Mijn katten tolereren elkaar, hebben vaak ruzie met de buurtkatten (en dan helpen ze elkaar met territorium verdedigenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als Luuc naar zijn vakantiehotel gaat, is hij een allemansvriend. Maar zodra de buurtkat hier voor het raam staat (dus bij Luuc's territorium komt is het oorlog

Aaaah, nou gelukkig maar dat het in het vakantiehotel wel goed gaat! Logan accepteert in het pension dat er andere katten in de ruimte zitten maar daar blijft het écht bij. Verder eet ze daar ook bijna niet want ze vind het stom dat de andere katten aan haar brokjes zitten ofzoquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als Luuc naar zijn vakantiehotel gaat, is hij een allemansvriend. Maar zodra de buurtkat hier voor het raam staat (dus bij Luuc's territorium komt is het oorlog
Ja precies! Donderdag en vrijdag wordt brief-schrijfdag, bij dezequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is ook een goeie hoor, kleine, haalbare doelen stellen(ook weer niet TE klein, als in: ik start www. nationalevacaturebank.nl op en dat was het voor deze week
)

Ja, 3 oktober voor het eerst en dan de dag daarop twee uitvoeringen, dus het komt aardig dichtbij!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:48 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Jaa precies, zo zie ik het ook! En jij bent druk bezig met de repetities denk ik? Nog een paar weken en dan mogen jullie gaan shinen toch?

Heel veel succes ermee!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:55 schreef MMF93 het volgende:
Ja precies! Donderdag en vrijdag wordt brief-schrijfdag, bij deze

Hmmm, dat zou een gemis zijn. Ondanks de gruwelijk vervelende Lefevre.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:46 schreef Momo het volgende:
Quickstep heeft positieve test(en) en moet hertesten voor de start.

Luuc maakt echt vrienden, gaat gezellig bij andere katten liggen. Hij heeft daar ook nooit aanvaringen met andere katten aldus de eigenaresse,is de rust en vriendelijkheid zelvequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:55 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaaah, nou gelukkig maar dat het in het vakantiehotel wel goed gaat! Logan accepteert in het pension dat er andere katten in de ruimte zitten maar daar blijft het écht bij. Verder eet ze daar ook bijna niet want ze vind het stom dat de andere katten aan haar brokjes zitten ofzo. Hier wil ze niks anders dan eten eten eten en eten
[..]
Ja precies! Donderdag en vrijdag wordt brief-schrijfdag, bij deze
Ramptoeristquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:56 schreef Strani het volgende:
*komt fris uit de douche gestapt en gaat direct kijken naar welk drama zich ontvouwt in de Tour.

Het is altijd leuk om ramptoerist te zijnquote:

Is ook zoquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om ramptoerist te zijn

Hahaquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luuc maakt echt vrienden, gaat gezellig bij andere katten liggen. Hij heeft daar ook nooit aanvaringen met andere katten aldus de eigenaresse,is de rust en vriendelijkheid zelve.
[..]
Ramptoerist

Als ik een zooi mensen om een auto-ongeluk heen zie staan kijk ik altijd zo snel mogelijk weg, ik wil er niks van zien. Dat heb ik al eens meegemaakt als tiener, dat wil ik niet nog een keer.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is ook zo
Tenzij het een echte ramp is. Bij de Vuurwerkramp in Enschede zijn we gauw afgedropen toen we merkten hoe enorm erg het was

Ik zou dat ook wel sneu vinden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Oh maar dat zou wel heftig zijn zeg, als teams echt de Tour uit moeten.

Nee,dat soort dingen hoef ik ook niet te zien. Keer als eerste geweest bij een auto-ongeluk waarbij één inzittende zwaar gewond was en de andere 3 praktisch niets hadden. Maar wel compleet hysterisch waren (logisch natuurlijk) Zelfs dat hoef ik niet meer mee te maken terwijl iedereen het gewoon overleefde.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik een zooi mensen om een auto-ongeluk heen zie staan kijk ik altijd zo snel mogelijk weg, ik wil er niks van zien. Dat heb ik al eens mee gemaakt als tiener, dat wil ik niet nog een keer.

Misschien is dat stiekem ook zo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk telkens dat @:ESF1Gamer Silke heet

En waarom heeft die vent zijn mondkapje dan als een soort hippe oorbel hangen ipv voor zijn snoetquote:

Zo dat is een dikke katquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De oplossing tegen het ongewenst klimmen.
Vogels lopen ook geen risico meer
[ afbeelding ]

Ja precies, zo is het voor mij ook!!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee,dat soort dingen hoef ik ook niet te zien. Keer als eerste geweest bij een auto-ongeluk waarbij één inzittende zwaar gewond was en de andere 3 praktisch niets hadden. Maar wel compleet hysterisch waren (logisch natuurlijk) Zelfs dat hoef ik niet meer mee te maken terwijl iedereen het gewoon overleefde.
Een mooie fik in een leegstaand fabriekpand: prima
Een overstroomde rivier: leuk!
Maar als er echt menselijk leed is hoef ik het niet te zien.

Was het een Ferrari fiets?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik herinner me nu opeens dat ik vannacht droomde dat ik van een heuvel af fietste en m'n remmen opeens braken en ik alleen maar sneller en sneller ging. Maar gelukkig kon ik aan de voet van de heuvel nog net linksaf een weg in die weer omhoog liep en zo remde ik alsnog af.

Gelukkig wist je direct dat het een droom was, want heuvels bestaan nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik herinner me nu opeens dat ik vannacht droomde dat ik van een heuvel af fietste en m'n remmen opeens braken en ik alleen maar sneller en sneller ging. Maar gelukkig kon ik aan de voet van de heuvel nog net linksaf een weg in die weer omhoog liep en zo remde ik alsnog af.

quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig wist je direct dat het een droom was, want heuvels bestaan niet
Maar dat zijn wel nare dromen ja, dat je de controle verliest.

Waar is dit een metafoor voor?quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |