Wat hebben die lui ermee te maken?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets met een passe partout, dat weet ik wel:
[ afbeelding ]
Jullie kunnen niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad, dit kan echt niet.
Trauma incomingquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat hebben die lui ermee te maken?
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien hebquote:
@Davequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel lang, niet te missen voor zoekende Jobi's.
Is er een selectieprocedure?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die selectieprocedure om mod te worden op FOK! kan ook wel de prullenbak in dan.
Er is altijd weer een link met ESF, ergensquote:
Oh sorry, wist niet dat het nog zo vers wasquote:
Zometeen Yvonne maar even informeren dat die modverkiezing opnieuw moet en degenen die afgewezen zijn alsnog in aanmerking komen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien heb
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel lang, niet te missen voor zoekende Jobi's.
Heb jij dan niet de auto van murp hoeven wassen?quote:
De vorige uitspraak geldt nog steedsquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien heb
Het was makkelijker zelfs, m'n hele schoenen waren groen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
En ik eerst maar de hele tijd naar groene veters lopen te zoeken
Ik wil er niks over kwijt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij dan niet de auto van murp hoeven wassen?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige uitspraak geldt nog steeds
Staat genoteerdquote:
Ohquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was makkelijker zelfs, m'n hele schoenen waren groen.
Ja, wat heb jij moeten wassen Sjaan?quote:
quote:
Ik heb zwijgplicht.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat heb jij moeten wassen Sjaan?
quote:
Niet eens zo'n heel gewaagde uitspraak.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik blijf erbij: Bol gaat deze Tour geen sprint winnen
Nou, als je die ploeg zo ziet rijden telkens, zou je wat anders verwachten!quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet eens zo'n heel gewaagde uitspraak.
Afmaken is een kunst.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nou, als je die ploeg zo ziet rijden telkens, zou je wat anders verwachten!
8equote:Op dinsdag 8 september 2020 17:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is Bol geëindigd vandaag?
Gaat er sowieso ook een Nederlander een keer een etappe winnen of moeten we het doen met een Belg en een Sloveen met een Nederlands randje dit jaar?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik blijf erbij: Bol gaat deze Tour geen sprint winnen
Als Dumoulin nog een klein beetje groeit in de ronde, lijkt hij mij de favoriet voor de tijdrit, samen met Primozquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat er sowieso ook een Nederlander een keer een etappe winnen of moeten we het doen met een Belg en een Sloveen met een Nederlands randje dit jaar?
Ok ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als Dumoulin nog een klein beetje groeit in de ronde, lijkt hij mij de favoriet voor de tijdrit, samen met Primoz
Zowel op het vlak als die klim moet hij dan bij de besten zitten.
En misschien nog een keer Mollemalen ergens of zo. Verder zou ik er niet al te veel van verwachten
Zelfs nog een remake van geweest aantal jaar terug!quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:19 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja echt. Ik weet niet eens precies wat voor programma het is.
Hoho Wout heeft een Nederlandse vader he, halve Nederlanderquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gaat er sowieso ook een Nederlander een keer een etappe winnen of moeten we het doen met een Belg en een Sloveen met een Nederlands randje dit jaar?
Dankjewelquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:38 schreef summer52 het volgende:
[..]
Het is je zo gegund, alle zorg om Biet gaat je niet in de koude kleren zitten! Ik hoop dat Biet heel snel weer de oude is, sterkte!
quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh wat mooi![]()
Meer kan ik niet uitbrengen
Amber: ‘Mijn ouders hadden een meisjes- en een jongensnaam bedacht. Ik kreeg een broertje. Toen mijn moeder de naam vertelde die hij gekregen zou hebben als hij een meisje was, zei ik meteen dat ik mijn dochter later zo wilde noemen. Ik was 5 en moest nog 24 jaar wachten voordat het zover was. Maar nu is ze alweer 10, onze Mabel.’quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:58 schreef Meke het volgende:
https://www.oudersvannu.n(...)e-naam-zijn-gekomen/
Leukquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:59 schreef summer52 het volgende:
Voorlopig genoeg gehaakt, nu aan het breien geslagen!
Vest aan, dekentje over me heen, electrisch warmte kussentje in de rug, want ik had het zoooo koud brrr, en nu bezig om een trui cq tuniek te breien van mooie dunne Apalca wol wat niet kriebelt! Want meestal haak of brei ik met katoen of acryl want ik kan niet tegen wol maar die Baby Apalca wol is heerlijk zacht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |