Hier!quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
In other news: HEF OP, DOE UIT DAT LICHT. Slaap lekker allemaal.
Veel plezier met goedmakenquote:
Begin je al zenuwachtig te worden voor je uitvoering?quote:
Daarom zitten we verspreid over het landquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even bang dat we geen modjes meer over zouden houdenDat ze elkaar af zouden maken
Nee niet eens echtquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin je al zenuwachtig te worden voor je uitvoering?
Strategisch bedacht hoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom zitten we verspreid over het land
quote:
Dat zijn altijd goeie weekenden daarvoorquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eens echtMaar het zit er bij mij ook wel behoorlijk goed in allemaal. Er moet alleen nog het e.e.a. gebeuren aan setting en choreo tijdens de liedjes, maar dat doen we tijdens het repetitieweekend.
Ja precies, bij die eerdere lange repetitiedagen konden we ook zoveel doenquote:Op dinsdag 8 september 2020 00:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zijn altijd goeie weekenden daarvoorMet zo'n lange sessie kan je toch een stuk meer dan met de normale uurtjes.
Hadden de modjes mot?quote:Op dinsdag 8 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was even bang dat we geen modjes meer over zouden houdenDat ze elkaar af zouden maken
Ach, mot, mot... Ik berg net de verbanddoos weer op. Iemand een toffee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |