Hier!quote:

quote:Op maandag 7 september 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
In other news: HEF OP, DOE UIT DAT LICHT. Slaap lekker allemaal.
Veel plezier met goedmakenquote:

Begin je al zenuwachtig te worden voor je uitvoering?quote:

Daarom zitten we verspreid over het landquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even bang dat we geen modjes meer over zouden houdenDat ze elkaar af zouden maken

Nee niet eens echtquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin je al zenuwachtig te worden voor je uitvoering?

Strategisch bedacht hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom zitten we verspreid over het land

quote:

Dat zijn altijd goeie weekenden daarvoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eens echtMaar het zit er bij mij ook wel behoorlijk goed in allemaal. Er moet alleen nog het e.e.a. gebeuren aan setting en choreo tijdens de liedjes, maar dat doen we tijdens het repetitieweekend.

Ja precies, bij die eerdere lange repetitiedagen konden we ook zoveel doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zijn altijd goeie weekenden daarvoorMet zo'n lange sessie kan je toch een stuk meer dan met de normale uurtjes.

Hadden de modjes mot?quote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even bang dat we geen modjes meer over zouden houdenDat ze elkaar af zouden maken

Ach, mot, mot... Ik berg net de verbanddoos weer op. Iemand een toffee?quote:

Ja nou je het zegtquote:Op maandag 7 september 2020 23:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt toch wel begin van het jaar een aantal keren meegekeken naar voorrondes toch?

quote:Op maandag 7 september 2020 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Twijfelachtig? Dit laat je toch niet over je kant gaan Stani? Vamos! D'r op!

Ja stop eens even. Krijgen straks meer mods dan normale users hierquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nou je het zegtZou er nog ruimte zijn voor een zesde mod?

quote:

Elke klant zijn eigen trauma...quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt niet wakker.Ben ik iets aan het verwerken, ben ik met de verkeerde klant bezig.
![]()

Users van kleur bedoel jequote:

owja dergelijke vraag is onmogelijk zonder framingquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Users van kleur bedoel je![]()
Goedemorgen allemaal!
@:luctor.et.emergo is het zo'n dagSucces!
Iederéén trouwens een gelukkige dag gewenst!

Jij hebt er zin in vandaag of niet?quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Users van kleur bedoel je![]()
Goedemorgen allemaal!
Iederéén trouwens een gelukkige dag gewenst!

Ja, echt alles zit tegen vandaag.quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:57 schreef Arizona het volgende:

quote:Op dinsdag 8 september 2020 08:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja stop eens even. Krijgen straks meer mods dan normale users hier

FTFY.quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja dergelijke vraag is onmogelijk zonder framing
All FOK! colours matter

Av Stormvind!quote:Op dinsdag 8 september 2020 09:04 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag is het de verjaardag van de Schlagerkoningin van Zweden![]()
[ afbeelding ]

Nou, ik probeer mezelf ook wat op te peppen, ben een beetje depri. Beetje last van mijn oude klachten, het is somber weer én ik ben bang dat ik verkouden word, ik moet telkens niezen en ik heb zo'n kriebel in mijn neusquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt er zin in vandaag of niet?
Precies, dat is de instelling, uiteindelijk komt het gewoon weer goedquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, echt alles zit tegen vandaag.Ik had beter in bed kunnen blijven liggen, was voor de werkgever ook beter geweest
Maar wellicht zijn we nu over het dieptepunt heen, en gaat het de rest van de dag fantastisch.![]()

Murikaans versus Engels.quote:

Ja, dat klopt wel. Maar ik prefereer de Engelse schrijfwijze boven de Amerikaanse, want Europees. Maar FOK! is enkel juist.quote:

En wij zijn hier geen van beide dus mag het allebeiquote:

Maar wij zijn wel Europees, dus colourquote:Op dinsdag 8 september 2020 09:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En wij zijn hier geen van beide dus mag het allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |