Arme kinderen die hun kerstdiner op school moeten missen nu.quote:Op maandag 14 december 2020 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook lekker handig dat ze de scholen drie dagen voor de kerstvakantie gaan sluiten
Jezus zeg
Die is gewoon moddervetquote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord. Graag pics @:Drizzt_DoUrden
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Dit is een walgelijk zwijn.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Prima dame.quote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in juni.
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arme kinderen die hun kerstdiner op school moeten missen nu.
Eten, dan is het altijd een verrassing wat er op het menu staat.quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?
Deze grap was al een soort van gemaakt. (ook toen moest niemand lachen)quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat moet jij bij de ouders van Drizzt_?
Goeie edit wel.quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap was al een soort van gemaakt. (ook toen moest niemand lachen)
Alle andere winkels zijn dicht dus iedereen gaat dan naar de supermarkt ja.quote:Op maandag 14 december 2020 12:18 schreef RamboDirk het volgende:
Het is wel de te hopen dat je niet hoeft te wachten voor de supermarkt straks, met rijen of iets.
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.
Tenzij hachee, dan wordt het vooraf aangekondigd.quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Eten, dan is het altijd een verrassing wat er op het menu staat.
quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Wij krijgen een kerstontbijt toegestuurd en gaan die gezamenlijk tijdens een teams meeting nuttigen.
Dit is leuk.quote:Op maandag 14 december 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.quote:Op maandag 14 december 2020 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet beter gewoon een haxballsessie houden?
We roddelen hier niet. @3rr0rquote:Op maandag 14 december 2020 12:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja dat wordt leuk met 10x types 3rr0r spelen.
Dit is geen aziaatquote:Op maandag 14 december 2020 12:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 ding weet ik wel.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Kan je dit nog even in mijn superleuke FEE-topic zeggen?quote:Op maandag 14 december 2020 12:19 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |