Terwijl er eigenlijk ook geen reet veranderd is sinds afgelopen dinsdag. Had dán gewoon die maatregelen genomen, weer een week weg.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat er geen extra maatregelen voorlopig komen en nu alweer overleg. Ik neem dat wat ze zeggen niet meer zo heel erg serieus.
Nee kloptquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
@:onlogisch
Het was u misschien niet direct opgevallen
Of gewoon de kroegen open!quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terwijl er eigenlijk ook geen reet veranderd is sinds afgelopen dinsdag. Had dán gewoon die maatregelen genomen, weer een week weg.
Die gaan wel dicht denk ik. Ik hoop ook de winkels.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:27 schreef Caland het volgende:
Als de sportscholen dicht gaan word ik trouwens wel echt woedend
Dat is letterlijk het enige dat ik te doen heb straks in mijn vakantie
Beste is gewoon alles dicht voor 3 weken en kerst dit jaar gewoon overslaanquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan wel dicht denk ik. Ik hoop ook de winkels.
Ja dat heeft in andere landen ook fantastisch geholpenquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beste is gewoon alles dicht voor 3 weken en kerst dit jaar gewoon overslaan
Caland, onze eigen Jaapquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat heeft in andere landen ook fantastisch geholpen
Beste is gewoon je niet zo aanstellen
Dan kunnen de kroegen wel weer openquote:Op zaterdag 12 december 2020 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gaan wel dicht denk ik. Ik hoop ook de winkels.
Mooi hier ben je toch niet welkomquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kom net binnen, maar ik moet helaas weer gaan zie ik.
Echt zo dom.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Black Friday gaat de boeken in als een zwarte dag in het Nederlandse coronatijdperk
Ik las dat in Belgie een Sinterklaas een superspreader was geweest. Die was in een woonzorgcentrum elke bewoner op hun kamer een cadeautje gaan geven. Toen bleek hij dus corona te hebben en 57 van de 150 bewoners hadden het daarna ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt zo dom.
En dan zal de detailhandel daar nu weer onder moeten lijden.
Ja, net als met die routekaart, die maken ze dan en een week later wijken ze daar al weer van af met als reden ‘ja maar dan gaat december sowieso helemaal goedkomen!!’ (en die extra maatregelen hebben helemaal niks uitgehaald)quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat er geen extra maatregelen voorlopig komen en nu alweer overleg. Ik neem dat wat ze zeggen niet meer zo heel erg serieus. Kaag zei gister nog geen overleg dit weekend.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik las dat in Belgie een Sinterklaas een superspreader was geweest. Die was in een woonzorgcentrum elke bewoner op hun kamer een cadeautje gaan geven. Toen bleek hij dus corona te hebben en 57 van de 150 bewoners hadden het daarna ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |