SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
En missen wij onze gifkoningin!quote:Op maandag 7 september 2020 23:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Anders weet ik ook niet wat ik hier moet.
Ik steel wel vaker dingen, maar het gaat gewoon per ongelukquote:
I blame de korrelkoffie.quote:Op maandag 7 september 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik steel wel vaker dingen, maar het gaat gewoon per ongeluk
Daar ben ik toch veel te lief voor, schat van me.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al écht een note van @:Cyan9 gehad of loopt die lafaard steeds alleen te dreigen?
We maken alleen elkaar via de notes voor rotte vis uitquote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al écht een note van @:Cyan9 gehad of loopt die lafaard steeds alleen te dreigen?
Wel een borrelnote.quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2020 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb nu één dag gewerkt na m'n vakantie, het was absoluut niet druk, maar ik ben belachelijk moe.
Je weet waar het over gaat, dus je hoort er gewoon nog helemaal bijquote:Op maandag 7 september 2020 23:06 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Als ik niet wist waar het over ging, zou ik niet weten of dit een compliment is.
Trusten!quote:
Weet je, ik heb al heel lang geen korrelkoffie meer gehadquote:
Is een lieverdquote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Ohh het is je lieve kantquote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veel te lief voor, schat van me.
quote:Op maandag 7 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet waar het over gaat, dus je hoort er gewoon nog helemaal bij
quote:Op maandag 7 september 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet je, ik heb al heel lang geen korrelkoffie meer gehad
Wat een liefde!quote:
Ja ik heb koffie leren zetten. Het is een wonderquote:
Ja je moet er wel wat voor doen he?quote:
Trustequote:
Slaaps lekker Greda.quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Trusten.![]()
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Weet ik het, ik kom nooit in VBLquote:Op maandag 7 september 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!
@:greys
@:momo
@:H_T
(Zo doen ze dat in VBL toch?)
TSk. Geen special snowflake maar cornflake.quote:Op maandag 7 september 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
Dan leg je je hart en ziel in zo'n episch stukje internetliteratuur, komt die harige er een viswalm in verspreiden
Lekker man, niets mis meequote:Op maandag 7 september 2020 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
TSk. Geen special snowflake maar cornflake.
Je zou hier toch zo maar een note voor kunnen geven.quote:Op maandag 7 september 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!
@:greys
@:momo
@:H_T
(Zo doen ze dat in VBL toch?)
quote:Op maandag 7 september 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
Dan leg je je hart en ziel in zo'n episch stukje internetliteratuur, komt die harige er een viswalm in verspreiden
Ik heb er meer dan jij.quote:Op maandag 7 september 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou hier toch zo maar een note voor kunnen geven.
"Wil graag mod worden"quote:
Wat wil je als je naam Cor Bakker is.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
"Wil graag mod worden"
"Heeft opnieuw gesolliciteerd om mod te worden"
"Had wederom moeite met de afwijzing"
"Stond huilend bij m'n voordeur"
"Er is een overeenkomst bereikt"
Fout, @Greys heeft er meer.quote:Op maandag 7 september 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ESF mod heb ik denk ik de meeste
Was het niks voor jou geweest?quote:Op maandag 7 september 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
Heren, heren, zullen we het vriendelijk houden?
Echt hè, altijd weer die mods die het voor de rest verpesten.
Nee ik was gediskwalificeerd omdat ik niet genoeg buiten de SC postquote:
@Strani kan er niks aan doen, dat noemen we (twijfelachtig) Spaans temperament.quote:
Kom vechten dan.quote:Op maandag 7 september 2020 23:43 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had me toch echt voorgenomen wat eerder naar bed te gaan deze avond, maar ja, toen kwam @:ijs_beer opeens RELLEN.
Je hebt toch wel begin van het jaar een aantal keren meegekeken naar voorrondes toch?quote:Op maandag 7 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik was gediskwalificeerd omdat ik niet genoeg buiten de SC post
Greys heeft me dat hoogstpersoonlijk per DM laten weten omdat ze bang was dat ik het alsnog zou proberen.
Okay dat laatste is niet waar
Twijfelachtig? Dit laat je toch niet over je kant gaan Stani? Vamos! D'r op!quote:Op maandag 7 september 2020 23:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Strani kan er niks aan doen, dat noemen we (twijfelachtig) Spaans temperament.
*Verwoed schud met vuistquote:
Je bent zelf heerlijk.quote:
Toe maar!quote:
Lange darm!quote:
Daar ben ik zelf nog voor uitgescholden vandaag.quote:
Inderdaad. Vogels die niet kunnen vliegen zijn echte schijnvogels.quote:
Exactly my moodquote:
Cyan8 !quote:
Portland.quote:
Ali Cyaankali!quote:
Iajab. ..quote:
Prima!quote:Op maandag 7 september 2020 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan doen we nu weer lief tegen elkaar.
Hooligans zijn nooit klaar met rellenquote:Op maandag 7 september 2020 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
@:Momo was alleen nog niet helemaal klaar.
Kust is geklaard!quote:
Of is dit een stiekeme hint dat jij Dwightt Lodeweges bent?quote:
Goed plan, ik ga mee.quote:Op maandag 7 september 2020 23:59 schreef Cyan9 het volgende:
In other news: HEF OP, DOE UIT DAT LICHT. Slaap lekker allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |