Ik heb eigenlijk meer dan goede hoop op Mollema daar, typisch zijn parcours en zijn vorm is enorm goed heb ik het idee, zeker voor een eendagskoers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook leuke wedstrijd om te kijken maar wordt een mooie wielermiddag zo.
Mathieu is denk te zwaar voor Lombardije.
Anderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg sociaal naar de anderen
Ik heb een betje gedaan op lollerrus Vlasov.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk meer dan goede hoop op Mollema daar, typisch zijn parcours en zijn vorm is enorm goed heb ik het idee, zeker voor een eendagskoers.
Evenepoel wel gewoon de grote favoriet
zijn verder ook niet bijzonder veel andere uitdagers, bennett met zijn jumbobenen kan ook gewoon weer natuurlijk
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezensquote:
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mijn ventilator zit ook aan de onderkant, ook zo extreem praktisch
Strani!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?
Nou, je had me ook wat aan kunnen bieden!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Anderenwie drinkt er verder nou koffie op een vrijdagavond om 21:30.
Serieus?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gluurde net even op de Fok!stats, en ik zie dat @:Strani uit de top 3 is gezakt. Wat is dit dan?
Mijn ouders gingen toen ze afgelopen zondag toen ze om 23.30 thuiskwamen nog even twee kopjes koffie drinkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kan door het weer komen, want als de omgeving warmer is kan je daar moeilijker je eigen warmte dumpen als laptopquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Komt het door het weer of niet maar mijn laptop voelt zo heet aan, alsof ie op elk moment in de fik kan vliegen of zoEn dat is al dagen zo
Ik zie nog steeds niet hoe Nederlandse huisspinnetjes heel erg angstig kunnen zijn, sorryquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezens
Heeee je life goal bereikt @Strani!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Heeee!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
Zo, weer thuis. Dat was wel even een voetbalwedstrijd
Hoe kan je dat nou zeggen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NEE NEE NEE niet maar spinnen, het zijn angstopwekkende wezens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Moet ik eens proberenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetje
Aan de zijkant kan ook, of onder het beeldschermquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij altijd? Maar als je hem dan vaak op schoot/op de bank/op bed zet, verstopt dat soms wel een beetje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen..Mnoh cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het een computeranimatie blijft
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja bij mijn vorige laptop zat er ook nog een ventilator uitgangetje aan de zijkant (maar goed dat was ook wel echt een koelkast van een laptop)
Ahh bij mij dan toevallig altijd aan de onderkantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan de zijkant kan ook, of onder het beeldscherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |