Dit had ik ook maar gecopypaste van een site he?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm mja, het zijn logische beschrijvingen op zich maar ik denk dat vooral een fiets heel veel meer kan betekenen. Ik herken me wel meer in wat Arizona suggereert over de controle.
Ja ik snap dit wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
In de volgende "scene" zat ik in therapie
Aww beterschap!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Halverwege de rit naar m'n werk omgekeerd, opeens niet lekker. Nu maar een beetje thuis werken, wat eigenlijk niet kan met m'n werk.
Ik zei toch dat dat een te wild idee was, vannacht!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Halverwege de rit naar m'n werk omgekeerd, opeens niet lekker. Nu maar een beetje thuis werken, wat eigenlijk niet kan met m'n werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Sterktequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Manager had je remmen gemold?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind zelf wel dat die balans prima is maar mijn manager vindt dat niet.
quote:
Daar zitten genoeg elementen in om te analyseren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik getuige was van ruzie tussen een vrouw en een kroegeigenaar. Ik was ergens op vakantie en was daar wat aan het eten. Even later zat ik in een tv-programma met allemaal BN'ers en was die vrouw er ook en die ging met een mes iedereen neersteken; het was een soort wraakactie. Ik kon nog net ontkomen, maar had een soort trauma opgelopen van dit hele gebeuren en ging toen vluchten in een supermarkt, waar een geheime gang was naar een lege ruimte met allemaal ramen, waar niemand zomaar kon komen. Ik wilde daar voor eeuwig blijven en niet meer terug naar de gewone wereld, maar ik werd erop geattendeerd dat de rij voor deze ruimte inmiddels heel erg lang was geworden en ik de anderen ook een kans moest geven.
In de volgende "scene" zat ik in therapie, maar kreeg ik heel erg mot met de therapeute die niet precies zei wat ik wilde horen en ik viel enorm tegen haar uit, stond te schelden en haar van alles uit te maken. Toen werd ik opgepakt door bewakers daar die me naar een inrichting zouden afvoeren.
En toen werd ik wakker
O wowquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik getuige was van ruzie tussen een vrouw en een kroegeigenaar. Ik was ergens op vakantie en was daar wat aan het eten. Even later zat ik in een tv-programma met allemaal BN'ers en was die vrouw er ook en die ging met een mes iedereen neersteken; het was een soort wraakactie. Ik kon nog net ontkomen, maar had een soort trauma opgelopen van dit hele gebeuren en ging toen vluchten in een supermarkt, waar een geheime gang was naar een lege ruimte met allemaal ramen, waar niemand zomaar kon komen. Ik wilde daar voor eeuwig blijven en niet meer terug naar de gewone wereld, maar ik werd erop geattendeerd dat de rij voor deze ruimte inmiddels heel erg lang was geworden en ik de anderen ook een kans moest geven.
In de volgende "scene" zat ik in therapie, maar kreeg ik heel erg mot met de therapeute die niet precies zei wat ik wilde horen en ik viel enorm tegen haar uit, stond te schelden en haar van alles uit te maken. Toen werd ik opgepakt door bewakers daar die me naar een inrichting zouden afvoeren.
En toen werd ik wakker
Mja dat is ook wel zoquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zie ik als dezelfde symboliek als "de remmen falen"
Wat balen zeg, beterschap! Doe het maar kalm aanquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ja daar ben ik wel even zoet meequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar zitten genoeg elementen in om te analyseren.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Problemen voor de ploeg zijn nog niet voorbij!
[ twitter ]
Hopelijk brengt zijn droom van aankomende nacht wat meer duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan zitten we nu met de cliffhanger of @:Strani bij de afdaling wel genoeg vaart had gemaakt om de top van die andere heuvel en dus de patat te bereiken
Oh fijn, storingenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:46 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja dat constant achter de computer zitten, hetzelfde riedeltje vertellen en al die motor-geluiden om je heen werkt dan toch wel vermoeiend. Veel storingen ook dus dan komt er nog een dosis chaos bovenop
. Maar het blijft gelukkig wel heel leuk!
Ik wilde echt gaan beginnen met solliciteren maar ik was er gewoon te moe voor. Maarrr deze week moet dat echt wel gaan lukken, ik ga gewoon rustig m'n brief schrijven, alvast naar 1 organisatie sturen en dan verder zoeken naar vacatures.
Hoe gaat het bij jouw werk, nog naar je zin??
Er is geen beginnen aan @ijs_beer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar zitten genoeg elementen in om te analyseren.
Appelknagersquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:41 schreef ijs_beer het volgende:
Het enige wat ik me herinner over wat ik gedroomd heb vannacht is een appel waar allemaal mieren opzaten.
Het is sowieso patat, dat kan ik al bevestigen!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk brengt zijn droom van aankomende nacht wat meer duidelijkheid
Of misschien kan @:Strani even een middagdutje gaan doen zodat we niet zo lang in spanning zitten
Alle controle kwijt die Strani, zelfs mentionen lukt niet meer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is geen beginnen aan @:ijs_beer.
Ja, want dit is wel frustrerend hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk brengt zijn droom van aankomende nacht wat meer duidelijkheid
Of misschien kan @:Strani even een middagdutje gaan doen zodat we niet zo lang in spanning zitten
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie hoor, kleine, haalbare doelen stellen(ook weer niet TE klein, als in: ik start www. nationalevacaturebank.nl op en dat was het voor deze week
)
Beginnen is geen moeite, maar er komt gewoon geen end aan!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is geen beginnen aan @:ijs_beer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |