Wat hebben die lui ermee te maken?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Iets met een passe partout, dat weet ik wel:
[ afbeelding ]
Jullie kunnen niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad, dit kan echt niet.
Trauma incomingquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat hebben die lui ermee te maken?
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien hebquote:
@Davequote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel lang, niet te missen voor zoekende Jobi's.
Is er een selectieprocedure?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die selectieprocedure om mod te worden op FOK! kan ook wel de prullenbak in dan.
Er is altijd weer een link met ESF, ergensquote:
Oh sorry, wist niet dat het nog zo vers wasquote:
Zometeen Yvonne maar even informeren dat die modverkiezing opnieuw moet en degenen die afgewezen zijn alsnog in aanmerking komen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien heb
Dat is waarquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel lang, niet te missen voor zoekende Jobi's.
Heb jij dan niet de auto van murp hoeven wassen?quote:
De vorige uitspraak geldt nog steedsquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend moment om te melden dat ik het volgens mij ook nog nooit gezien heb
Het was makkelijker zelfs, m'n hele schoenen waren groen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
En ik eerst maar de hele tijd naar groene veters lopen te zoeken
Ik wil er niks over kwijt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb jij dan niet de auto van murp hoeven wassen?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige uitspraak geldt nog steeds
Staat genoteerdquote:
Ohquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was makkelijker zelfs, m'n hele schoenen waren groen.
Ja, wat heb jij moeten wassen Sjaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |