SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zou voor een hart gaan met een dolk erdoor of zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tattoo, áls ik er een zou nemen zou het van een cactus zijn.
Ach Frenkiequote:
Ik draag nog bijna dagelijks Birckenstocksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik had te grote nep Uggs, maar die birckenstocks draag ik nog wel heel sporadisch.
Hebben we het tuig daar naartoe gestuurd vanuit de Schilderswijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal dankzij protesterende Nederlanders
Ik heb het in m'n eigen bestanden, dus ik moet even bedenken hoe ik het met je kan delen.quote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n eigen bestanden, dus ik moet even bedenken hoe ik het met je kan delen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
Uggs vond ik ook echt altijd zo lelijkEn Crocs. Was echt ook zo'n rage kan ik me herinneren.
Hou opquote:
Het wordt me veel te bont.quote:
Ter verdediging van ons genummerde kleurtje: er is niets mis met de zin die Cyan9 plaatstequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Irriteren of ergeren? In het eerste geval heb je jeuk aan je zakie.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou voor een hart gaan met een dolk erdoor of zoietsOf een ander 'klassiek' ontwerp
Echt zo random om ineens Nederland te noemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben we het tuig daar naartoe gestuurd vanuit de Schilderswijk?![]()
Haha, nee zag wel dat Nederlanders het internet daar probeerde het internet in de lucht te houden
Ik vind ze echt heerlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik draag nog bijna dagelijks Birckenstocks
Ik heb platvoeten en volgens de podotherapeut is dat de beste slipper waar ik op kan lopen omdat die dus wel wat reliëf nog heeft laat maar zeggen in tegenstelling tot een gemiddelde mannelijke huis- tuin en keukenslipper
https://nl.imgbb.com/quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n eigen bestanden, dus ik moet even bedenken hoe ik het met je kan delen.
Wél effectieve anticonceptiequote:
Ja vond ik ook mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het was ook nog een tijd een trend om knielaarzen te dragen en dan je spijkerbroek daar ín te stoppen. Heb ik nog aan meegedaan ook, want dat vond ik toen zelf ook mooi
quote:
3 Oostblokburen en onsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt zo random om ineens Nederland te noemen![]()
Oh dat is wel echt een top actie
Da's toch geen dolkquote:
Zeroes mode is wel echt fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Heb dus onlangs Friends zitten kijken. Het werd me wel duidelijk dat 90's mode veel beter was dan 00's mode.
Ik had toen van die over-de-knie leren laklaarzen met een hoge sleehak, en daar stopte ik dan een skinny jeans in. Dat ze me de school binnenlieten johquote:
Nee maar jij zei: 'of een ander klassiek ontwerp', dus het was dit of het ankerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's toch geen dolk
[ afbeelding ]
Dit is een dolk
Ja iedereen had dat johquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had toen van die over-de-knie leren laklaarzen met een hoge sleehak, en daar stopte ik dan een skinny jeans in. Dat ze me de school binnenlieten joh
Neeeeee.quote:
Hertengeweitjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar jij zei: 'of een ander klassiek ontwerp', dus het was dit of het anker
Was wel lekker warm, nu heb je soms zo'n stom bloot randje tussen je broek en sneakerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik was toch niet coolquote:
Ja nee fantastisch lelijk, zo fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neeeeee.begin Zeroes echt niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Oh wow heftig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Showing those ankles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Was wel lekker warm, nu heb je soms zo'n stom bloot randje tussen je broek en sneaker
Oooooooooh zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee fantastisch lelijk, zo fantastisch
Britney en Justin in denim![]()
Ja, schandaal, ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Laat het mijn toneelgroep niet horenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee fantastisch lelijk, zo fantastisch
Britney en Justin in denim![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Verkapte "ik ga lekker naar de VS" postquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb overigens meerdere Tommy Hilfiger-shirts, maar dan wel met een zeer bescheiden en klein logo eropKwaliteit is prima, zit fijn, en als je ze bij een outlet in de VS koopt kosten ze maar iets van 20 dollar per stuk
Mijn dank is groot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
wat heb ik genoten op werk vanavond hehehe
Lijd je onder de hitte op je werk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
wat heb ik genoten op werk vanavond hehehe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Foto in de spoiler, kijken op eigen risico.Ok, dat werkte dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Foto in de spoiler, kijken op eigen risico.Oh wauw, dat is inderdaad goed lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer dat het geen stift is
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verkapte "ik ga lekker naar de VS" post
Ik denk dat dit van voor mijn tijd is want ik heb nog nooit van Overzeas gehoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker in je Overzeas met zo'n ketting tussen een sleutelhanger en je portemonnee
Ik hou van je Beertje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb een beetje een hekel aan de rest van Barca tegenwoordig.
@:Strani
Nou die hitte was ik al vergeten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lijd je onder de hitte op je werk?
Oh, het werkte dus wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is inderdaad goed lelijk![]()
![]()
Jammer dat het geen stift is
Ik had echt een fantastische outfitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker in je Overzeas met zo'n ketting tussen een sleutelhanger en je portemonnee
Aha! Dan was het zeker een mooie avondquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou die hitte was ik al vergeten.
Hebben een poule op werk, vanavond moest ik 'tegen' mijn collega die barca als winnaar van Cl had en ik had Bayern. Heel snel alles schoongemaakt en vanaf minuut 20 ongeveer konden we live kijken.
Heel de dag die knul maar zeggen dat barca ging winnen... hehhehe
Ik zie hem niet!quote:
Oh jeetje. Dat ziet er niet uit.quote:
Gewoon even op 'openen in nieuw tabblad' klikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ah vooruit, ik zie het door de vingersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In 2018 voor het laatst! Als je de twee dagen die ik er vorig jaar doorheen reed niet meetelt dan
Broeken voor emo's van rond 2003 zo ongeveerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit van voor mijn tijd is want ik heb nog nooit van Overzeas gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon even op 'openen in nieuw tabblad' klikken![]()
Maar dit is m:Meke to the rescue!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik heb m'n best voor je gedaan vanavondquote:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Fijn dat jullie het mochten kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou die hitte was ik al vergeten.
Hebben een poule op werk, vanavond moest ik 'tegen' mijn collega die barca als winnaar van Cl had en ik had Bayern. Heel snel alles schoongemaakt en vanaf minuut 20 ongeveer konden we live kijken.
Heel de dag die knul maar zeggen dat barca ging winnen... hehheheEn je bent wat euro's rijker
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ik heb de hele koffievoorraad weggezopen Zoni!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:47 schreef Arizona het volgende:
Zou @:strani van vreugde een extra koffie drinken nu?![]()
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb m'n best voor je gedaan vanavond![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs een shirt gehad met twee setjes nepmouwen eronder! Die maar net wat langer waren dan de echte korte mouwen die er aan vast zaten. En slangen op de voorkantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had echt een fantastische outfit![]()
Een paarse broek met wijd uitlopende pijpen, waar dan zo'n lila rand zat, die een beetje geverfd leekDaarop droeg ik de klassieke: 'lang shirt waarbij het lijkt alsof je een shirt over je lange shirt draagt'
Waarbij de lange mouwen paars waren en het 't-shirt' dan ook lila was
Ik was daar echt ZO blij en trots op
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Prachtigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had echt een fantastische outfit![]()
Een paarse broek met wijd uitlopende pijpen, waar dan zo'n lila rand zat, die een beetje geverfd leekDaarop droeg ik de klassieke: 'lang shirt waarbij het lijkt alsof je een shirt over je lange shirt draagt'
Waarbij de lange mouwen paars waren en het 't-shirt' dan ook lila was
Ik was daar echt ZO blij en trots op
Dat nog niet direct, ze moeten eerst de champions league nog winnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het mochten kijkenEn je bent wat euro's rijker
Maar het gaat me meer om het feit dat ze met 8 - 2 wonnenwat een afgang voor barca.
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon even op 'openen in nieuw tabblad' klikken![]()
Maar dit is m:HUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dankjewel @Mekequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
*Bedankt @:Meke tevens netjes voor alle likes.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ahhh die ja, heb een klein betje op david van der poel vanwege het parcoursquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dwars door het Hageland, een soort Strade Bianche in België. Pas vorig jaar de eerste editie.![]()
Dat is ook niet erg sociaal naar de anderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de hele koffievoorraad weggezopen Zoni!!!
Komt het door het weer of niet maar mijn laptop voelt zo heet aan, alsof ie op elk moment in de fik kan vliegen of zoEn dat is al dagen zo
![]()
Ooooohhh ik dacht voor deze wedstrijd specifiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat nog niet direct, ze moeten eerst de champions league nog winnen.
Maar het gaat me meer om het feit dat ze met 8 - 2 wonnenwat een afgang voor barca.
Al is de afgang een leukere ervaring dan wel
quote:Zul je zien dat het nog niet geholpen heeft
Wowquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een shirt gehad met twee setjes nepmouwen eronder! Die maar net wat langer waren dan de echte korte mouwen die er aan vast zaten. En slangen op de voorkant![]()
Jij was écht hip
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
*Bedankt @:Meke tevens netjes voor alle likes.
Ik heb dat ook heel vaak, ook als het niet heet is. Maar misschien doe ik zelf ook wel gewoon iets niet goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Komt het door het weer of niet maar mijn laptop voelt zo heet aan, alsof ie op elk moment in de fik kan vliegen of zoEn dat is al dagen zo
Kan wel door het weer komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
![]()
@Hamlapjes had daar volgens mij ook last van?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja lijkt mij ook leuke wedstrijd om te kijken maar wordt een mooie wielermiddag zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh die ja, heb een klein betje op david van der poel vanwege het parcours
Mathieu is denk te zwaar voor Lombardije.![]()
En even de ventilator schoonmaken wil helpen
Ik ga zo richting mijn slaapkamer met gevaar voor eigen leven, kijken of er in de afgelopen dagen geen spinnen bij mijn gekomen
Baasch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een shirt gehad met twee setjes nepmouwen eronder! Die maar net wat langer waren dan de echte korte mouwen die er aan vast zaten. En slangen op de voorkantOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mijn ventilator zit ook aan de onderkant, ook zo extreem praktischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:37 schreef Meke het volgende:
En even de ventilator schoonmaken wil helpen![]()
Oh het zijn maar spinnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo richting mijn slaapkamer met gevaar voor eigen leven, kijken of er in de afgelopen dagen geen spinnen bij mijn gekomen![]()
![]()
Ik heb eigenlijk meer dan goede hoop op Mollema daar, typisch zijn parcours en zijn vorm is enorm goed heb ik het idee, zeker voor een eendagskoers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook leuke wedstrijd om te kijken maar wordt een mooie wielermiddag zo.
Mathieu is denk te zwaar voor Lombardije.
Evenepoel wel gewoon de grote favoriet
zijn verder ook niet bijzonder veel andere uitdagers, bennett met zijn jumbobenen kan ook gewoon weer natuurlijk![]()
Anderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg sociaal naar de anderenwie drinkt er verder nou koffie op een vrijdagavond om 21:30.
![]()
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik heb een betje gedaan op lollerrus Vlasov.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer dan goede hoop op Mollema daar, typisch zijn parcours en zijn vorm is enorm goed heb ik het idee, zeker voor een eendagskoers.
Evenepoel wel gewoon de grote favoriet
zijn verder ook niet bijzonder veel andere uitdagers, bennett met zijn jumbobenen kan ook gewoon weer natuurlijk![]()
Zo, weer thuis. Dat was wel even een voetbalwedstrijd
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezensquote:
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn ventilator zit ook aan de onderkant, ook zo extreem praktisch
Strani!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?![]()
![]()
Nou, je had me ook wat aan kunnen bieden!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Anderenwie drinkt er verder nou koffie op een vrijdagavond om 21:30.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?
Mijn ouders gingen toen ze afgelopen zondag toen ze om 23.30 thuiskwamen nog even twee kopjes koffie drinkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan door het weer komen, want als de omgeving warmer is kan je daar moeilijker je eigen warmte dumpen als laptopquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Maar het kan ook zijn dat er een programma meer van je computer vraagt dan gebruikelijk, of dat de ventilatiepoort geblokkeerd is door bijvoorbeeld stof.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik zie nog steeds niet hoe Nederlandse huisspinnetjes heel erg angstig kunnen zijn, sorryquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezens![]()
![]()
Heeee je life goal bereikt @Strani!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?
Wat is de top 3?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Heeee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
Zo, weer thuis. Dat was wel even een voetbalwedstrijd![]()
Hoe kan je dat nou zeggen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Moet ik eens proberenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetje![]()
Aan de zijkant kan ook, of onder het beeldschermquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetjeIk ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen..Mnoh cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het een computeranimatie blijft
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)Ahh bij mij dan toevallig altijd aan de onderkantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan de zijkant kan ook, of onder het beeldscherm
Dat denk ik ookquote:
Is ook alweer bijna middernachtOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Jobiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeee je life goal bereikt @:Strani!
Wat is de top 3?
Jij
RedefineOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik denk dat bepaalde soorten fobieën ook niet echt te begrijpen zijn als je het zelf niet hebt. Ik kan me bijv. ook echt niet voorstellen dat mensen bang voor muizen kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet hoe Nederlandse huisspinnetjes heel erg angstig kunnen zijn, sorry![]()
Het is iets heel irreëels wat gewoon niet echt uit te leggen is. "Ze doen niks" helpt echt niks om ze niet minder eng te vinden, want natuurlijk weet ik dat ze niks doen. De angst zit hem ook niet in dat ze je aan kunnen vallen of levensbedreigend zijn ofzo.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Deze woordgrap scoort zeker punten bij mijquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen..Oh dit vin dik dan wel weer schattig! Maar dit ziet er niet uit als een spinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor welke date range?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?![]()
![]()
Koffie zetten dan jij!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja die slaat haar slag welquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dit vin dik dan wel weer schattig! Maar dit ziet er niet uit als een spinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Eeuwige waardering bied ik je aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, je had me ook wat aan kunnen bieden!![]()
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde soorten fobieën ook niet echt te begrijpen zijn als je het zelf niet hebt. Ik kan me bijv. ook echt niet voorstellen dat mensen bang voor muizen kunnen zijn![]()
Het is iets heel irreëels wat gewoon niet echt uit te leggen is. "Ze doen niks" helpt echt niks om ze niet minder eng te vinden, want natuurlijk weet ik dat ze niks doen. De angst zit hem ook niet in dat ze je aan kunnen vallen of levensbedreigend zijn ofzo.Daar lacht iedereen me ook altijd over uit
De Dam is echt dé plek waar je niet moet komen met een vogelfobie
![]()
Redefine, toe maar, de sneakertquote:
Gebruik je je laptop op schoot of los op een tafel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja graag!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vooruit
jij ook?
andere gegadigden?
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:43 schreef skysherrif het volgende:
ben bij aflevering 35 van het huis anubis![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]Ja maar weet je, ik vind vooral die huisspinnen eng. Kruisspinnen e.d. of andere soorten echt een stuk minder. Dat vind ik dan meer "diertjes".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen altijd maar koffie zetten en nooit eens theequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij ook?
andere gegadigden?![]()
![]()
Oh had ik die al niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Eeuwige waardering bied ik je aan.
Prima! Help me maar even herinnerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]Laat me even weten hoe het bevalt!! We kunnen het ook hier tegelijkertijd doen!
Gaarne.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij ook?
andere gegadigden?Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
quote:
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde soorten fobieën ook niet echt te begrijpen zijn als je het zelf niet hebt. Ik kan me bijv. ook echt niet voorstellen dat mensen bang voor muizen kunnen zijn![]()
Het is iets heel irreëels wat gewoon niet echt uit te leggen is. "Ze doen niks" helpt echt niks om ze niet minder eng te vinden, want natuurlijk weet ik dat ze niks doen. De angst zit hem ook niet in dat ze je aan kunnen vallen of levensbedreigend zijn ofzo.
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmenIk ben de kleur MAGENTA
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waardquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringe![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Prima! Help me maar even herinneren![]()
![]()
Ja ik kan me er weinig bij voorstellen, maar wel bij het gevoel als je zo'n fobie hebt voor een dier waarvan je denkt "oké, maar die doen je niks, dus hoezo ben je er bang voor". Net als @Cee met d'r vissen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenDaar lacht iedereen me ook altijd over uit
Ik ga je in ieder geval niet uitlachen hoor
Noem je mij nou sneakyquote:Ik post gewoon open en bloot op een normaal ritme.
En vanaf maandag ga ik weer wegzakken, aangezien ik dan niet meer vrij ben
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar weet je, ik vind vooral die huisspinnen eng. Kruisspinnen e.d. of andere soorten echt een stuk minder. Dat vind ik dan meer "diertjes".Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik was denk ik ook ongeveer jouw leeftijd toen ik het keek (hoewel, nog iets jonger wel denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringe) en vond het toen ook leuk
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Dit klinkt fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerk
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmen![]()
Weliswaar niet van RTL4, maar deze is ook zeer het kijken waard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerk
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmen
Zijn dat Poolse spinnen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]TR gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be careful what you wish forquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje dat is opeens snel gegaan danZelfs m'n vierde plek staat onder druk
Oh dat is wel interessantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmen![]()
Wel knap dan van die man dat hij het toch maar aandurft dan
Tijdens mijn studie was er een jongen die bang was voor friet/patat/patiet (streep door wat niet voor je van toepassing is), want dat die zachte binnenkant dan uit die gefrituurde buitenkant kon komen, vond hij eng. En echt ook oprecht niet willen kijken als iemand een frietje at.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb geen algemene vogelangst, maar ik vind ganzen wel kutbeestenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenDaar lacht iedereen me ook altijd over uit
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Die zijn ook lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Oeh, nog maar even van je aanwezigheid genieten dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noem je mij nou sneakyIk post gewoon open en bloot op een normaal ritme.
En vanaf maandag ga ik weer wegzakken, aangezien ik dan niet meer vrij ben
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer inquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje dat is opeens snel gegaan danZelfs m'n vierde plek staat onder druk
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waardJa het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waard
Terug naar 2009 of 2010 of zo, waar ik Spangas en Anubis zo volgde en er helemaal in zat![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer in![]()
![]()
Ik hou ook niet zo van muggen, maar ik heb nog altijd liever een hele zwerm daarvan op mijn kamer dan 1 spinquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Je zou dat dan eerder verwachten van kroketten etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel interessant![]()
Wel knap dan van die man dat hij het toch maar aandurft dan
Tijdens mijn studie was er een jongen die bang was voor friet/patat/patiet (streep door wat niet voor je van toepassing is), want dat die zachte binnenkant dan uit die gefrituurde buitenkant kon komen, vond hij eng. En echt ook oprecht niet willen kijken als iemand een frietje at.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik heb nog nooit zo hoog gestaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar 'won' ik augustus nog. Hoewel er toen wel aanzienlijk minder werd gepost dan nu.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Nu valt het ook wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar 'won' ik augustus nog. Hoewel er toen wel aanzienlijk minder werd gepost dan nu.
OH jaaaaa Spangas volgde ik in het begin ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnen
Terug naar 2009 of 2010 of zo, waar ik Spangas en Anubis zo volgde en er helemaal in zat
Dat is gewoon slim pieken. Net zoals de renner die morgen Lombardije wint. Met zo weinig concurrentie is het wel het moment om toe te slaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar 'won' ik augustus nog. Hoewel er toen wel aanzienlijk minder werd gepost dan nu.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Die kijk ik laterquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weliswaar niet van RTL4, maar deze is ook zeer het kijken waard.
Ik heb wel een stukje uit die docu gevonden
Ik ben de kleur MAGENTA
Ja maar het was een Brit, misschien dat hij daar minder bekend mee was?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou dat dan eerder verwachten van kroketten etc.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
But whyyyyyyyyyyy? Muggen steken, drinken je bloed, als het een beetje tegen zit is het ook nog een tijgermug, terwijl de huisspin gewoon in een hoekje een web maakt en je eigenlijk gewoon beschermt tegen leed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van muggen, maar ik heb nog altijd liever een hele zwerm daarvan op mijn kamer dan 1 spinOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
En je zou toch zeggen dat jij aardig de hoogte weet op te zoekenquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is gewoon slim pieken. Net zoals de renner die morgen Lombardije wint. Met zo weinig concurrentie is het wel het moment om toe te slaan.![]()
![]()
Probeer de boel niet te rationaliseren, het is niet te doen. Ik vind die beesten gewoon hemeltergend engquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
But whyyyyyyyyyyy? Muggen steken, drinken je bloed, als het een beetje tegen zit is het ook nog een tijgermug, terwijl de huisspin gewoon in een hoekje een web maakt en je eigenlijk gewoon beschermt tegen leed.![]()
En mijn Sebastianen blijven echt niet in een hoekje hoor! Die crossen mijn hele kamer door
Ik weet ook niet of dit nog twee weken volhoud hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer in
Ik ben niet zo vaak heel actief in de slowchat, maar het gamen staat nu even op een wat lager pitje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je zou toch zeggen dat jij aardig de hoogte weet op te zoekenOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ah ja dan is het logisch. Ik zie het overigens voor me dat die voor zijn werk naar Nederland moet. En dat die dat dan weigert, omdat we hier kroketten, bitterballen en kaassoufflés hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar het was een Brit, misschien dat hij daar minder bekend mee was?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Er komt nu ook een Spangas campus! Ik kan er nog niet zoveel over vinden, maar denk dat het studententijd is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnen
Terug naar 2009 of 2010 of zo, waar ik Spangas en Anubis zo volgde en er helemaal in zatOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het wel gezellig dat je hier meer bentquote:
Ik ken ook iemand die met succes in therapie is geweest voor haar angst voor vlinders
Ik ben de kleur MAGENTA
Dat maakt ze juist effectiever! De hele tijd in hetzelfde hoekje levert niet genoeg op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Probeer de boel niet te rationaliseren, het is niet te doen. Ik vind die beesten gewoon hemeltergend eng![]()
En mijn Sebastianen blijven echt niet in een hoekje hoor! Die crossen mijn hele kamer door
Valt me op dat je er wat vaker bent inderdaad, leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak heel actief in de slowchat, maar het gamen staat nu even op een wat lager pitje.
Ik keek net even naar het deelnemersveld, maar dat is niet best. Wel een paar hele goede, maar daarna daalt het niveau al snel.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wot, was jij toen niet al best oud voor die serie? Wel leuk om nu te zien waar al die acteurs terecht zijn gekomen, Flip en Tobias op 24Kitchen, Avalanche is manager van heel veel bekende koppies of iets dergelijks, en Gaby... tsjaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaaa Spangas volgde ik in het begin ook![]()
![]()
Ja die arme jongen zou het daar wel moeilijk mee hebben gehad denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dan is het logisch. Ik zie het overigens voor me dat die voor zijn werk naar Nederland moet. En dat die dat dan weigert, omdat we hier kroketten, bitterballen en kaassoufflés hebben.
Heb na de eerste weken daar ook hem nooit meer gesproken hoor, hooguit eens voorbij zien lopen op de campusOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig dat je hier meer bent
Nou het lijkt me ook lastiger om voor zoiets bang te zijn dan voor spinnen of insecten ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ken ook iemand die met succes in therapie is geweest voor haar angst voor vlinders
Deze Guy. Ook gewoon echt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Wat nou he... als ik een gifje van een spin als UI neem?
Ik ben de kleur MAGENTA
HOU OOOOOOPPPP dan is de kans groot dat Sebastiaaan mij ook op komt zoeken!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat maakt ze juist effectiever! De hele tijd in hetzelfde hoekje levert niet genoeg op.
Ja die was bang dat jij met onze Nederlandse snacks kwam aanzetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die arme jongen zou het daar wel moeilijk mee hebben gehad denk ik
Heb na de eerste weken daar ook hem nooit meer gesproken hoor, hooguit eens voorbij zien lopen op de campusBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Gaat dit over de posters binnen de SC?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik keek net even naar het deelnemersveld, maar dat is niet best. Wel een paar hele goede, maar daarna daalt het niveau al snel.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt warm word van de Italiaanse monumentenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik keek net even naar het deelnemersveld, maar dat is niet best. Wel een paar hele goede, maar daarna daalt het niveau al snel.Ik vind de lenteklassiekers (normaal dan) veel mooier.
![]()
Het wordt wel minder begrepen dan angst voor spinnen of hoogtesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het lijkt me ook lastiger om voor zoiets bang te zijn dan voor spinnen of insecten ofzoIk ben de kleur MAGENTA
quote:
Hee wij 25-26-27 jarigen zijn geen dino's.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wot, was jij toen niet al best oud voor die serie? Wel leuk om nu te zien waar al die acteurs terecht zijn gekomen, Flip en Tobias op 24Kitchen, Avalanche is manager van heel veel bekende koppies of iets dergelijks, en Gaby... tsja
Klopt wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat dit over de posters binnen de SC?![]()
@Aoibhin wordt hier oud genoemd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wot, was jij toen niet al best oud voor die serie? Wel leuk om nu te zien waar al die acteurs terecht zijn gekomen, Flip en Tobias op 24Kitchen, Avalanche is manager van heel veel bekende koppies of iets dergelijks, en Gaby... tsja
Nee niet de SC. Het deelnemersveld in de SC is altijd even hoog he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat dit over de posters binnen de SC?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oh ik vind veel van die soap-achtige dingen vaak leuk hoor, ook al is het voor kidsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wot, was jij toen niet al best oud voor die serie? Wel leuk om nu te zien waar al die acteurs terecht zijn gekomen, Flip en Tobias op 24Kitchen, Avalanche is manager van heel veel bekende koppies of iets dergelijks, en Gaby... tsjaSpangas was wel lekker relaxed af en toe om te kijken.
Ja, preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wordt wel minder begrepen dan angst voor spinnen of hoogtesEn als het dan ook nog eens heel heftig is snap ik dat best
Lekker met mam discussiëren over bedtijd"want je wordt zo chagrijnig van laat slapen"
Soms wil ik toch wel op mezelf wonen al heeft dit vaak ook z'n voordelen![]()
Daaromquote:
Haha, echt ookquote:Baas
Maar het paste zo goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee niet de SC. Het deelnemersveld in de SC is altijd even hoog he.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
'No no, dis is Duts treddisjun, dis is heart-stabbingly gezellig! It's colld bitter gernitter!'quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die was bang dat jij met onze Nederlandse snacks kwam aanzetten.Ik ben de kleur MAGENTA
Aawh wel cutequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Lekker met mam discussiëren over bedtijd"want je wordt zo chagrijnig van laat slapen"
Soms wil ik toch wel op mezelf wonen al heeft dit vaak ook z'n voordelen
Dan block ik jequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat nou he... als ik een gifje van een spin als UI neem?
Oh. Bro. Sick burn, dude.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat dit over de posters binnen de SC?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Hier moest ik even over nadenken.quote:
Is het niet heart-suffocating?
De voorjaarsklassiekers zijn ook wel mooier zo alles bij elkaar. Maar qua parcours en historie is Lombardije wel heel erg mooi. Het probleem is dat het zo aan het einde van het seizoen is, waardoor er toch altijd wat minder grote renners aan de start staan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt warm word van de Italiaanse monumentenIk vind de lenteklassiekers (normaal dan) veel mooier.
Ja blijft leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik vind veel van die soap-achtige dingen vaak leuk hoor, ook al is het voor kidsSpangas was wel lekker relaxed af en toe om te kijken.
Al las ik laatst dat ze voor het nieuwe seizoen van het huidige concept gaan afwijken en dat ze naar een campus gaan verhuizen waar alle leerlingen dus ook slapen
Dat idee vind ik wel minder maar ok![]()
* Meke is helemaal in twijfel over haar genderquote:
Niet volgens Onze Taalquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier moest ik even over nadenken.
Is het niet heart-suffocating?Ik ben de kleur MAGENTA
Vastquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die was bang dat jij met onze Nederlandse snacks kwam aanzetten.![]()
Al was er ook zo'n persoon in dat groepje die expres een keer wat frietjes had gesmasht voor zijn ogen. Maar ter verdediging van die gast; hij dacht dat die jongen met de fobie dus een grapje maakte. Maar hij had echt een fobie ervoor. Dus die gast helemaal zich schuldig voelen enzo...Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jaa dat zei ik net, maar zijn die niet ook ouderquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja blijft leuk!
Al las ik laatst dat ze voor het nieuwe seizoen van het huidige concept gaan afwijken en dat ze naar een campus gaan verhuizen waar alle leerlingen dus ook slapen
Dat idee vind ik wel minder maar okIk dacht dat ze studeerden? Als ik iig kijk naar wie er gecast wordt
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee wij 25-26-27 jarigen zijn geen dino's.
Leeftijd is mega moeilijk om in te schatten hoor![]()
Ahhquote:
Can't help ya with that, mate.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is helemaal in twijfel over haar genderOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Let's get some tjers and sit in a kringetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'No no, dis is Duts treddisjun, dis is heart-stabbingly gezellig! It's colld bitter gernitter!'Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Zijn wel genderneutrale termen op het internet hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is helemaal in twijfel over haar gender
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee wij 25-26-27 jarigen zijn geen dino's.![]()
![]()
quote:
Ja ik weet niet wat me overkomt johquote:![]()
In de supermarkt vragen ze mijn ID nog als ik alcohol koop
Ja, weet ik, maar tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zijn wel genderneutrale termen op het internet hoor
Hij denkt echt dat jij Hans Klok bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is helemaal in twijfel over haar genderBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Snotneus dat het is. Moest even opkomen voor onze generatie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat jij Hans Klok bent.
Wif some stickys delivery sausage and cheese blocks wif silver unjuns on top!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Let's get some tjers and sit in a kringetje.Ik ben de kleur MAGENTA
Nou ja ik weet nog wel dat ze eind seizoen 4 eindexamen gingen doen, dat toen Charly (quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa dat zei ik net, maar zijn die niet ook ouderIk dacht dat ze studeerden? Als ik iig kijk naar wie er gecast wordt
) zakte omdat ze af had gekeken en iemand anders (kan dat Stan zijn geweest?) niet slaagde omdat hij problemen had in zijn gezin (ouders die gingen scheiden of zo?)
Na dat moment verlieten bijna alle originele castleden de cast, dat was wel zonde![]()
Dat zou mij zelfs nog kunnen gebeuren (al koop/drink ik geen alcohol).quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat me overkomt joh![]()
In de supermarkt vragen ze mijn ID nog als ik alcohol koopOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Over SpangaS de campus gesproken, deze is gecast en dat is supertofWant eerste non binair persoon in een Nederlandse serie
Maar dacht daardoor wel dat het over studenten ging, want die is toch niet echt geloofwaardig als puber meer?
Mij werd laatst niet om m'n ID gevraagdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat me overkomt joh![]()
In de supermarkt vragen ze mijn ID nog als ik alcohol koopDat moet ik waarschijnlijk niet opvatten als een compliment
![]()
Oh ja echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Soms wil ik toch wel op mezelf wonen al heeft dit vaak ook z'n voordelenNet als "let je wel goed op?" "vergeet je dit niet?" "moet ik even met je meefietsen?" "heb je je OV pasje wel opgewaardeerd?"
Heel lief bedoeld natuurlijkMaar zijn wel van die momenten dat je denkt "ik wil mijn eigen plek"
Ja da's waar. Nou ja, voor mij gaat het eigenlijk allemaal om de Ronde van Vlaanderen en Paris-Roubaix. Dat zijn de mooisten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De voorjaarsklassiekers zijn ook wel mooier zo alles bij elkaar. Maar qua parcours en historie is Lombardije wel heel erg mooi. Het probleem is dat het zo aan het einde van het seizoen is, waardoor er toch altijd wat minder grote renners aan de start staan.
Strade Bianche is trouwens wel echt op weg om een nieuw monument te worden en die vind ik persoonlijk mooier dan de andere twee Italiaanse races.![]()
@Davequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ojaa Charliequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet nog wel dat ze eind seizoen 4 eindexamen gingen doen, dat toen Charly () zakte omdat ze af had gekeken en iemand anders (kan dat Stan zijn geweest?) niet slaagde omdat hij problemen had in zijn gezin (ouders die gingen scheiden of zo?)
Na dat moment verlieten bijna alle originele castleden de cast, dat was wel zondeIk heb het niet zo heeeel lang gevolgd
![]()
Vind het wel leuk dat heel veel van de orginele cast echt nog vrienden zijnVolg er best wat op Insta
Een baard laten groeien, molloot, dat helpt enorm kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mij werd laatst niet om m'n ID gevraagdDat moet ik waarschijnlijk niet opvatten als een compliment
Ah, misschien ook gericht op iets oudere kijkers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja blijft leuk!
Dat idee vind ik wel minder maar ok
GTST had een paar jaar geleden ook zoiets, een spin-off met jongeren in een studentenhuisOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is helemaal in twijfel over haar gender![]()
Ah dit wist ik nog niet, maar wel goed. Ik wilde net nog zeggen dat Spangas echt wel goed is met kinderen verhaallijnen over het echte leven laten zien, onder andere homoseksualiteit of ook huiselijk geweld, themas die voor kinderen niet per se vanzelfsprekend zijn, wordt echt goed en professioneel, maar tegelijkertijd ook kindvriendelijk belicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
Over SpangaS de campus gesproken, deze is gecast en dat is supertofWant eerste non binair persoon in een serie
Maar dacht daardoor wel dat het over studenten ging, want die is toch niet echt geloofwaardig als puber meer?
![]()
[ instagram ]
Maar nee ik denk dus ook dat ze, omdat ze nu dus ook naar "De Campus" gaan, dat het onderwerp van de serie dus van middelbare school naar een universiteit/hogeschool verplaatst vanaf komend seizoen![]()
Om dan vervolgens op die eigen plek allerlei dingen te vergeten, je OV pas niet hebt opgewaardeerd etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja echtNet als "let je wel goed op?" "vergeet je dit niet?" "moet ik even met je meefietsen?" "heb je je OV pasje wel opgewaardeerd?"
Heel lief bedoeld natuurlijkMaar zijn wel van die momenten dat je denkt "ik wil mijn eigen plek"
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leeftijd is mega moeilijk om in te schatten hoor![]()
Ik ben 27 en zou dus eigenlijk niet meer om ID te hoeven worden gevraagd (dat doen ze onder de 25), maar het gaat er natuurlijk om hoe je geschat wordt.
En ik ben niet ongeloofwaardig als 27-jarige, maar als ik zou zeggen dat ik 22 was, zouden mensen het ook zo geloven. Dus vragen ze het toch altijd maar, in geval van twijfel
Ik ben je dankbaar hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Snotneus dat het is. Moest even opkomen voor onze generatie.
Dat probeer ik dus ook heel vaakquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een baard laten groeien, molloot, dat helpt enorm kan ik je vertellen.
Elke vakantie wel een keer. Maar heel vaak vind ik het jeuken en haal ik het er snel weer af
Al heb ik sowieso hele snelle baardgroei ten opzichte van mijn vrienden. In principe moet ik elke dag scheren wil je geen haartjes al zien. Al scheer ik meestal om de 3-4 dagen of zo, want verder ben ik te lui daarvoor![]()
![]()
Jaa dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dit wist ik nog niet, maar wel goed. Ik wilde net nog zeggen dat Spangas echt wel goed is met kinderen verhaallijnen over het echte leven laten zien, onder andere homoseksualiteit of ook huiselijk geweld, themas die voor kinderen niet per se vanzelfsprekend zijn, wordt echt goed en professioneel, maar tegelijkertijd ook kindvriendelijk belicht.
Maar nee ik denk dus ook dat ze, omdat ze nu dus ook naar "De Campus" gaan, dat het onderwerp van de serie dus van middelbare school naar een universiteit/hogeschool verplaatst vanaf komend seizoenEcht heel veel goede verhaallijnen hebben zij altijd
Wacht, jij bent volwassen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofd![]()
Ik ben 27 en zou dus eigenlijk niet meer om ID te hoeven worden gevraagd (dat doen ze onder de 25), maar het gaat er natuurlijk om hoe je geschat wordt.
En ik ben niet ongeloofwaardig als 27-jarige, maar als ik zou zeggen dat ik 22 was, zouden mensen het ook zo geloven. Dus vragen ze het toch altijd maar, in geval van twijfel
Dat zegt ze, maar dat gelooft niemand.quote:
En is precies wat ze zou zeggen als ze twaalf wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt ze, maar dat gelooft niemand.
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook heel vaak
Elke vakantie wel een keer. Maar heel vaak vind ik het jeuken en haal ik het er snel weer af
Al heb ik sowieso hele snelle baardgroei ten opzichte van mijn vrienden. In principe moet ik elke dag scheren wil je geen haartjes al zien. Al scheer ik meestal om de 3-4 dagen of zo, want verder ben ik te lui daarvoor
Ik ben de kleur MAGENTA
Het is weer na middernacht!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja, wat dat betreft is 25 wel een veilige (in de zin van 18-minners kunnen snappen) grens, maar ook een vrij rare, want een beetje iemand met een jeugdige/verzorgde uitstraling van boven de 25 kan al gauw eronder worden geschat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou mij zelfs nog kunnen gebeuren (al koop/drink ik geen alcohol).
Nu heb ik altijd wel mijn paspoort mee, dus is het geen punt, maar ik vraag me af wanneer ik de leeftijd ga bereiken dat er nooit meer naar gevraagd gaat worden
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofd![]()
Ja ik had het ook best lang volgehouden in quarantaine! Maar dan alsnog,idk. Ik vond het mezelf ook niet per se heel erg staan maar wie weet doe ik ooit nog eens een pogingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijn![]()
Oh dat is wel tof ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
Over SpangaS de campus gesproken, deze is gecast en dat is supertofWant eerste non binair persoon in een Nederlandse serie
![]()
[ instagram ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijn![]()
![]()
![]()
En wat vind je daar zelf van? Irritant of prima wel zo?![]()
Hahaha dat is handig! Ik weet nog of dat nog geloofwaardig zou zijn bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijn![]()
![]()
Zolang jongens op Tinder en Grindr me nog begin 20 inschatten voel ik me nog goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is 25 wel een veilige (in de zin van 18-minners kunnen snappen) grens, maar ook een vrij rare, want een beetje iemand met een jeugdige/verzorgde uitstraling van boven de 25 kan al gauw eronder worden geschat.
Nu heb ik altijd wel mijn paspoort mee, dus is het geen punt, maar ik vraag me af wanneer ik de leeftijd ga bereiken dat er nooit meer naar gevraagd gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik heb er toen ik jonger was altijd ouder uitgezien dan ik was, en nu als 39-jarige zie ik er denk ik wel ongeveer zo oud uit als ik ben. Dus met een beetje mazzel zie ik er straks jonger uit dan ik ben.![]()
Wat dat op een terras of restaurant? Want daar doen ze het minder snelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mij werd laatst niet om m'n ID gevraagdDat moet ik waarschijnlijk niet opvatten als een compliment
Wel prima zo eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En wat vind je daar zelf van? Irritant of prima wel zo?
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook best lang volgehouden in quarantaine! Maar dan alsnog,idk. Ik vond het mezelf ook niet per se heel erg staan maar wie weet doe ik ooit nog eens een pogingMeestal begint het bij mij dat ik een paar dagen geen zin heb om me te scheren, en dat ik het dan langer vol hou om te doen alsof het de bedoeling was
Ik ben de kleur MAGENTA
Nou... moet zeggen omdat ik niet de "zie je wel!" van mijn ouders wil krijgen achteraf, dat gepusht nog helpt ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om dan vervolgens op die eigen plek allerlei dingen te vergeten, je OV pas niet hebt opgewaardeerd etc.
Schatten de meeste mensen jou niet begin/midden dertig dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
Ik heb er toen ik jonger was altijd ouder uitgezien dan ik was, en nu als 39-jarige zie ik er denk ik wel ongeveer zo oud uit als ik ben. Dus met een beetje mazzel zie ik er straks jonger uit dan ik ben.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Wilt u mijn ID zien?quote:
Nee, in de AHquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat dat op een terras of restaurant? Want daar doen ze het minder snel![]()
@Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijnOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Koester die jarenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
![]()
Ik werd op mijn 14e al 18 geschat
Dat is op je 14e opzich in bepaalde situaties niet zo heel verkeerd! In het geval dat je drank wildequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koester die jaren![]()
![]()
Ik werd op mijn 14e al 18 geschat![]()
![]()
Nou eerlijk gezegd weet ik het niet zeker maar het feit dat jij het vraagt maakt me al blijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schatten de meeste mensen jou niet begin/midden dertig dan?![]()
![]()
Baardenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook best lang volgehouden in quarantaine! Maar dan alsnog,idk. Ik vond het mezelf ook niet per se heel erg staan maar wie weet doe ik ooit nog eens een poging
Een beetje ongeschorenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef skysherrif het volgende:
bij mij ligt het er ookk enorm aan of ik me geschoren heb of niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang jongens op Tinder en Grindr me nog begin 20 inschatten voel ik me nog goed.Ik zou het bijna gaan uittesten, om te zien wat je reactie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wist al hoe oud je was, dus dat is altijd anders. Maar zou je wel jonger schatten ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd weet ik het niet zeker maar het feit dat jij het vraagt maakt me al blij
Zelf word ik eigenlijk bijna altijd wel een aantal jaar jonger geschat, begin dertig.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
![]()
![]()
![]()
Ik zag er als tiener altijd ouder uit. Lag ook wel aan de manier waarop ik me presenteerde (smaakvolle make-up, wat meer "volwassen" kleding).quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
Ik heb er toen ik jonger was altijd ouder uitgezien dan ik was, en nu als 39-jarige zie ik er denk ik wel ongeveer zo oud uit als ik ben. Dus met een beetje mazzel zie ik er straks jonger uit dan ik ben.
Nu word ik vaak net iets jonger geschat.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ja daar ben ik het ook mee eens inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist al hoe oud je was, dus dat is altijd anders. Maar zou je wel jonger schatten ja.
Zelf word ik eigenlijk bijna altijd wel een aantal jaar jonger geschat, begin dertig.![]()
![]()
Oh nou gaan we allemaal ons baard laten staan hoorquote:
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: