Dat ziet er in elk geval uit als een blije hondquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Héél erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hóger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
Dank jullie wel. Werd er helemaal emo van.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Héél erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hóger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Kijk haar toch shinen tussen de blommen!Enne...
Doe ik! Stond ook op het bloemenkaartje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend! De post komt meestal pas in de middag.
Nogmaals enorm bedankt jullie.Het is wel echt slopend. Die weken met die bizar hoge koorts klikte ik dertig keer per nacht mn foonscherm aan om op Biet te schijnen of ze nog wel ademde. En steeds die hoop en vrees tegelijk bij testuitslagen en scans etc, hopen dat ze nou toch eíndelijk iets vinden en ajb niks heel ergs. En dan steeds toch weer de teleurstelling dat ze het nog niet weten. Want dan weet je ook niet wat je kunt doen om herhaling te voorkomen. En je weet niet of die koorts full blown terugkomt als je prednison afbouwt. Arghhh. Hopelijk was het iets tijdelijks, immuunsysteem dat op hol was geslagen. Want voor altijd op prednison is voor Biet (en mij) ook niet fijn want amper uithoudingsvermogen en veeeeel drinken en plassen. Om zes uur eruit enzo. Ik doe het met liefde maar ik duim heel hard dat ze toch ooit zonder of met minder kan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hou je het zelf ook nog een beetje uit? Je zit wel in een achtbaan de laatste weken..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat een lieve fotoquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
En als die team members wel van dezelfde ploeg waren, dan hadden ze wel iets bedacht om die ploegen er gewoon in te houden.quote:
Niet weten wat het is is echt slopend inderdaad, tussen hoop en vrees in, niet weten wat te verwachten.. Ik duim mee, sterker nog, ik zet al m'n vingers (en tenen) in de strijd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik! Stond ook op het bloemenkaartje!![]()
Nogmaals enorm bedankt jullie.
[..]
Het is wel echt slopend. Die weken met die bizar hoge koorts klikte ik dertig keer per nacht mn foonscherm aan om op Biet te schijnen of ze nog wel ademde. En steeds die hoop en vrees tegelijk bij testuitslagen en scans etc, hopen dat ze nou toch eíndelijk iets vinden en ajb niks heel ergs. En dan steeds toch weer de teleurstelling dat ze het nog niet weten. Want dan weet je ook niet wat je kunt doen om herhaling te voorkomen. En je weet niet of die koorts full blown terugkomt als je prednison afbouwt. Arghhh. Hopelijk was het iets tijdelijks, immuunsysteem dat op hol was geslagen. Want voor altijd op prednison is voor Biet (en mij) ook niet fijn want amper uithoudingsvermogen en veeeeel drinken en plassen. Om zes uur eruit enzo. Ik doe het met liefde maar ik duim heel hard dat ze toch ooit zonder of met minder kan.
Hopen dat het bietje bij bietje beter gaat!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
We blijven duimen voor jullie Greys!quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik! Stond ook op het bloemenkaartje!![]()
Nogmaals enorm bedankt jullie.
[..]
Het is wel echt slopend. Die weken met die bizar hoge koorts klikte ik dertig keer per nacht mn foonscherm aan om op Biet te schijnen of ze nog wel ademde. En steeds die hoop en vrees tegelijk bij testuitslagen en scans etc, hopen dat ze nou toch eíndelijk iets vinden en ajb niks heel ergs. En dan steeds toch weer de teleurstelling dat ze het nog niet weten. Want dan weet je ook niet wat je kunt doen om herhaling te voorkomen. En je weet niet of die koorts full blown terugkomt als je prednison afbouwt. Arghhh. Hopelijk was het iets tijdelijks, immuunsysteem dat op hol was geslagen. Want voor altijd op prednison is voor Biet (en mij) ook niet fijn want amper uithoudingsvermogen en veeeeel drinken en plassen. Om zes uur eruit enzo. Ik doe het met liefde maar ik duim heel hard dat ze toch ooit zonder of met minder kan.
quote:
LIEVERDS!
[ afbeelding ]
Blijven ze dan deze week die teams wel vaker testen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:56 schreef Momo het volgende:
De 4 positieve stafleden zijn van Cofidis, Mitchelton, AG2R en Ineos.
Van de organisatie uit wordt de tweede rustdag weer getest, maar sommige ploegen testen om de dag zelf.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijven ze dan deze week die teams wel vaker testen?
Dank je!quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:57 schreef Em31 het volgende:
[..]Wat een lieve foto
en ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen!
Hebben zij dan een ander soort test, of krijgen zij om de dag die staaf in hun neus?quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Van de organisatie uit wordt de tweede rustdag weer getest, maar sommige ploegen testen om de dag zelf.
Die tweede tests vanochtend duurde een half uur om resultaat te krijgen voor een groepje. Denk ook stokje in de neus test.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben zij dan een ander soort test, of krijgen zij om de dag die staaf in hun neus?En snelle uitslag!
Wel echt tof dat die uitslag daar zo snel is! Stuk beter dan hier waar mensen soms na drie dagen nog niet weten of ze nou wel of niet naar hun werk kunnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Die tweede tests vanochtend duurde een half uur om resultaat te krijgen voor een groepje. Denk ook stokje in de neus test.
Puur een kwestie van geld en capaciteit en ook prioriteit. Denk niet dat Jean Christophe bouwvakker van 38 jaar uit Marseille ook binnen een half uur de uitslag krijgt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel echt tof dat die uitslag daar zo snel is! Stuk beter dan hier waar mensen soms na drie dagen nog niet weten of ze nou wel of niet naar hun werk kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |