Wat is paarse vrijdag?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had 'Scrummie viert Paarse Vrijdag' als TT
die was dan echt woedend geworden
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
quote:
Aha, oke.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dag om te vieren dat homo of genderneutraal bent
Scrummie heeft al genoeg te verduren, ik ben blij dat ik voor deze (gender)neutrale TT heb gekozen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
Vertel ons dan maar hoe goed hij nog is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:31 schreef GGMM het volgende:
16 december controle tandarts
@:el-stinho
Helaas, dit vind ik geen like waard.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel ons dan maar hoe goed hij nog is.
Ik vind hem leuk. Like gegeven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertel ons dan maar hoe goed hij nog is.
Erg jammer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas, dit vind ik geen like waard.
Leuk spel ja! Ligt heel erg aan de kaarten die je gebruikt, natuurlijk. Ik vind veel aanvallende kaarten leuk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:37 schreef fetX het volgende:
Gisteravond hele avond Dominion gespeeld @:Buitendam
Leuk spel, maar nog lastig welke combinaties nou de winnende zijn.
Dankje maat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk. Like gegeven.
Goedemiddag trouwens.
wat een rare zin of is dat de neutraliteit?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een dag om te vieren dat homo of genderneutraal bent
Snert, stokbrood & stukje vlees.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al dat we hachee doen
De pussy van je moederquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag?
Sgatju mag bepalen, weet nog niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet al dat we hachee doen
We gaan iets met een pizzarette doen bij m'n schoonmoeder. Dat wordt vast enig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kerst valt vroeg in Westerbork.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
We gaan iets met een pizzarette doen bij m'n schoonmoeder. Dat wordt vast enig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |