Jammer, brandje alweer geblustquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:15 schreef Strani het volgende:
Ik herinner me nu opeens dat ik vannacht droomde dat ik van een heuvel af fietste en m'n remmen opeens braken en ik alleen maar sneller en sneller ging. Maar gelukkig kon ik aan de voet van de heuvel nog net linksaf een weg in die weer omhoog liep en zo remde ik alsnog af.
Ik moest ook gelijk aan Ferrari denken.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig wist je direct dat het een droom was, want heuvels bestaan niet
Ik zie het dus als bang zijn om de controle te verliezen, maar dan toch nog, door een enigszins gewaagde actie te ondernemen, weer grip te krijgen op die op het eerste oog oncontroleerbare gebeurtenis.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af! M'n afnemende postcount zal het wel niet zijn
Ik ga even op onderzoek uit!quote:
Nee ik denk ook dat het zoiets zal zijn, juist ook vanwege die actie om alsnog de controle terug te pakken. Rechtdoor was wel vlak geweest maar daar reed veel verkeer, dus dat zou erg gevaarlijk zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie het dus als bang zijn om de controle te verliezen, maar dan toch nog, door een enigszins gewaagde actie te ondernemen, weer grip te krijgen op die op het eerste oog oncontroleerbare gebeurtenis.
Maar dat kan net zo goed projectie zijn omdat ik zelf een control-freak ben
Je droom kan ook nog symbool staan naar een hardnekkig verlangen naar het onmogelijkequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:29 schreef Strani het volgende:
@:MMF93 ging jij mij niet bijstaan in het hele heuvelgebeuren?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je droom kan ook nog symbool staan naar een hardnekkig verlangen naar het onmogelijke
quote:Fiets
Dromen dat je op een fiets rijdt, duiden op een behoefte aan balans in je leven. Je zou een betere balans moeten vinden tussen werk en plezier om te slagen in je huidige plannen.
Als je moeilijkheden ondervind bij het fietsen, dan suggereert je droom dat je bang bent om het je eigen te maken. Een fiets zien duidt er ook op dat je tijd vrij moet maken voor leuke dingen.
quote:Remmen
Wanneer je droomt dat je op de rem trapt, geeft je droom aan dat je het wat langzamer aan zou moeten doen in zaken of persoonlijke kwesties. Je hebt in de 'fast lane' geleefd en zou het nu wat kalmer aan moeten doen.
Als je droomt dat de remmen falen, waarschuwt dit voor een gebrek aan stabiliteit in je leven. Elke overeenkomt die je aangaat zou risicovol kunnen blijken te zijn.
Die vat ik even niet. Je suist een heuvel af met lege maag, een ongecontroleerd verlangen naar voedsel, geen idee wat je moet eten, maar ruikt danheuvel op patat en daarom stuur je daar gauw naartoequote:Op dinsdag 8 september 2020 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]Het kan ook staan voor dat ik honger heb, in principe.
Oe! Maar Strani had juist geen remmenquote:
Crazy times, dude, crazy times.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:24 schreef Strani het volgende:
Nou, de etappe is al begonnen dus ik neem aan dat iedereen mee mag doen.
Oh nee wacht, toch niet begonnen.
Het is de etappe in de Tirreno die al begonnen is, never mind me.
Hmm mja, het zijn logische beschrijvingen op zich maar ik denk dat vooral een fiets heel veel meer kan betekenen. Ik herken me wel meer in wat Arizona suggereert over de controle.quote:
Ja dat was exáct wat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die vat ik even niet. Je suist een heuvel af met lege maag, een ongecontroleerd verlangen naar voedsel, geen idee wat je moet eten, maar ruikt danheuvel op patat en daarom stuur je daar gauw naartoe
Dat zie ik als dezelfde symboliek als "de remmen falen"quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oe! Maar Strani had juist geen remmen
Ik vind zelf wel dat die balans prima is maar mijn manager vindt dat niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Strani heeft geen stabiliteit in zijn leven. En de balans tussen werk en prive is niet goed.
Ja ze faalden ook, ik hoorde zelfs een duidelijke klap toen ze braken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zie ik als dezelfde symboliek als "de remmen falen"
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind zelf wel dat die balans prima is maar mijn manager vindt dat niet.
En dan zitten we nu met de cliffhanger of @Strani bij de afdaling wel genoeg vaart had gemaakt om de top van die andere heuvel en dus de patat te bereikenquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die vat ik even niet. Je suist een heuvel af met lege maag, een ongecontroleerd verlangen naar voedsel, geen idee wat je moet eten, maar ruikt danheuvel op patat en daarom stuur je daar gauw naartoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |