Charlie Sheen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Bing, of Charlie. Bij Rick en Laura valt dat wat minder op
Wat voor?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
In ander (en minder belangrijk) nieuws:
Donderdag haal ik m'n "nieuwe" auto op
Jaaaa leuk!quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
In ander (en minder belangrijk) nieuws:
Donderdag haal ik m'n "nieuwe" auto op
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer Harmsenquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of Bing, of Charlie. Bij Rick en Laura valt dat wat minder op
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn ballen
Klikbeet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Mooie bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik denk dat je een img tag mist.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[img][img]https://i.imgur.com/NklqaWU.jpg[/img][/img]
Toyobiquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:34 schreef Dave het volgende:
Maar very nice indeed!
Hoe noem je haar? Car-rie?
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Toepasselijk wel, je kunt van 2 walletjes tanken met een hybrid toch?
Er zit toch wel een soort van elektrische stand op ook al hoeft de stekker er niet in?quote:
Dat welquote:Op dinsdag 8 september 2020 15:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Er zit toch wel een soort van elektrische stand op ook al hoeft de stekker er niet in?
Het wil nog niet echt lukken hè.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat wel
Is geen plug-in idd
@:Dave...
Snap ik, lang niet iedereen kan dat.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ondertussen op m'n ballen aan het zuigen, dat vereist ook wat aandacht.
Ben je alweer wat opgeknapt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Snap ik, lang niet iedereen kan dat.
Moet ik dat even voor je doen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben ondertussen op m'n ballen aan het zuigen, dat vereist ook wat aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |