrukten ze nog dat sportscholen openbleven omdat mentale en fysieke gezondheid ook erg belangrijk was in deze tijd
Ja en ze hebben zichzelf nog nooit tegengesproken dus dat moet wel goedkomenquote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Vorige keer toen er wat meer dicht ging benadrukten ze nog dat sportscholen openbleven omdat mentale en fysieke gezondheid ook erg belangrijk was in deze tijd
Buiten hardlopen heeft nog restrictiesquote:Op zondag 13 december 2020 19:33 schreef Caland het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 13 december 2020 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en ze hebben zichzelf nog nooit tegengesproken dus dat moet wel goedkomen
Dat is Jaap versus De Hondquote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Vorige keer gooiden ze ook alleen de groepslessen eruit
Wat ook volledig terecht is trouwens, zo’n dicht zaaltje vol met boomers die dan aan het spinnen zijn. Maar de fietsen staan op 2 meter afstand van elkaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |