Jammer, ik haat kijken via streams. Vreemd dat een zendertje dat niet opkoopt, kijken toch wel genoeg mensen naar zou je zeggenquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Volgens mij exclusief via hun eigen website
Ja, dat was ook niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik ben na het kijken van de Engelse topper ook wel weer klaar met voetbal voor vandaag
Zou je zeggen ja, gewoon wat reclame voor heuptasjes tussen de partijen en je hebt het er zo uit. Misschien denken ze bij Glory dat al die mensen zó graag Badr willen zien dat ze allemaal gaan betalen en vroegen ze daardoor teveel voor de rechten op tv.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, ik haat kijken via streams. Vreemd dat een zendertje dat niet opkoopt, kijken toch wel genoeg mensen naar zou je zeggen
Wat zijn de andere twee?quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, maar het staat in de top 3
In COR blijf je zo aan de gangquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
COR / Duitsland: Kappers, niet-essentiële winkels en scholen dicht
Ludieke post gezet in dit topic @:zipportal @:ggmm @:caland @:3rr0r @:lenny_leonard
Niks gezienquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Ludieke post gezet in dit topic @:zipportal @:ggmm @:caland @:3rr0r @:lenny_leonard
Kan niet reagerenquote:Op zondag 13 december 2020 13:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Misschien krijg je nog wel een note? Vaste prik (geen vaccin) in COR.quote:Op zondag 13 december 2020 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:tijger_m gaat er met de bezem doorheen
VACCIN IS 5Gquote:Op zondag 13 december 2020 14:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog wel een note? Vaste prik (geen vaccin) in COR.
Dan gaan ze gelijk in chip implanteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |