Nooit meer, alcohol nuttigen wordt afgeschaft.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar wanneer gaan de kroegen dan open?
Laatste keer dat ik er was, was in juni.quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit jaar geen kerst bij m'n ouders, anti-genot
3 personen per dag schijnt wel de norm te blijven?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit jaar geen kerst bij m'n ouders, anti-genot
Drizzt heeft 3 zusjes.quote:Op maandag 14 december 2020 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3 personen per dag schijnt wel de norm te blijven?
M'n vader een goede beurt gegeven?quote:Op maandag 14 december 2020 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, was in juni.
Natuurlijk alles voor de helden in de zorg (lol)quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Maar jullie houden je dus ook echt aan die maatregelen en gaan geen kerst vieren?
Kerst mag toch met die +3 personen? Of ook dat niet meer?quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Maar jullie houden je dus ook echt aan die maatregelen en gaan geen kerst vieren?
Bedankt, vriend.quote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Natuurlijk alles voor de helden in de zorg (lol)
Ja volgens mij welquote:Op maandag 14 december 2020 12:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kerst mag toch met die +3 personen? Of ook dat niet meer?
Heb alleen een broertjequote:
Natuurlijk gaan we kerst vieren.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef GGMM het volgende:
Akkoord. Graag pics @Drizzt_DoUrdenquote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf. Graag eerst pics zodat jij kunt beoordelen of het vrouwen zijn.
Uitgezonderd natuurlijk, want we zijn voor godsdienstvrijheid!quote:
Niemand lacht.quote:Op maandag 14 december 2020 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n vader een goede beurt gegeven?
Kerst heeft toch ook iets met god te maken?quote:Op maandag 14 december 2020 12:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Uitgezonderd natuurlijk, want we zijn voor godsdienstvrijheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |