Arme kinderen die hun kerstdiner op school moeten missen nu.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook lekker handig dat ze de scholen drie dagen voor de kerstvakantie gaan sluiten
Jezus zeg
Die is gewoon moddervetquote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord. Graag pics @:Drizzt_DoUrden
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Dit is een walgelijk zwijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Prima dame.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in juni.
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arme kinderen die hun kerstdiner op school moeten missen nu.
Eten, dan is het altijd een verrassing wat er op het menu staat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?
Deze grap was al een soort van gemaakt. (ook toen moest niemand lachen)quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?
Goeie edit wel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap was al een soort van gemaakt. (ook toen moest niemand lachen)
Alle andere winkels zijn dicht dus iedereen gaat dan naar de supermarkt ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef RamboDirk het volgende:
Het is wel de te hopen dat je niet hoeft te wachten voor de supermarkt straks, met rijen of iets.
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.
Tenzij hachee, dan wordt het vooraf aangekondigd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Eten, dan is het altijd een verrassing wat er op het menu staat.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.
Dit is leuk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?
We roddelen hier niet. @3rr0rquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.
Dit is geen aziaatquote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Kan je dit nog even in mijn superleuke FEE-topic zeggen?quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2020 12:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is geen aziaat
Ik kan hier niks mee @:coco @:zipportal
Gedaanquote:Op maandag 14 december 2020 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit nog even in mijn superleuke FEE-topic zeggen?
FEE / Hoe ziet jouw "kerstborrel" eruit?
19 januari kroegen openquote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
Grap gemaakt op twitter
@:scrummie vond hem niet leuk
Erg jammer.
okequote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
Grap gemaakt op twitter
Erg jammer.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:32 schreef Caland het volgende:
Grap gemaakt op twitter
Erg jammer.
Het gaat niet zo goed met onze scrum.quote:Op maandag 14 december 2020 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, ik begin er wel steeds meer moeite mee te krijgen merk ik. Bij elk negatief bericht denk ik 'god nee, stopt het ooit nog?'. Begin neerslachtig te worden, negatief, zorgen, etc.
Vreemde gewaarwording wel.
Gereageerd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:36 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Het gaat niet zo goed met onze scrum.
Haakt ook al vaak af met haxball![]()
Succes maat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
Gelijk maar even sportschooltje gepland vanavond om 20.00u
Alles HELEMAAL KAPOT maken.
Lekker voor je.quote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds woest over mijn kappersafspraak die nu niet doorgaat.
Gewoon gaan joh.quote:Op maandag 14 december 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds woest over mijn kappersafspraak die nu niet doorgaat.
Wow drukke kapper.quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
En ik had afgelopen donderdag gebeld toen zaten ze helemaal vol dat weekend en vrijdag, dus heb ik het al een week uitgesteld.
Ik ben echt woest.
Je bent in elk geval over je telefoonvrees heen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
En ik had afgelopen donderdag gebeld toen zaten ze helemaal vol dat weekend en vrijdag, dus heb ik het al een week uitgesteld.
Ik ben echt woest.
Bang dat Willem II anders degradeert?quote:Op maandag 14 december 2020 12:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter stoppen ze dit seizoen ook met de Eredivisie. Is daar al iets over bekend?
Ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bang dat Willem II anders degradeert?
Twente zat afgelopen seizoen ook in een vrije val, zelfde scenario dus. Snap je helemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |