Gaarne.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vooruit
jij ook?
andere gegadigden?
quote:
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat bepaalde soorten fobieën ook niet echt te begrijpen zijn als je het zelf niet hebt. Ik kan me bijv. ook echt niet voorstellen dat mensen bang voor muizen kunnen zijn![]()
Het is iets heel irreëels wat gewoon niet echt uit te leggen is. "Ze doen niks" helpt echt niks om ze niet minder eng te vinden, want natuurlijk weet ik dat ze niks doen. De angst zit hem ook niet in dat ze je aan kunnen vallen of levensbedreigend zijn ofzo.
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waardquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Prima! Help me maar even herinneren
Ja ik kan me er weinig bij voorstellen, maar wel bij het gevoel als je zo'n fobie hebt voor een dier waarvan je denkt "oké, maar die doen je niks, dus hoezo ben je er bang voor". Net als @Cee met d'r vissen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenDaar lacht iedereen me ook altijd over uit
De Dam is echt dé plek waar je niet moet komen met een vogelfobie
Noem je mij nou sneakyquote:
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar weet je, ik vind vooral die huisspinnen eng. Kruisspinnen e.d. of andere soorten echt een stuk minder. Dat vind ik dan meer "diertjes".
Ik was denk ik ook ongeveer jouw leeftijd toen ik het keek (hoewel, nog iets jonger wel denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om het terug te gaan kijken voor de nostalgie maar ik ben bang dat ik me kapot cringe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dit klinkt fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerk
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmen
Weliswaar niet van RTL4, maar deze is ook zeer het kijken waard.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
RTL 4 had ooit een fantastische docu over vreemde fobieën. Daar zat iemand in die doodsbang was voor egels, en een ander die een merkgebonden angst had voor witte bonen in tomatensaus. Die van Heinz waren enger dan die van een huismerk
De bonenman ging er ook echt voor in therapie. Na een aantal sessies stond hij vol walging een pannetje bonen op te warmen
Zijn dat Poolse spinnen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]TR gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be careful what you wish forquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje dat is opeens snel gegaan danZelfs m'n vierde plek staat onder druk
Oh dat is wel interessantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb geen algemene vogelangst, maar ik vind ganzen wel kutbeestenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ok ik met mijn vogelangst mag hier inderdaad eigenlijk echt niks over zeggenDaar lacht iedereen me ook altijd over uit
De Dam is echt dé plek waar je niet moet komen met een vogelfobie
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Die zijn ook lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Oeh, nog maar even van je aanwezigheid genieten dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noem je mij nou sneakyIk post gewoon open en bloot op een normaal ritme.
En vanaf maandag ga ik weer wegzakken, aangezien ik dan niet meer vrij ben
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer inquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje dat is opeens snel gegaan danZelfs m'n vierde plek staat onder druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |