Wat een liefde!quote:
Ja ik heb koffie leren zetten. Het is een wonderquote:
Ja je moet er wel wat voor doen he?quote:
Trustequote:
Slaaps lekker Greda.quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Trusten.![]()
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!quote:Op maandag 7 september 2020 23:07 schreef Meke het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al écht een note van @:Cyan9 gehad of loopt die lafaard steeds alleen te dreigen?
Weet ik het, ik kom nooit in VBLquote:Op maandag 7 september 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!
@:greys
@:momo
@:H_T
(Zo doen ze dat in VBL toch?)
TSk. Geen special snowflake maar cornflake.quote:Op maandag 7 september 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
Dan leg je je hart en ziel in zo'n episch stukje internetliteratuur, komt die harige er een viswalm in verspreiden
Lekker man, niets mis meequote:Op maandag 7 september 2020 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
TSk. Geen special snowflake maar cornflake.
Je zou hier toch zo maar een note voor kunnen geven.quote:Op maandag 7 september 2020 23:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Rumour has it dat ie het juiste knopje niet weet te vinden!
@:greys
@:momo
@:H_T
(Zo doen ze dat in VBL toch?)
quote:Op maandag 7 september 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
Dan leg je je hart en ziel in zo'n episch stukje internetliteratuur, komt die harige er een viswalm in verspreiden
Ik heb er meer dan jij.quote:Op maandag 7 september 2020 23:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je zou hier toch zo maar een note voor kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |