het zijn beide rare landenquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wij zijn hier geen van beide dus mag het allebei
Engelsen willen heul niet Europees zijnquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wij zijn wel Europees, dus colour
Maar wij willen niet Amerikaans zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen willen heul niet Europees zijn
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar wij willen niet Amerikaans zijn.
quote:
Ze kunnen zo veel willen, ze horen er gewoon bij.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Engelsen willen heul niet Europees zijn
het is altijd het geweldige Great Brittain versus 'the continent'quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze kunnen zo veel willen, ze horen er gewoon bij.
wekle staat op?quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Misschien moet ik ook even een andere radiozender opzoeken, hier zijn van die tranentrekkers als Tracks of my tears te horen
Die is mooiiiiiquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Misschien moet ik ook even een andere radiozender opzoeken, hier zijn van die tranentrekkers als Tracks of my tears te horen
ik luister nu muziek uit Tropicoquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:10 schreef Arizona het volgende:
Jaaaaaquote:
Nee dat niet nee!quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar als je al een beetje een sombere stemming hebt is het niet echt een helpende plaat zeg maar
quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Maar als je al een beetje een sombere stemming hebt is het niet echt een helpende plaat zeg maar
wow zonder te kijken irriteren de vrolijke koppen me alquote:
quote:
Teveel optimisme ditquote:
Oh zet iz olwees fan, ja!quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:15 schreef Koen66 het volgende:
ik had vanochtend een sessie met een Duitser die Engels sprak
quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:15 schreef Koen66 het volgende:
ik had vanochtend een sessie met een Duitser die Engels sprak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |