quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waard
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het is enorm slecht geacteerd, cringe soms redelijk,m aar de nostalgie is het zoooooo waard
Ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer in
Ik hou ook niet zo van muggen, maar ik heb nog altijd liever een hele zwerm daarvan op mijn kamer dan 1 spinquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn goede muggen eters. Ik heb meerdere contracten met ze lopen, ze leveren goed werk.
Je zou dat dan eerder verwachten van kroketten etc.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is wel interessant![]()
Wel knap dan van die man dat hij het toch maar aandurft dan
Tijdens mijn studie was er een jongen die bang was voor friet/patat/patiet (streep door wat niet voor je van toepassing is), want dat die zachte binnenkant dan uit die gefrituurde buitenkant kon komen, vond hij eng. En echt ook oprecht niet willen kijken als iemand een frietje at.
Ik heb nog nooit zo hoog gestaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar 'won' ik augustus nog. Hoewel er toen wel aanzienlijk minder werd gepost dan nu.
Nu valt het ook wel mee eigenlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar 'won' ik augustus nog. Hoewel er toen wel aanzienlijk minder werd gepost dan nu.
OH jaaaaa Spangas volgde ik in het begin ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnen
Terug naar 2009 of 2010 of zo, waar ik Spangas en Anubis zo volgde en er helemaal in zat
Dat is gewoon slim pieken. Net zoals de renner die morgen Lombardije wint. Met zo weinig concurrentie is het wel het moment om toe te slaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Die kijk ik laterquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Weliswaar niet van RTL4, maar deze is ook zeer het kijken waard.
Ja maar het was een Brit, misschien dat hij daar minder bekend mee was?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou dat dan eerder verwachten van kroketten etc.
But whyyyyyyyyyyy? Muggen steken, drinken je bloed, als het een beetje tegen zit is het ook nog een tijgermug, terwijl de huisspin gewoon in een hoekje een web maakt en je eigenlijk gewoon beschermt tegen leed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van muggen, maar ik heb nog altijd liever een hele zwerm daarvan op mijn kamer dan 1 spin
En je zou toch zeggen dat jij aardig de hoogte weet op te zoekenquote:
Da's waarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is gewoon slim pieken. Net zoals de renner die morgen Lombardije wint. Met zo weinig concurrentie is het wel het moment om toe te slaan.
Probeer de boel niet te rationaliseren, het is niet te doen. Ik vind die beesten gewoon hemeltergend engquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
But whyyyyyyyyyyy? Muggen steken, drinken je bloed, als het een beetje tegen zit is het ook nog een tijgermug, terwijl de huisspin gewoon in een hoekje een web maakt en je eigenlijk gewoon beschermt tegen leed.
Ik weet ook niet of dit nog twee weken volhoud hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wees gerust, de komende weken haal je mij weer in
Ik ben niet zo vaak heel actief in de slowchat, maar het gamen staat nu even op een wat lager pitje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je zou toch zeggen dat jij aardig de hoogte weet op te zoeken
Ah ja dan is het logisch. Ik zie het overigens voor me dat die voor zijn werk naar Nederland moet. En dat die dat dan weigert, omdat we hier kroketten, bitterballen en kaassoufflés hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar het was een Brit, misschien dat hij daar minder bekend mee was?
Er komt nu ook een Spangas campus! Ik kan er nog niet zoveel over vinden, maar denk dat het studententijd is?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
[..]
Ja het was wel echt een favorietje, misschien moet ik gewoon maar eens beginnen
Terug naar 2009 of 2010 of zo, waar ik Spangas en Anubis zo volgde en er helemaal in zat
Ik vind het wel gezellig dat je hier meer bentquote:
Dat maakt ze juist effectiever! De hele tijd in hetzelfde hoekje levert niet genoeg op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Probeer de boel niet te rationaliseren, het is niet te doen. Ik vind die beesten gewoon hemeltergend eng![]()
En mijn Sebastianen blijven echt niet in een hoekje hoor! Die crossen mijn hele kamer door
Valt me op dat je er wat vaker bent inderdaad, leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo vaak heel actief in de slowchat, maar het gamen staat nu even op een wat lager pitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |