Ik verwachte hier wat gierende gitaren bij (die versie zal ook bestaan) maar dit is mooiquote:
Ziet er mooi uit.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:59 schreef summer52 het volgende:
Voorlopig genoeg gehaakt, nu aan het breien geslagen!
Vest aan, dekentje over me heen, electrisch warmte kussentje in de rug, want ik had het zoooo koud brrr, en nu bezig om een trui cq tuniek te breien van mooie dunne Apalca wol wat niet kriebelt! Want meestal haak of brei ik met katoen of acryl want ik kan niet tegen wol maar die Baby Apalca wol is heerlijk zacht!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net even gegoogled brrr dat is echt dieronvriendelijk, bahquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Angorawol schijnt zeer dieronvriendelijk te zijn
Ik neem altijd die met naturel, maar heb wel eens per ongeluk met kruiden of knoflook meegenomen (staat soms verkeerd in een vak, dus blijft altijd een kwestie van controleren, maar dat vergeet ik wel eens). Ligt ook een beetje aan het recept ookquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voor mij dan ook een![]()
Ik heb de uitzendingen van de keuringsdienst van waarde gezien maar het enige waar ik steeds weer over twijfel is of ik de blikken met kruiden of knoflook moet nemen.
Sowieso een mooi nummerquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik verwachte hier wat gierende gitaren bij (die versie zal ook bestaan) maar dit is mooi
800g 2 blikkenquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik neem altijd die met naturel, maar heb wel eens per ongeluk met kruiden of knoflook meegenomen (staat soms verkeerd in een vak, dus blijft altijd een kwestie van controleren, maar dat vergeet ik wel eens). Ligt ook een beetje aan het recept ook
Ja joh, dat kook toch wel weer inquote:
Misschien voor de zekerheid 1200g nemen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, dat kook toch wel weer in
De boodschappen komen morgen pasquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:16 schreef H_T het volgende:
@:Meke hoeveel tomatenblokjes had je uiteindelijk nodig?
Als ontbijt?quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
De boodschappen komen morgen pas![]()
Vandaag had ik wel een blikje tomatenblokjes en een kleintje tomatenpuree in m'n shakshuka
Hmm ja nu ga ik twijfelen hoor!quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien voor de zekerheid 1200g nemen?
Oeh shakshukaquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:39 schreef Meke het volgende:
[..]
De boodschappen komen morgen pas![]()
Vandaag had ik wel een blikje tomatenblokjes en een kleintje tomatenpuree in m'n shakshuka
Lijersquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:41 schreef Meke het volgende:
Nou jongens ik heb eindelijk m'n pakketje van gisteren opgehaald. Vind het wel stom, was ook geen "we hebben u gemist"briefje
Dat kloptquote:
Nee zo doorgewinterd ben ik nog nietquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh shakshukaDie van chickslovefood die je laatst postte? Die maak ik zelf ook vaak
Jaquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LijersMaar goed, je hebt nu wel wat je hebben wilde
Jaaa leuk hèquote:Op dinsdag 8 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
@:Meke ik heb vandaag de hele Trust Nobody podcast geluisterd, was leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |