En het lukte ook nog.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Only in Brazil(overval met een paard)
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Yess, maar nu Rotterdam Noord ipv Oost (waar ik altijd heb gewoond).
Grotere plek, eigen tuintje en een veel betere locatie. Ben wel tevreden zo
Gerse mention genotquote:
Rotterdam-Noord is erg fijn pik, lekker bezig. Beter dan dat karakterloze Oost. Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
RotterdamGODquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk ook meteen een ban. Ik ben tegen racisme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit ontzettend offensief, en ik hoop dat de maker van deze post heel lang verdwijnt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet omdat ik Neef-Wuppie een ontzettende lul vind, maar omdat ik tegen racisme ben hoorMakkelijk eerste
Ik neem Jaap niet meer serieusquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:
https://rtvr.nl/m0Aw
JaapGOD op 2@:caland
Prima plekje voor AbouGod ook @:kingroland
Pleurt op met die lockdown, ik heb daar GEEN zin in.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
Straks maar even de stad in om alvast kerstinkopen te doen VOOR DE LOCKDOWN
Meteen even kappertje pakken, lekker fresh toch
Flauwekul ook, er wordt gewoon wat meer getest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pleurt op met die lockdown, ik heb daar GEEN zin in.
Doe de groeten aan die accordeon zigeuner op de grote markt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:14 schreef Caland het volgende:
Straks maar even de stad in om alvast kerstinkopen te doen VOOR DE LOCKDOWN
Meteen even kappertje pakken, lekker fresh toch
Zal ik doen, draaiorgelman met grote snor en tamboerijnvrouwtje zijn helaas overleden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Doe de groeten aan die accordeon zigeuner op de grote markt.
Ja maar het buitenland doet het ook!!!quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Flauwekul ook, er wordt gewoon wat meer getest.
Kerst zal ontzien worden hebben ze al gezegd. Dus tot aan 1e kerstdag in lockdown ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maar het buitenland doet het ook!!!
Succes met handhaven trouwens als ze dit voor kerst en oud en nieuw invoeren.
Ze zeiden ook dat er geen extra maatregelen voorlopig komen en nu alweer overleg. Ik neem dat wat ze zeggen niet meer zo heel erg serieus. Kaag zei gister nog geen overleg dit weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kerst zal ontzien worden hebben ze al gezegd. Dus tot aan 1e kerstdag in lockdown ofzo.
Klootzakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |