SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
* ijs_beer wappert met armquote:
Ja neem ons lekker mee in je remmenloze roetsjtochtquote:
HAAGSquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aww beterschap!Hopelijk gaat het alsnog goed met thuiswerken, voor zover het kan.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat een te wild idee was, vannacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dank allen! Gelukkig geen corona achtige klachten, maar de mij helaas wel vaker bekende maag/darm issues. Na een halve dag vaak weer helemaal over.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen zeg, beterschap! Doe het maar kalm aan
En @ijs_beer , ik dacht toch echt dat die wilde nacht tussen ons zou blijven.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
*stil. mooi.quote:
Chips, ik ben ook al rondjes aan het rennen om het kookeiland, waar ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* ijs_beer wappert met arm
Verdraaid!
Bijzondere manier om de controle te verliezen, maar ik keur 'm goed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herken hier duidelijk Anja's hand in.
Sterkte! Darmklachten zijn echt niet leukquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen! Gelukkig geen corona achtige klachten, maar de mij helaas wel vaker bekende maag/darm issues. Na een halve dag vaak weer helemaal over.
En @:ijs_beer , ik dacht toch echt dat die wilde nacht tussen ons zou blijven.
SCHEVENINGEN!quote:
Ja ik gebruik hem ook steeds meerquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
Ik ben steeds blijer met de like-functie trouwens.
Anja's hand heeft ook de controle verloren, maar dat wisten we al langerquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herken hier duidelijk Anja's hand in.
Ja, maar niet dat het ook echt gebeurd is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte! Darmklachten zijn echt niet leukAl mijn leven lang last van
Oh enne, jullie goedmaaksessie was gisteren al in dit topic aangekondigd hoor
HOIquote:
Ja precies!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem ook steeds meerHeel handig als je alleen aan wil geven een post leuk te vinden, maar er verder ook niet veel aan toe te voegen hebt
Het was geen droom!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat het ook echt gebeurd is.
Ah lekker, thanksquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies!
En om nu alsnog iets toe te voegen en te voorkomen dat het alleen een instemmende post wordt:
[ afbeelding ]
Dat kan ik nu niet hebben hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies!
En om nu alsnog iets toe te voegen en te voorkomen dat het alleen een instemmende post wordt:
[ afbeelding ]
Ah lekker, Friet patat.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies!
[ afbeelding ]
Meh, sucks. Ik ken het. Snel genoeg weer over, maar altijd vervelend.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen! Gelukkig geen corona achtige klachten, maar de mij helaas wel vaker bekende maag/darm issues. Na een halve dag vaak weer helemaal over.
En @:ijs_beer , ik dacht toch echt dat die wilde nacht tussen ons zou blijven.
Oh ook hier, verrekquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weetnie ik ben hier.
Ot: goed hoor. Met U?
Succes en veel sterkte voor jullie alletweequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Hl erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
Dank jullie wel. Werd er helemaal emo van.![]()
[ afbeelding ]
Oh jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je scrollt maar weer even naar boven.
Je verdient het dubbel en dwars!! Met een extra knuffel voor Biet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Hl erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
[ afbeelding ]
Ah wat fijn dat je er zo blij mee bentquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies!
[ afbeelding ]
Hek er omheen en ze het samen laten uitvechten.quote:
Greysquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
Kijk haar toch shinen tussen de blommen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou je het zelf ook nog een beetje uit? Je zit wel in een achtbaan de laatste weken..quote:
Dat ziet er in elk geval uit als een blije hondquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk haar toch shinen tussen de blommen!Enne...
Doe ik! Stond ook op het bloemenkaartje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend! De post komt meestal pas in de middag.
Nogmaals enorm bedankt jullie.Het is wel echt slopend. Die weken met die bizar hoge koorts klikte ik dertig keer per nacht mn foonscherm aan om op Biet te schijnen of ze nog wel ademde. En steeds die hoop en vrees tegelijk bij testuitslagen en scans etc, hopen dat ze nou toch endelijk iets vinden en ajb niks heel ergs. En dan steeds toch weer de teleurstelling dat ze het nog niet weten. Want dan weet je ook niet wat je kunt doen om herhaling te voorkomen. En je weet niet of die koorts full blown terugkomt als je prednison afbouwt. Arghhh. Hopelijk was het iets tijdelijks, immuunsysteem dat op hol was geslagen. Want voor altijd op prednison is voor Biet (en mij) ook niet fijn want amper uithoudingsvermogen en veeeeel drinken en plassen. Om zes uur eruit enzo. Ik doe het met liefde maar ik duim heel hard dat ze toch ooit zonder of met minder kan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hou je het zelf ook nog een beetje uit? Je zit wel in een achtbaan de laatste weken..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat een lieve fotoquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
En als die team members wel van dezelfde ploeg waren, dan hadden ze wel iets bedacht om die ploegen er gewoon in te houden.quote:
Niet weten wat het is is echt slopend inderdaad, tussen hoop en vrees in, niet weten wat te verwachten.. Ik duim mee, sterker nog, ik zet al m'n vingers (en tenen) in de strijd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik! Stond ook op het bloemenkaartje!![]()
Nogmaals enorm bedankt jullie.
[..]
Het is wel echt slopend. Die weken met die bizar hoge koorts klikte ik dertig keer per nacht mn foonscherm aan om op Biet te schijnen of ze nog wel ademde. En steeds die hoop en vrees tegelijk bij testuitslagen en scans etc, hopen dat ze nou toch endelijk iets vinden en ajb niks heel ergs. En dan steeds toch weer de teleurstelling dat ze het nog niet weten. Want dan weet je ook niet wat je kunt doen om herhaling te voorkomen. En je weet niet of die koorts full blown terugkomt als je prednison afbouwt. Arghhh. Hopelijk was het iets tijdelijks, immuunsysteem dat op hol was geslagen. Want voor altijd op prednison is voor Biet (en mij) ook niet fijn want amper uithoudingsvermogen en veeeeel drinken en plassen. Om zes uur eruit enzo. Ik doe het met liefde maar ik duim heel hard dat ze toch ooit zonder of met minder kan.
Hopen dat het bietje bij bietje beter gaat!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
We blijven duimen voor jullie Greys!quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik! Stond ook op het bloemenkaartje!![]()
Nogmaals enorm bedankt jullie.
[..]
Het is wel echt slopend. Die weken met die bizar hoge koorts klikte ik dertig keer per nacht mn foonscherm aan om op Biet te schijnen of ze nog wel ademde. En steeds die hoop en vrees tegelijk bij testuitslagen en scans etc, hopen dat ze nou toch endelijk iets vinden en ajb niks heel ergs. En dan steeds toch weer de teleurstelling dat ze het nog niet weten. Want dan weet je ook niet wat je kunt doen om herhaling te voorkomen. En je weet niet of die koorts full blown terugkomt als je prednison afbouwt. Arghhh. Hopelijk was het iets tijdelijks, immuunsysteem dat op hol was geslagen. Want voor altijd op prednison is voor Biet (en mij) ook niet fijn want amper uithoudingsvermogen en veeeeel drinken en plassen. Om zes uur eruit enzo. Ik doe het met liefde maar ik duim heel hard dat ze toch ooit zonder of met minder kan.
quote:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
Blijven ze dan deze week die teams wel vaker testen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef Momo het volgende:
De 4 positieve stafleden zijn van Cofidis, Mitchelton, AG2R en Ineos.
Van de organisatie uit wordt de tweede rustdag weer getest, maar sommige ploegen testen om de dag zelf.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijven ze dan deze week die teams wel vaker testen?
Dank je!quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:57 schreef Em31 het volgende:
[..]Wat een lieve foto
en ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen!
Hebben zij dan een ander soort test, of krijgen zij om de dag die staaf in hun neus?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Van de organisatie uit wordt de tweede rustdag weer getest, maar sommige ploegen testen om de dag zelf.
Die tweede tests vanochtend duurde een half uur om resultaat te krijgen voor een groepje. Denk ook stokje in de neus test.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben zij dan een ander soort test, of krijgen zij om de dag die staaf in hun neus?En snelle uitslag!
Wel echt tof dat die uitslag daar zo snel is! Stuk beter dan hier waar mensen soms na drie dagen nog niet weten of ze nou wel of niet naar hun werk kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Die tweede tests vanochtend duurde een half uur om resultaat te krijgen voor een groepje. Denk ook stokje in de neus test.
Puur een kwestie van geld en capaciteit en ook prioriteit. Denk niet dat Jean Christophe bouwvakker van 38 jaar uit Marseille ook binnen een half uur de uitslag krijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel echt tof dat die uitslag daar zo snel is! Stuk beter dan hier waar mensen soms na drie dagen nog niet weten of ze nou wel of niet naar hun werk kunnen.
Hmmmja dat is waar.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Puur een kwestie van geld en capaciteit en ook prioriteit. Denk niet dat Jean Christophe bouwvakker van 38 jaar uit Marseille ook binnen een half uur de uitslag krijgt.
Ik denk wel dat ze erin trappen met m'n elektrische omafietsquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen voortaan met zeemleren broekje verkleed als wielrenner de teststraat in koersen.
Tja dat werkt bij iedereen emotioneel anders h!quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de handleiding staat dat de verwerking 30 tot 90 minuten kan duren, Bij mij was ie binnen een minuut al klaar.
Ja, nee, nou wil ik ook gewoon 30 minuten niks kunnen doen, terwijl het systeem bezig is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja dat werkt bij iedereen emotioneel anders h!
Gewoon hier SC-enquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, nou wil ik ook gewoon 30 minuten niks kunnen doen, terwijl het systeem bezig is.
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen voortaan met zeemleren broekje verkleed als wielrenner de teststraat in koersen.
Je kunt altijd doen alsof he.... Amateurquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, nou wil ik ook gewoon 30 minuten niks kunnen doen, terwijl het systeem bezig is.
En als iemand je erop wijst 'Oh! Dat is ook sneller dan verwacht!'quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt altijd doen alsof he.... Amateur
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
En als iemand je erop wijst 'Oh! Dat is ook sneller dan verwacht!'
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt altijd doen alsof he.... Amateur
Precies, jij snapt hoe die dingen rollen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
En als iemand je erop wijst 'Oh! Dat is ook sneller dan verwacht!'
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
En als die teller wel klopt is het met nog 1 minuut te gaan een ideaal moment om even koffie te halen, een collega op te zoeken of om een andere reden even van je plek af te moetenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, jij snapt hoe die dingen rollen!
En dan kom je terug en dan met gespeelde opluchting zeggen "Hehe, hij is eindelijk klaar"quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:34 schreef H_T het volgende:
[..]
En als die teller wel klopt is het met nog 1 minuut te gaan een ideaal moment om even koffie te halen, een collega op te zoeken of om een andere reden even van je plek af te moeten
Het is je zo gegund, alle zorg om Biet gaat je niet in de koude kleren zitten! Ik hoop dat Biet heel snel weer de oude is, sterkte!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
Oh wat mooiquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan kom je terug en dan met gespeelde opluchting zeggen "Hehe, hij is eindelijk klaar"
Mooi, dan weet je wat je bij de volgende update die in theorie 30-90 minuten moet duren, moet doen. Fijn dat we je kunnen helpenquote:
Alleen werk ik thuis, dus het is niet alsof collega's zien hoe lang ik wel/niet aan het werk ben.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi, dan weet je wat je bij de volgende update die in theorie 30-90 minuten moet duren, moet doen. Fijn dat we je kunnen helpen
Oooooo waar maak je je dan druk om dat hij na 1 minuut al klaar wasquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen werk ik thuis, dus het is niet alsof collega's zien hoe lang ik wel/niet aan het werk ben.![]()
Of desnoods een afwasje of zo als je je tijd aan iets nuttigs wilt bestedenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oooooo waar maak je je dan druk om dat hij na 1 minuut al klaar was![]()
Thuis, dan is het aanzetten en 1,5 uur voor de TV gaan hangen natuurlijk!
Of een dutjequote:Op dinsdag 8 september 2020 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Of desnoods een afwasje of zo als je je tijd aan iets nuttigs wilt besteden
slapenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:52 schreef Arizona het volgende:
Het nut van dutjes wordt vaak onderschat!
Daar heb ik nu ook wel even tijd voor om te lezen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
https://www.oudersvannu.n(...)e-naam-zijn-gekomen/
Tour is al even bezig, NOS is net zo'n 10 minuten er bij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij is nu wel lang bezig, zit pas op 25%.
Hoe laat start de Tour?
ah top.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour is al even bezig, NOS is net zo'n 10 minuten er bij.
Hoe gaat het met Tsjerrity?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
Dutjesquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:52 schreef Arizona het volgende:
Het nut van dutjes wordt vaak onderschat!
Ik heb het artikel nu gelezen, en eerlijk gezegd had ik erger verwachtquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
Veel namen vind ik nog niet eens zo raar eigenlijkquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
Ze worden dus geneutraliseerd?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:05 schreef Cyan9 het volgende:
De Zwitserse kopgroep is bijna ingerekend.
Kijk alleen maar naar Een Huis Vol.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel namen vind ik nog niet eens zo raar eigenlijkJe hoort wel vreemder
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
Dat wel. Maar je kind vernoemen naar een boot of naar een kruising tussen je trouwjurk en bruidsboeketquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel namen vind ik nog niet eens zo raar eigenlijkJe hoort wel vreemder
Jawel, want die ga ik nu helemaal leeg eten.quote:
quote:
Ja ok, de dingen waarna ze vernoemd zijn, zijn wel apart jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dat wel. Maar je kind vernoemen naar een boot of naar een kruising tussen je trouwjurk en bruidsboeket
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jawel, want die ga ik nu helemaal leeg eten.
Jij bent toch vernoemd naar die groente?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:17 schreef Dave het volgende:
Maar ik ga het er verder niet over hebben, want mijn naam kwam ook niet uit een boekje.
Ik las even 'uit een broekje'quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:17 schreef Dave het volgende:
Maar ik ga het er verder niet over hebben, want mijn naam kwam ook niet uit een boekje.
Daaf?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:17 schreef Dave het volgende:
Bijna, Casave.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij bent toch vernoemd naar die groente?
Eh, andavie?
Ik zou zeggen, doe mee met de Mol app. Verder te herleidbaar om hier te noemen.quote:
Was het heel veel beter geweest als ze vernoemd waren naar een favoriet GTST-personage of zoiets?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Dat wel. Maar je kind vernoemen naar een boot of naar een kruising tussen je trouwjurk en bruidsboeket
1) hoe weet je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, herkenbaar. Het is een 1kg zak, dus hopelijk gaat die wel een aantal dagen mee.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had tikkels met drop en fruit. HAD
Ludo?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Was het heel veel beter geweest als ze vernoemd waren naar een favoriet GTST-personage of zoiets?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn ballen
Ik wil ook een balSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Bijvoorbeeld. Of Bing, of Charlie. Bij Rick en Laura valt dat wat minder opquote:
Charlie Sheen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Bing, of Charlie. Bij Rick en Laura valt dat wat minder op
Wat voor?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
In ander (en minder belangrijk) nieuws:
Donderdag haal ik m'n "nieuwe" auto op
Jaaaa leuk!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
In ander (en minder belangrijk) nieuws:
Donderdag haal ik m'n "nieuwe" auto op
quote:
Meneer Harmsenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Bing, of Charlie. Bij Rick en Laura valt dat wat minder op
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn ballen
Klikbeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Mooie bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik denk dat je een img tag mist.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[img][img]https://i.imgur.com/NklqaWU.jpg[/img][/img]
Toyobiquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:34 schreef Dave het volgende:
Maar very nice indeed!
Hoe noem je haar? Car-rie?
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Toepasselijk wel, je kunt van 2 walletjes tanken met een hybrid toch?
Er zit toch wel een soort van elektrische stand op ook al hoeft de stekker er niet in?quote:
Dat welquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Er zit toch wel een soort van elektrische stand op ook al hoeft de stekker er niet in?
Het wil nog niet echt lukken h.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat wel
Is geen plug-in idd
@:Dave...
Snap ik, lang niet iedereen kan dat.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ondertussen op m'n ballen aan het zuigen, dat vereist ook wat aandacht.
Ben je alweer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Snap ik, lang niet iedereen kan dat.
Moet ik dat even voor je doen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ondertussen op m'n ballen aan het zuigen, dat vereist ook wat aandacht.
Best wel. Ik ben veel water aan het drinken, dat helpt altijd best wel goed.quote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Best wel. Ik ben veel water aan het drinken, dat helpt altijd best wel goed.
Dit is NOOIT het verkeerde topicquote:
Ik keek dat vroeger wel op de Franse TV. En daar was dan Nederlandse ondertiteling bij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk Fort Boyard af en toe nog weleens op de Franse TV. Het is nog vermakelijk, maar de sleet zit er na 30 jaar wel een beetje op.
Serieus nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik kijk Fort Boyard af en toe nog weleens op de Franse TV. Het is nog vermakelijk, maar de sleet zit er na 30 jaar wel een beetje op.
Ja echt. Ik weet niet eens precies wat voor programma het is.quote:
En dat maken ze modquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja echt. Ik weet niet eens precies wat voor programma het is.
Onbegrijpelijkquote:
Iets met een passe partout, dat weet ik wel:quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets met een passe partout, dat weet ik wel:
[ afbeelding ]
Noem er eens nquote:
Wat hebben die lui ermee te maken?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets met een passe partout, dat weet ik wel:
[ afbeelding ]
Jullie kunnen niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad, dit kan echt niet.
Trauma incomingquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat hebben die lui ermee te maken?
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien hebquote:
@Davequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel lang, niet te missen voor zoekende Jobi's.
Is er een selectieprocedure?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die selectieprocedure om mod te worden op FOK! kan ook wel de prullenbak in dan.
Er is altijd weer een link met ESF, ergensquote:
Oh sorry, wist niet dat het nog zo vers wasquote:
Zometeen Yvonne maar even informeren dat die modverkiezing opnieuw moet en degenen die afgewezen zijn alsnog in aanmerking komen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien heb
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel lang, niet te missen voor zoekende Jobi's.
Heb jij dan niet de auto van murp hoeven wassen?quote:
De vorige uitspraak geldt nog steedsquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien heb
Het was makkelijker zelfs, m'n hele schoenen waren groen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
En ik eerst maar de hele tijd naar groene veters lopen te zoeken
Ik wil er niks over kwijt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij dan niet de auto van murp hoeven wassen?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige uitspraak geldt nog steeds
Staat genoteerdquote:
Ohquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was makkelijker zelfs, m'n hele schoenen waren groen.
Ja, wat heb jij moeten wassen Sjaan?quote:
quote:
Ik heb zwijgplicht.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat heb jij moeten wassen Sjaan?
quote:
Niet eens zo'n heel gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik blijf erbij: Bol gaat deze Tour geen sprint winnen
Nou, als je die ploeg zo ziet rijden telkens, zou je wat anders verwachten!quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel gewaagde uitspraak.
Afmaken is een kunst.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, als je die ploeg zo ziet rijden telkens, zou je wat anders verwachten!
8equote:Op dinsdag 8 september 2020 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is Bol geindigd vandaag?
Gaat er sowieso ook een Nederlander een keer een etappe winnen of moeten we het doen met een Belg en een Sloveen met een Nederlands randje dit jaar?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik blijf erbij: Bol gaat deze Tour geen sprint winnen
Als Dumoulin nog een klein beetje groeit in de ronde, lijkt hij mij de favoriet voor de tijdrit, samen met Primozquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat er sowieso ook een Nederlander een keer een etappe winnen of moeten we het doen met een Belg en een Sloveen met een Nederlands randje dit jaar?
Ok ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als Dumoulin nog een klein beetje groeit in de ronde, lijkt hij mij de favoriet voor de tijdrit, samen met Primoz
Zowel op het vlak als die klim moet hij dan bij de besten zitten.
En misschien nog een keer Mollemalen ergens of zo. Verder zou ik er niet al te veel van verwachten
Zelfs nog een remake van geweest aantal jaar terug!quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoho Wout heeft een Nederlandse vader he, halve Nederlanderquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat er sowieso ook een Nederlander een keer een etappe winnen of moeten we het doen met een Belg en een Sloveen met een Nederlands randje dit jaar?
Dankjewelquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
Het is je zo gegund, alle zorg om Biet gaat je niet in de koude kleren zitten! Ik hoop dat Biet heel snel weer de oude is, sterkte!
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh wat mooi![]()
Meer kan ik niet uitbrengen
Amber: ‘Mijn ouders hadden een meisjes- en een jongensnaam bedacht. Ik kreeg een broertje. Toen mijn moeder de naam vertelde die hij gekregen zou hebben als hij een meisje was, zei ik meteen dat ik mijn dochter later zo wilde noemen. Ik was 5 en moest nog 24 jaar wachten voordat het zover was. Maar nu is ze alweer 10, onze Mabel.’quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:59 schreef summer52 het volgende:
Voorlopig genoeg gehaakt, nu aan het breien geslagen!
Vest aan, dekentje over me heen, electrisch warmte kussentje in de rug, want ik had het zoooo koud brrr, en nu bezig om een trui cq tuniek te breien van mooie dunne Apalca wol wat niet kriebelt! Want meestal haak of brei ik met katoen of acryl want ik kan niet tegen wol maar die Baby Apalca wol is heerlijk zacht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ring of Firequote:
Leuk!quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:59 schreef summer52 het volgende:
Vest aan, dekentje over me heen, electrisch warmte kussentje in de rug, want ik had het zoooo koud brrr, en nu bezig om een trui cq tuniek te breien van mooie dunne Apalca wol wat niet kriebelt! Want meestal haak of brei ik met katoen of acryl want ik kan niet tegen wol maar die Baby Apalca wol is heerlijk zacht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Leukquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:59 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker! Sowieso pompoenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:06 schreef ijs_beer het volgende:
De pompoenen zijn vroeg dit jaar, derhalve tijd voor pompoensoep.
Ah ja Silkequote:Op dinsdag 8 september 2020 18:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Leuk
Helaas kan ik op dit moment niet breien vanwege dat Silke het bolletjes wol gaat slopen.
Ja die eerste is inderdaad liefquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Amber: ‘Mijn ouders hadden een meisjes- en een jongensnaam bedacht. Ik kreeg een broertje. Toen mijn moeder de naam vertelde die hij gekregen zou hebben als hij een meisje was, zei ik meteen dat ik mijn dochter later zo wilde noemen. Ik was 5 en moest nog 24 jaar wachten voordat het zover was. Maar nu is ze alweer 10, onze Mabel.’
Dat is toch gewoon mooi?
Patricia: ‘Onze jongste dochter heet Lara. Verwekt in de bekende Turkse badplaats.’
Dit iets minder
Het concept "pompoensoep" heb ik nooit helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:06 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb wel eerst uitgezocht of die wol dan niet uit zo'n baby Apalca getrokken wordt want dan had ik het niet gekocht, ja ik ben nu eenmaal zo'n mutsquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leukbaby alpaca wol klinkt ook gewoon heerlijk
Als de trui klaar is en het is mooi geworden dan laat ik het zien!Als je niets ziet dan is het mislukt!quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Oehh lekkerquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:06 schreef ijs_beer het volgende:
Oh dan rekenen we hem gewoon als Nederlandse winstquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoho Wout heeft een Nederlandse vader he, halve Nederlander
Het ziet er op de foto gewoon al heel zacht uit!quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:59 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch niet zo raar? Dat zou heel zielig en pijnlijk voor zo'n beestje zijn. Mensen die dieronvriendelijke wol (bestaat dit eigenlijk?) kopen, verdienen de zachtheid ook gewoon nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:24 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ik heb wel eerst uitgezocht of die wol dan niet uit zo'n baby Apalca getrokken wordt want dan had ik het niet gekocht, ja ik ben nu eenmaal zo'n muts![]()
Dat is gelukkig niet zo![]()
Maar het is echt hele zachte wol!
Ja het is zo'n heerlijke wol, enige nadeel het moet op de hand gewassen wordenquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er op de foto gewoon al heel zacht uit!
Dieronvriendelijke wol bestaat volgens mij niet, de Apalca's, schapen of geiten worden geschoren!quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar? Dat zou heel zielig en pijnlijk voor zo'n beestje zijn. Mensen die dieronvriendelijke wol (bestaat dit eigenlijk?) kopen, verdienen de zachtheid ook gewoon niet
Angorawol schijnt zeer dieronvriendelijk te zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 18:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo raar? Dat zou heel zielig en pijnlijk voor zo'n beestje zijn. Mensen die dieronvriendelijke wol (bestaat dit eigenlijk?) kopen, verdienen de zachtheid ook gewoon niet
Heb daar wel es hele nare filmpjes van gezien ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Angorawol schijnt zeer dieronvriendelijk te zijn
Volgens Peta is alle wol dieronvriendelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan lijkt mij de opmerkingen van blog.ecotex.nl iets realistischer.quote:WAT U KUNT DOEN
U kunt gemakkelijk afstand nemen van deze wrede en bloederige industrie. Er zijn tal van duurzame, stijlvolle en warme materialen beschikbaar, die niet gemaakt zijn van wol. Red een schaap – koop geen wol.
Geiten, antilopen, alpaca’s en konijnen zijn ook slachtoffers van de kledingindustrie, dus maak alstublieft uw kledingkast vrij van kasjmier, mohair, angora en alle andere producten die gestolen zijn van de rug van dieren.
quote:Maar, zegt Schoppel, een alpaca is inderdaad geen mak lammetje. Hij laat zich niet zomaar scheren. De dieren zijn nogal eigenzinnig en moeten voor het scheren worden vastgebonden. “Voor zover ik weet worden alpaca’s altijd op deze manier geschoren, en worden ze juist vastgebonden voor hun eigen veiligheid. Het scheren zelf dient, net als bij schapen, ook de gezondheid van de dieren. In de zomer is het anders veel te warm, en in de wol blijft te veel ongedierte zitten.
En hoe staat het dan met de diervriendelijkheid?
Gutknecht: “Een alpaca wordt op een heel andere manier gehouden dan een schaap. Ze zijn wel gedomesticeerd, maar ze staan niet in een wei zoals de meeste schapen hier in Europa. Alpaca’s leven bijna als wilde dieren, in kleine kuddes boven in de bergen, alleen om ze te scheren worden ze bijeengedreven door een herder. En het klopt, het zijn trotse dieren, die flink kunnen tegenstribbelen. Maar ze worden geschoren door vakmensen die precies weten wat ze doen. Er zal mogelijk wel eens iets gebeuren, maar dat zijn incidenten.”
*eet nu tomatenblokjes*quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:13 schreef usagi414 het volgende:
Maar de vraag blijft: zijn er mensvriendelijke tomatenblokjes te koop ?
Voor mij dan ook eenquote:
Ik verwachte hier wat gierende gitaren bij (die versie zal ook bestaan) maar dit is mooiquote:
Ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:59 schreef summer52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net even gegoogled brrr dat is echt dieronvriendelijk, bahquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik neem altijd die met naturel, maar heb wel eens per ongeluk met kruiden of knoflook meegenomen (staat soms verkeerd in een vak, dus blijft altijd een kwestie van controleren, maar dat vergeet ik wel eens). Ligt ook een beetje aan het recept ookquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor mij dan ook een![]()
Ik heb de uitzendingen van de keuringsdienst van waarde gezien maar het enige waar ik steeds weer over twijfel is of ik de blikken met kruiden of knoflook moet nemen.
Sowieso een mooi nummerquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik verwachte hier wat gierende gitaren bij (die versie zal ook bestaan) maar dit is mooi
800g 2 blikkenquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik neem altijd die met naturel, maar heb wel eens per ongeluk met kruiden of knoflook meegenomen (staat soms verkeerd in een vak, dus blijft altijd een kwestie van controleren, maar dat vergeet ik wel eens). Ligt ook een beetje aan het recept ook
Ja joh, dat kook toch wel weer inquote:
Misschien voor de zekerheid 1200g nemen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, dat kook toch wel weer in
De boodschappen komen morgen pasquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:16 schreef H_T het volgende:
@:Meke hoeveel tomatenblokjes had je uiteindelijk nodig?
Als ontbijt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
De boodschappen komen morgen pas![]()
Vandaag had ik wel een blikje tomatenblokjes en een kleintje tomatenpuree in m'n shakshuka
Hmm ja nu ga ik twijfelen hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien voor de zekerheid 1200g nemen?
Oeh shakshukaquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
De boodschappen komen morgen pas![]()
Vandaag had ik wel een blikje tomatenblokjes en een kleintje tomatenpuree in m'n shakshuka
Lijersquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:41 schreef Meke het volgende:
Nou jongens ik heb eindelijk m'n pakketje van gisteren opgehaald. Vind het wel stom, was ook geen "we hebben u gemist"briefje
Dat kloptquote:
Nee zo doorgewinterd ben ik nog nietquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh shakshukaDie van chickslovefood die je laatst postte? Die maak ik zelf ook vaak
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LijersMaar goed, je hebt nu wel wat je hebben wilde
Jaaa leuk hquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke ik heb vandaag de hele Trust Nobody podcast geluisterd, was leuk
rgens op de wereld...quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als het opeens ochtend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |