Ach jee de cijfertjes zijn weer wat omhoog. Gelijk een persco!quote:
We moeten het nu echt heel heel heel serieus nemen!!!quote:Op maandag 14 december 2020 10:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach jee de cijfertjes zijn weer wat omhoog. Gelijk een persco!
En horeca sluiten terwijl daar iets van 2.5% of zo van de besmettingen vandaan komen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:17 schreef Caland het volgende:
Krijg je weer zo’n vermanend toontje dat WE ons niet meer aan de regeltjes houden
Alsof dat er iets mee te maken heeft
Dat was echt heel dom ja. Alsof mensen dan niet net zo goed thuis een drankje gaan doenquote:Op maandag 14 december 2020 10:19 schreef Coco het volgende:
[..]
En horeca sluiten terwijl daar iets van 2.5% of zo van de besmettingen vandaan komen.
Zou ontslag nemen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:17 schreef Coco het volgende:
Bweh heel bericht over DIVERSITEIT in onze organisatie.
Zelfs zonder corona vind ik dat zo'n horror winkel, dat doolhof systeem werkt op m'n zenuwen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op één IKEA bezoekje na hoef ik toch niet naar de winkels.
Toch wel jammer dat de standaard witte tweede kerstavond in de kroeg niet doorgaat.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op maandag 14 december 2020 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat de standaard witte tweede kerstavond in de kroeg niet doorgaat.
nou nou nouquote:Op maandag 14 december 2020 11:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Café 't Hemeltje blijft dicht ook met oudjaar.
quote:Bijna alles dicht, harde lockdown tot en met 19 januari
Het kabinet bereidt een vergaande lockdown voor waarbij bijna alles tot en met 19 januari dicht gaat: van scholen tot niet-essentiële winkels tot musea tot kapsalons tot theaters, melden bronnen in Den Haag aan de NOS.
De maatregelen gaan vannacht om twaalf uur al in, om een run op winkels morgen te voorkomen. Contactberoepen zoals de fysio en massagesalons moeten ook stoppen, en mensen moeten zo veel mogelijk thuis blijven.
Scholen moeten vanaf woensdag hun deuren sluiten, en op online onderwijs overstappen. Premier Rutte spreekt het land vanavond om 19.00 uur toe over de vergaande maatregelen.
Nooit meer, alcohol nuttigen wordt afgeschaft.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar wanneer gaan de kroegen dan open?
Laatste keer dat ik er was, was in juni.quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit jaar geen kerst bij m'n ouders, anti-genot
3 personen per dag schijnt wel de norm te blijven?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit jaar geen kerst bij m'n ouders, anti-genot
Drizzt heeft 3 zusjes.quote:Op maandag 14 december 2020 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3 personen per dag schijnt wel de norm te blijven?
M'n vader een goede beurt gegeven?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in juni.
Natuurlijk alles voor de helden in de zorg (lol)quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Maar jullie houden je dus ook echt aan die maatregelen en gaan geen kerst vieren?
Kerst mag toch met die +3 personen? Of ook dat niet meer?quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Maar jullie houden je dus ook echt aan die maatregelen en gaan geen kerst vieren?
Bedankt, vriend.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk alles voor de helden in de zorg (lol)
Ja volgens mij welquote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kerst mag toch met die +3 personen? Of ook dat niet meer?
Heb alleen een broertjequote:
Natuurlijk gaan we kerst vieren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Akkoord. Graag pics @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf. Graag eerst pics zodat jij kunt beoordelen of het vrouwen zijn.
Uitgezonderd natuurlijk, want we zijn voor godsdienstvrijheid!quote:
Niemand lacht.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n vader een goede beurt gegeven?
Kerst heeft toch ook iets met god te maken?quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Uitgezonderd natuurlijk, want we zijn voor godsdienstvrijheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |