het zijn beide rare landenquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wij zijn hier geen van beide dus mag het allebei
Engelsen willen heul niet Europees zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel Europees, dus colour
Maar wij willen niet Amerikaans zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen willen heul niet Europees zijn
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar wij willen niet Amerikaans zijn.
quote:
Ze kunnen zo veel willen, ze horen er gewoon bij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen willen heul niet Europees zijn
het is altijd het geweldige Great Brittain versus 'the continent'quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kunnen zo veel willen, ze horen er gewoon bij.
wekle staat op?quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Misschien moet ik ook even een andere radiozender opzoeken, hier zijn van die tranentrekkers als Tracks of my tears te horen
Internetradio, een van de Radio 10 zenders (zonder DJquote:
Die is mooiiiiiquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Misschien moet ik ook even een andere radiozender opzoeken, hier zijn van die tranentrekkers als Tracks of my tears te horen
ik luister nu muziek uit Tropicoquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Jaaaaaquote:
Nee dat niet nee!quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar als je al een beetje een sombere stemming hebt is het niet echt een helpende plaat zeg maar
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar als je al een beetje een sombere stemming hebt is het niet echt een helpende plaat zeg maar
wow zonder te kijken irriteren de vrolijke koppen me alquote:
quote:
Teveel optimisme ditquote:
Oh zet iz olwees fan, ja!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:15 schreef Koen66 het volgende:
ik had vanochtend een sessie met een Duitser die Engels sprak
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:15 schreef Koen66 het volgende:
ik had vanochtend een sessie met een Duitser die Engels sprak
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:19 schreef Arizona het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat Karin vreselijk blij is dat ze een mondkapje droeg, zodat ze niet herkend wordt op straat
Goedemorgen! Hoe is het met Silke?quote:
De TV staat bij mij zo weinig aan dat ik iedere keer weer schrik hoeveel ouder presentatoren en BN'ers geworden zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet wennen aan Jan de Hoop met grijs/wit haar
Ligt nu te slapen, maar ze is ontzettend speels.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe is het met Silke?
TV staat bij mij ook weinig aan, maar als ik het twitterbericht hierboven zo zie dan schrik ik wel van hoe oud hij er nu uit ziet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De TV staat bij mij zo weinig aan dat ik iedere keer weer schrik hoeveel ouder presentatoren en BN'ers geworden zijn
Wat goed dat je jezelf dan al probeert op te peppen met wat positiviteitquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou, ik probeer mezelf ook wat op te peppen, ben een beetje depri. Beetje last van mijn oude klachten, het is somber weer én ik ben bang dat ik verkouden word, ik moet telkens niezen en ik heb zo'n kriebel in mijn neus
Gaat wel weer over maar een beetje positiviteit kan geen kwaad
[..]
Precies, dat is de instelling, uiteindelijk komt het gewoon weer goed
Ik heb een beetje teruggelezen maar niet alles, je hebt dus een kittenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ligt nu te slapen, maar ze is ontzettend speels.
Ik moet haar echt afleren dat ze niet in de gordijnen moet hangen
Haha hopelijk is ze snel klaar met de gordijnen. Wij hebben allemaal kleine nagel-gaatjes in de plisségordijnenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ligt nu te slapen, maar ze is ontzettend speels.
Ik moet haar echt afleren dat ze niet in de gordijnen moet hangen
Nee, niet speciaal in de herfstquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:25 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wat goed dat je jezelf dan al probeert op te peppen met wat positiviteit![]()
!! Heb je dit ieder jaar als het herfstig wordt?
Ze is bijna 8 wekenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:27 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje teruggelezen maar niet alles, je hebt dus een kitten![]()
![]()
?? Hoe oud is ze? En hoe ziet ze eruit
?
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef MMF93 het volgende:
Bij mij gaat het werken nog steeds prima (ik heb zelfs een rolletje met iets meer verantwoordelijkheid gekregen) maar qua prikkels valt het toch wel tegen. Ik heb helaas weinig energie over voor andere dingen (zoals hier zijn). Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik! Bij een andere baan straks zal het hopelijk dan minder heftig zijn
. Voor nu ben ik allang blij dat ik 3 dagen in de week werk en m'n eigen centjes verdien
Echt te schattig gewoonquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is bijna 8 weken
[ afbeelding ]
ik denk telkens dat @ESF1Gamer Silke heetquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe is het met Silke?
oeh spannendquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel een beetje zenuwachtig. Gisteren HR gebeld van nieuwe wg gebeld over waar dat contract blijft. Vandaag hoor ik meer erover.
Het is een boefjequote:
Aaaaaaaaaaach toch, wat een prullekequote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is bijna 8 weken
[ afbeelding ]
Als ik dat zo zie wil ik ook weer een kittenquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:34 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaach toch, wat een prulleke![]()
![]()
Ja je hebt natuurlijk ook best een fysiek intensieve baan waar mensen ook best wat emoties steeds hebben. Maar wel tof dat je meer verantwoordelijkheid krijgtquote:Op dinsdag 8 september 2020 10:30 schreef MMF93 het volgende:
Bij mij gaat het werken nog steeds prima (ik heb zelfs een rolletje met iets meer verantwoordelijkheid gekregen) maar qua prikkels valt het toch wel tegen. Ik heb helaas weinig energie over voor andere dingen (zoals hier zijn). Maar dat zal een kwestie van wennen zijn hoop ik! Bij een andere baan straks zal het hopelijk dan minder heftig zijn
. Voor nu ben ik allang blij dat ik 3 dagen in de week werk en m'n eigen centjes verdien
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow zonder te kijken irriteren de vrolijke koppen me al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |