Anderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg sociaal naar de anderen
Ik heb een betje gedaan op lollerrus Vlasov.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer dan goede hoop op Mollema daar, typisch zijn parcours en zijn vorm is enorm goed heb ik het idee, zeker voor een eendagskoers.
Evenepoel wel gewoon de grote favoriet
zijn verder ook niet bijzonder veel andere uitdagers, bennett met zijn jumbobenen kan ook gewoon weer natuurlijk
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezensquote:
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn ventilator zit ook aan de onderkant, ook zo extreem praktisch
Strani!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?
Nou, je had me ook wat aan kunnen bieden!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Anderenwie drinkt er verder nou koffie op een vrijdagavond om 21:30.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?
Mijn ouders gingen toen ze afgelopen zondag toen ze om 23.30 thuiskwamen nog even twee kopjes koffie drinkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan door het weer komen, want als de omgeving warmer is kan je daar moeilijker je eigen warmte dumpen als laptopquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Komt het door het weer of niet maar mijn laptop voelt zo heet aan, alsof ie op elk moment in de fik kan vliegen of zoEn dat is al dagen zo
Ik zie nog steeds niet hoe Nederlandse huisspinnetjes heel erg angstig kunnen zijn, sorryquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezens
Heeee je life goal bereikt @Strani!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Heeee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
Zo, weer thuis. Dat was wel even een voetbalwedstrijd
Hoe kan je dat nou zeggen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Moet ik eens proberenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetje
Aan de zijkant kan ook, of onder het beeldschermquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen..Mnoh cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het een computeranimatie blijft
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)
Ahh bij mij dan toevallig altijd aan de onderkantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan de zijkant kan ook, of onder het beeldscherm
Dat denk ik ookquote:
Jobiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeee je life goal bereikt @:Strani!
Wat is de top 3?
Ik denk dat bepaalde soorten fobieën ook niet echt te begrijpen zijn als je het zelf niet hebt. Ik kan me bijv. ook echt niet voorstellen dat mensen bang voor muizen kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet hoe Nederlandse huisspinnetjes heel erg angstig kunnen zijn, sorry
Deze woordgrap scoort zeker punten bij mijquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen..Oh dit vin dik dan wel weer schattig! Maar dit ziet er niet uit als een spinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Voor welke date range?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Koffie zetten dan jij!quote:
Ja die slaat haar slag welquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dit vin dik dan wel weer schattig! Maar dit ziet er niet uit als een spin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Eeuwige waardering bied ik je aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, je had me ook wat aan kunnen bieden!
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde soorten fobieën ook niet echt te begrijpen zijn als je het zelf niet hebt. Ik kan me bijv. ook echt niet voorstellen dat mensen bang voor muizen kunnen zijn![]()
Het is iets heel irreëels wat gewoon niet echt uit te leggen is. "Ze doen niks" helpt echt niks om ze niet minder eng te vinden, want natuurlijk weet ik dat ze niks doen. De angst zit hem ook niet in dat ze je aan kunnen vallen of levensbedreigend zijn ofzo.
Redefine, toe maar, de sneakertquote:
Gebruik je je laptop op schoot of los op een tafel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)
Ja graag!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vooruit
jij ook?
andere gegadigden?
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:43 schreef skysherrif het volgende:
ben bij aflevering 35 van het huis anubis
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]Ja maar weet je, ik vind vooral die huisspinnen eng. Kruisspinnen e.d. of andere soorten echt een stuk minder. Dat vind ik dan meer "diertjes".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Mensen altijd maar koffie zetten en nooit eens theequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij ook?
andere gegadigden?
Oh had ik die al niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Eeuwige waardering bied ik je aan.
Prima! Help me maar even herinnerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]Laat me even weten hoe het bevalt!! We kunnen het ook hier tegelijkertijd doen!
Gaarne.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jij ook?
andere gegadigden?
quote:
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde soorten fobieën ook niet echt te begrijpen zijn als je het zelf niet hebt. Ik kan me bijv. ook echt niet voorstellen dat mensen bang voor muizen kunnen zijn![]()
Het is iets heel irreëels wat gewoon niet echt uit te leggen is. "Ze doen niks" helpt echt niks om ze niet minder eng te vinden, want natuurlijk weet ik dat ze niks doen. De angst zit hem ook niet in dat ze je aan kunnen vallen of levensbedreigend zijn ofzo.
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waardquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Prima! Help me maar even herinneren
Ja ik kan me er weinig bij voorstellen, maar wel bij het gevoel als je zo'n fobie hebt voor een dier waarvan je denkt "oké, maar die doen je niks, dus hoezo ben je er bang voor". Net als @Cee met d'r vissen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenDaar lacht iedereen me ook altijd over uit
De Dam is echt dé plek waar je niet moet komen met een vogelfobie
Noem je mij nou sneakyquote:
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar weet je, ik vind vooral die huisspinnen eng. Kruisspinnen e.d. of andere soorten echt een stuk minder. Dat vind ik dan meer "diertjes".
Ik was denk ik ook ongeveer jouw leeftijd toen ik het keek (hoewel, nog iets jonger wel denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dit klinkt fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerk
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmen
Weliswaar niet van RTL4, maar deze is ook zeer het kijken waard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerk
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmen
Zijn dat Poolse spinnen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]TR gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be careful what you wish forquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje dat is opeens snel gegaan danZelfs m'n vierde plek staat onder druk
Oh dat is wel interessantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen algemene vogelangst, maar ik vind ganzen wel kutbeestenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenDaar lacht iedereen me ook altijd over uit
De Dam is echt dé plek waar je niet moet komen met een vogelfobie
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Die zijn ook lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Oeh, nog maar even van je aanwezigheid genieten dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noem je mij nou sneakyIk post gewoon open en bloot op een normaal ritme.
En vanaf maandag ga ik weer wegzakken, aangezien ik dan niet meer vrij ben
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer inquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje dat is opeens snel gegaan danZelfs m'n vierde plek staat onder druk
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waard
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waard
Ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer in
Ik hou ook niet zo van muggen, maar ik heb nog altijd liever een hele zwerm daarvan op mijn kamer dan 1 spinquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.
Je zou dat dan eerder verwachten van kroketten etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel interessant![]()
Wel knap dan van die man dat hij het toch maar aandurft dan
Tijdens mijn studie was er een jongen die bang was voor friet/patat/patiet (streep door wat niet voor je van toepassing is), want dat die zachte binnenkant dan uit die gefrituurde buitenkant kon komen, vond hij eng. En echt ook oprecht niet willen kijken als iemand een frietje at.
Ik heb nog nooit zo hoog gestaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar 'won' ik augustus nog. Hoewel er toen wel aanzienlijk minder werd gepost dan nu.
Nu valt het ook wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar 'won' ik augustus nog. Hoewel er toen wel aanzienlijk minder werd gepost dan nu.
OH jaaaaa Spangas volgde ik in het begin ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnen
Terug naar 2009 of 2010 of zo, waar ik Spangas en Anubis zo volgde en er helemaal in zat
Dat is gewoon slim pieken. Net zoals de renner die morgen Lombardije wint. Met zo weinig concurrentie is het wel het moment om toe te slaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Die kijk ik laterquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weliswaar niet van RTL4, maar deze is ook zeer het kijken waard.
Ja maar het was een Brit, misschien dat hij daar minder bekend mee was?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou dat dan eerder verwachten van kroketten etc.
But whyyyyyyyyyyy? Muggen steken, drinken je bloed, als het een beetje tegen zit is het ook nog een tijgermug, terwijl de huisspin gewoon in een hoekje een web maakt en je eigenlijk gewoon beschermt tegen leed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van muggen, maar ik heb nog altijd liever een hele zwerm daarvan op mijn kamer dan 1 spin
En je zou toch zeggen dat jij aardig de hoogte weet op te zoekenquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is gewoon slim pieken. Net zoals de renner die morgen Lombardije wint. Met zo weinig concurrentie is het wel het moment om toe te slaan.
Probeer de boel niet te rationaliseren, het is niet te doen. Ik vind die beesten gewoon hemeltergend engquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
But whyyyyyyyyyyy? Muggen steken, drinken je bloed, als het een beetje tegen zit is het ook nog een tijgermug, terwijl de huisspin gewoon in een hoekje een web maakt en je eigenlijk gewoon beschermt tegen leed.
Ik weet ook niet of dit nog twee weken volhoud hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer in
Ik ben niet zo vaak heel actief in de slowchat, maar het gamen staat nu even op een wat lager pitje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je zou toch zeggen dat jij aardig de hoogte weet op te zoeken
Ah ja dan is het logisch. Ik zie het overigens voor me dat die voor zijn werk naar Nederland moet. En dat die dat dan weigert, omdat we hier kroketten, bitterballen en kaassoufflés hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar het was een Brit, misschien dat hij daar minder bekend mee was?
Er komt nu ook een Spangas campus! Ik kan er nog niet zoveel over vinden, maar denk dat het studententijd is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnen
Terug naar 2009 of 2010 of zo, waar ik Spangas en Anubis zo volgde en er helemaal in zat
Ik vind het wel gezellig dat je hier meer bentquote:
Dat maakt ze juist effectiever! De hele tijd in hetzelfde hoekje levert niet genoeg op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Probeer de boel niet te rationaliseren, het is niet te doen. Ik vind die beesten gewoon hemeltergend eng![]()
En mijn Sebastianen blijven echt niet in een hoekje hoor! Die crossen mijn hele kamer door
Valt me op dat je er wat vaker bent inderdaad, leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak heel actief in de slowchat, maar het gamen staat nu even op een wat lager pitje.
Ik keek net even naar het deelnemersveld, maar dat is niet best. Wel een paar hele goede, maar daarna daalt het niveau al snel.quote:
Wot, was jij toen niet al best oud voor die serie? Wel leuk om nu te zien waar al die acteurs terecht zijn gekomen, Flip en Tobias op 24Kitchen, Avalanche is manager van heel veel bekende koppies of iets dergelijks, en Gaby... tsjaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH jaaaaa Spangas volgde ik in het begin ook
Ja die arme jongen zou het daar wel moeilijk mee hebben gehad denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja dan is het logisch. Ik zie het overigens voor me dat die voor zijn werk naar Nederland moet. En dat die dat dan weigert, omdat we hier kroketten, bitterballen en kaassoufflés hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |