Hmmmja dat is waar.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Puur een kwestie van geld en capaciteit en ook prioriteit. Denk niet dat Jean Christophe bouwvakker van 38 jaar uit Marseille ook binnen een half uur de uitslag krijgt.
Ik denk wel dat ze erin trappen met m'n elektrische omafietsquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen voortaan met zeemleren broekje verkleed als wielrenner de teststraat in koersen.
Tja dat werkt bij iedereen emotioneel anders hè!quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de handleiding staat dat de verwerking 30 tot 90 minuten kan duren, Bij mij was ie binnen een minuut al klaar.
Ja, nee, nou wil ik ook gewoon 30 minuten niks kunnen doen, terwijl het systeem bezig is.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja dat werkt bij iedereen emotioneel anders hè!
Gewoon hier SC-enquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, nou wil ik ook gewoon 30 minuten niks kunnen doen, terwijl het systeem bezig is.
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Iedereen voortaan met zeemleren broekje verkleed als wielrenner de teststraat in koersen.
Je kunt altijd doen alsof he.... Amateurquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nee, nou wil ik ook gewoon 30 minuten niks kunnen doen, terwijl het systeem bezig is.
En als iemand je erop wijst 'Oh! Dat is ook sneller dan verwacht!'quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt altijd doen alsof he.... Amateur
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
En als iemand je erop wijst 'Oh! Dat is ook sneller dan verwacht!'
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kunt altijd doen alsof he.... Amateur
Precies, jij snapt hoe die dingen rollen!quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:23 schreef H_T het volgende:
[..]
En als iemand je erop wijst 'Oh! Dat is ook sneller dan verwacht!'
quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
En als die teller wel klopt is het met nog 1 minuut te gaan een ideaal moment om even koffie te halen, een collega op te zoeken of om een andere reden even van je plek af te moetenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, jij snapt hoe die dingen rollen!
En dan kom je terug en dan met gespeelde opluchting zeggen "Hehe, hij is eindelijk klaar"quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:34 schreef H_T het volgende:
[..]
En als die teller wel klopt is het met nog 1 minuut te gaan een ideaal moment om even koffie te halen, een collega op te zoeken of om een andere reden even van je plek af te moeten
Het is je zo gegund, alle zorg om Biet gaat je niet in de koude kleren zitten! Ik hoop dat Biet heel snel weer de oude is, sterkte!quote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Héél erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hóger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
Dank jullie wel. Werd er helemaal emo van.![]()
[ afbeelding ]
Oh wat mooiquote:Op dinsdag 8 september 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
LIEVERDS!
Wat ontzettend tof. Héél erg bedankt.Biet ging er speciaal voor jullie even mee poseren.
Aankomende donderdag wordt spannend, want dan wordt haar bloed weer getest en als dan voor het eerst in een maand haar rode bloedcellen hóger zijn (al is het maar ietsss) dan mogen we proberen heel langzaam de prednison af te bouwen. Ondanks dat we dan waarschijnlijk nooit de oorzaak zullen weten na alle testen, echo's, ct-scan, Universiteit Utrecht Diergeneeskunde etc. Hoop zo enorm dat we het dieptepunt gehad hebben en de rode bloedcellen niet nog verder afbreken.
Dank jullie wel. Werd er helemaal emo van.![]()
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan kom je terug en dan met gespeelde opluchting zeggen "Hehe, hij is eindelijk klaar"
Mooi, dan weet je wat je bij de volgende update die in theorie 30-90 minuten moet duren, moet doen. Fijn dat we je kunnen helpenquote:
Alleen werk ik thuis, dus het is niet alsof collega's zien hoe lang ik wel/niet aan het werk ben.quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi, dan weet je wat je bij de volgende update die in theorie 30-90 minuten moet duren, moet doen. Fijn dat we je kunnen helpen
Oooooo waar maak je je dan druk om dat hij na 1 minuut al klaar wasquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen werk ik thuis, dus het is niet alsof collega's zien hoe lang ik wel/niet aan het werk ben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |