SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
* ijs_beer wappert met armquote:
Ja neem ons lekker mee in je remmenloze roetsjtochtquote:
HAAGSquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aww beterschap!Hopelijk gaat het alsnog goed met thuiswerken, voor zover het kan.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat een te wild idee was, vannacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dank allen! Gelukkig geen corona achtige klachten, maar de mij helaas wel vaker bekende maag/darm issues. Na een halve dag vaak weer helemaal over.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen zeg, beterschap! Doe het maar kalm aan
En @ijs_beer , ik dacht toch echt dat die wilde nacht tussen ons zou blijven.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
*stil. mooi.quote:
Chips, ik ben ook al rondjes aan het rennen om het kookeiland, waar ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
* ijs_beer wappert met arm
Verdraaid!
Bijzondere manier om de controle te verliezen, maar ik keur 'm goed.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herken hier duidelijk Anja's hand in.
Sterkte! Darmklachten zijn echt niet leukquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank allen! Gelukkig geen corona achtige klachten, maar de mij helaas wel vaker bekende maag/darm issues. Na een halve dag vaak weer helemaal over.
En @:ijs_beer , ik dacht toch echt dat die wilde nacht tussen ons zou blijven.
SCHEVENINGEN!quote:
Ja ik gebruik hem ook steeds meerquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
Ik ben steeds blijer met de like-functie trouwens.
Anja's hand heeft ook de controle verloren, maar dat wisten we al langerquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herken hier duidelijk Anja's hand in.
Ja, maar niet dat het ook echt gebeurd is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte! Darmklachten zijn echt niet leukAl mijn leven lang last van
Oh enne, jullie goedmaaksessie was gisteren al in dit topic aangekondigd hoor
HOIquote:
Ja precies!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem ook steeds meerHeel handig als je alleen aan wil geven een post leuk te vinden, maar er verder ook niet veel aan toe te voegen hebt
Het was geen droom!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat het ook echt gebeurd is.
Ah lekker, thanksquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies!
En om nu alsnog iets toe te voegen en te voorkomen dat het alleen een instemmende post wordt:
[ afbeelding ]
Dat kan ik nu niet hebben hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies!
En om nu alsnog iets toe te voegen en te voorkomen dat het alleen een instemmende post wordt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |