SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik zou voor een hart gaan met een dolk erdoor of zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tattoo, áls ik er een zou nemen zou het van een cactus zijn.
Ach Frenkiequote:
Ik draag nog bijna dagelijks Birckenstocksquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik had te grote nep Uggs, maar die birckenstocks draag ik nog wel heel sporadisch.
Hebben we het tuig daar naartoe gestuurd vanuit de Schilderswijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal dankzij protesterende Nederlanders
Ik heb het in m'n eigen bestanden, dus ik moet even bedenken hoe ik het met je kan delen.quote:
Ik wil ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n eigen bestanden, dus ik moet even bedenken hoe ik het met je kan delen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
Uggs vond ik ook echt altijd zo lelijkEn Crocs. Was echt ook zo'n rage kan ik me herinneren.
Hou opquote:
Het wordt me veel te bont.quote:
Ter verdediging van ons genummerde kleurtje: er is niets mis met de zin die Cyan9 plaatstequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Irriteren of ergeren? In het eerste geval heb je jeuk aan je zakie.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou voor een hart gaan met een dolk erdoor of zoietsOf een ander 'klassiek' ontwerp
Echt zo random om ineens Nederland te noemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben we het tuig daar naartoe gestuurd vanuit de Schilderswijk?![]()
Haha, nee zag wel dat Nederlanders het internet daar probeerde het internet in de lucht te houden
Ik vind ze echt heerlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik draag nog bijna dagelijks Birckenstocks
Ik heb platvoeten en volgens de podotherapeut is dat de beste slipper waar ik op kan lopen omdat die dus wel wat reliëf nog heeft laat maar zeggen in tegenstelling tot een gemiddelde mannelijke huis- tuin en keukenslipper
https://nl.imgbb.com/quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb het in m'n eigen bestanden, dus ik moet even bedenken hoe ik het met je kan delen.
Wél effectieve anticonceptiequote:
Ja vond ik ook mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
Het was ook nog een tijd een trend om knielaarzen te dragen en dan je spijkerbroek daar ín te stoppen. Heb ik nog aan meegedaan ook, want dat vond ik toen zelf ook mooi
quote:
3 Oostblokburen en onsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt zo random om ineens Nederland te noemen![]()
Oh dat is wel echt een top actie
Da's toch geen dolkquote:
Zeroes mode is wel echt fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Heb dus onlangs Friends zitten kijken. Het werd me wel duidelijk dat 90's mode veel beter was dan 00's mode.
Ik had toen van die over-de-knie leren laklaarzen met een hoge sleehak, en daar stopte ik dan een skinny jeans in. Dat ze me de school binnenlieten johquote:
Nee maar jij zei: 'of een ander klassiek ontwerp', dus het was dit of het ankerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Da's toch geen dolk
[ afbeelding ]
Dit is een dolk
Ja iedereen had dat johquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had toen van die over-de-knie leren laklaarzen met een hoge sleehak, en daar stopte ik dan een skinny jeans in. Dat ze me de school binnenlieten joh
Neeeeee.quote:
Hertengeweitjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar jij zei: 'of een ander klassiek ontwerp', dus het was dit of het anker
Was wel lekker warm, nu heb je soms zo'n stom bloot randje tussen je broek en sneakerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik was toch niet coolquote:
Ja nee fantastisch lelijk, zo fantastischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neeeeee.begin Zeroes echt niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
Oh wow heftig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Showing those ankles.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Was wel lekker warm, nu heb je soms zo'n stom bloot randje tussen je broek en sneaker
Oooooooooh zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee fantastisch lelijk, zo fantastisch
Britney en Justin in denim![]()
Ja, schandaal, ik weet hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Laat het mijn toneelgroep niet horenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja nee fantastisch lelijk, zo fantastisch
Britney en Justin in denim![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is inderdaad pittig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Verkapte "ik ga lekker naar de VS" postquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb overigens meerdere Tommy Hilfiger-shirts, maar dan wel met een zeer bescheiden en klein logo eropKwaliteit is prima, zit fijn, en als je ze bij een outlet in de VS koopt kosten ze maar iets van 20 dollar per stuk
Mijn dank is groot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
wat heb ik genoten op werk vanavond hehehe
Lijd je onder de hitte op je werk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
wat heb ik genoten op werk vanavond hehehe
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Foto in de spoiler, kijken op eigen risico.Ok, dat werkte dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Foto in de spoiler, kijken op eigen risico.Oh wauw, dat is inderdaad goed lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jammer dat het geen stift is
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Verkapte "ik ga lekker naar de VS" post
Ik denk dat dit van voor mijn tijd is want ik heb nog nooit van Overzeas gehoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker in je Overzeas met zo'n ketting tussen een sleutelhanger en je portemonnee
Ik hou van je Beertje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb een beetje een hekel aan de rest van Barca tegenwoordig.
@:Strani
Nou die hitte was ik al vergeten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Lijd je onder de hitte op je werk?
Oh, het werkte dus wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is inderdaad goed lelijk![]()
![]()
Jammer dat het geen stift is
Ik had echt een fantastische outfitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker in je Overzeas met zo'n ketting tussen een sleutelhanger en je portemonnee
Aha! Dan was het zeker een mooie avondquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou die hitte was ik al vergeten.
Hebben een poule op werk, vanavond moest ik 'tegen' mijn collega die barca als winnaar van Cl had en ik had Bayern. Heel snel alles schoongemaakt en vanaf minuut 20 ongeveer konden we live kijken.
Heel de dag die knul maar zeggen dat barca ging winnen... hehhehe
Ik zie hem niet!quote:
Oh jeetje. Dat ziet er niet uit.quote:
Gewoon even op 'openen in nieuw tabblad' klikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ah vooruit, ik zie het door de vingersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In 2018 voor het laatst! Als je de twee dagen die ik er vorig jaar doorheen reed niet meetelt dan
Broeken voor emo's van rond 2003 zo ongeveerquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit van voor mijn tijd is want ik heb nog nooit van Overzeas gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon even op 'openen in nieuw tabblad' klikken![]()
Maar dit is m:Meke to the rescue!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik heb m'n best voor je gedaan vanavondquote:
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Fijn dat jullie het mochten kijkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou die hitte was ik al vergeten.
Hebben een poule op werk, vanavond moest ik 'tegen' mijn collega die barca als winnaar van Cl had en ik had Bayern. Heel snel alles schoongemaakt en vanaf minuut 20 ongeveer konden we live kijken.
Heel de dag die knul maar zeggen dat barca ging winnen... hehheheEn je bent wat euro's rijker
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Ik heb de hele koffievoorraad weggezopen Zoni!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:47 schreef Arizona het volgende:
Zou @:strani van vreugde een extra koffie drinken nu?![]()
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb m'n best voor je gedaan vanavond![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs een shirt gehad met twee setjes nepmouwen eronder! Die maar net wat langer waren dan de echte korte mouwen die er aan vast zaten. En slangen op de voorkantquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had echt een fantastische outfit![]()
Een paarse broek met wijd uitlopende pijpen, waar dan zo'n lila rand zat, die een beetje geverfd leekDaarop droeg ik de klassieke: 'lang shirt waarbij het lijkt alsof je een shirt over je lange shirt draagt'
Waarbij de lange mouwen paars waren en het 't-shirt' dan ook lila was
Ik was daar echt ZO blij en trots op
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Prachtigquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had echt een fantastische outfit![]()
Een paarse broek met wijd uitlopende pijpen, waar dan zo'n lila rand zat, die een beetje geverfd leekDaarop droeg ik de klassieke: 'lang shirt waarbij het lijkt alsof je een shirt over je lange shirt draagt'
Waarbij de lange mouwen paars waren en het 't-shirt' dan ook lila was
Ik was daar echt ZO blij en trots op
Dat nog niet direct, ze moeten eerst de champions league nog winnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat jullie het mochten kijkenEn je bent wat euro's rijker
Maar het gaat me meer om het feit dat ze met 8 - 2 wonnenwat een afgang voor barca.
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon even op 'openen in nieuw tabblad' klikken![]()
Maar dit is m:HUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Dankjewel @Mekequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
*Bedankt @:Meke tevens netjes voor alle likes.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Ahhh die ja, heb een klein betje op david van der poel vanwege het parcoursquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Dwars door het Hageland, een soort Strade Bianche in België. Pas vorig jaar de eerste editie.![]()
Dat is ook niet erg sociaal naar de anderenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de hele koffievoorraad weggezopen Zoni!!!
Komt het door het weer of niet maar mijn laptop voelt zo heet aan, alsof ie op elk moment in de fik kan vliegen of zoEn dat is al dagen zo
![]()
Ooooohhh ik dacht voor deze wedstrijd specifiekquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat nog niet direct, ze moeten eerst de champions league nog winnen.
Maar het gaat me meer om het feit dat ze met 8 - 2 wonnenwat een afgang voor barca.
Al is de afgang een leukere ervaring dan wel
quote:Zul je zien dat het nog niet geholpen heeft
Wowquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een shirt gehad met twee setjes nepmouwen eronder! Die maar net wat langer waren dan de echte korte mouwen die er aan vast zaten. En slangen op de voorkant![]()
Jij was écht hip
Graag gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
*Bedankt @:Meke tevens netjes voor alle likes.
Ik heb dat ook heel vaak, ook als het niet heet is. Maar misschien doe ik zelf ook wel gewoon iets niet goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
Komt het door het weer of niet maar mijn laptop voelt zo heet aan, alsof ie op elk moment in de fik kan vliegen of zoEn dat is al dagen zo
Kan wel door het weer komenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
![]()
@Hamlapjes had daar volgens mij ook last van?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ja lijkt mij ook leuke wedstrijd om te kijken maar wordt een mooie wielermiddag zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh die ja, heb een klein betje op david van der poel vanwege het parcours
Mathieu is denk te zwaar voor Lombardije.![]()
En even de ventilator schoonmaken wil helpen
Ik ga zo richting mijn slaapkamer met gevaar voor eigen leven, kijken of er in de afgelopen dagen geen spinnen bij mijn gekomen
Baasch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een shirt gehad met twee setjes nepmouwen eronder! Die maar net wat langer waren dan de echte korte mouwen die er aan vast zaten. En slangen op de voorkantOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Mijn ventilator zit ook aan de onderkant, ook zo extreem praktischquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:37 schreef Meke het volgende:
En even de ventilator schoonmaken wil helpen![]()
Oh het zijn maar spinnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo richting mijn slaapkamer met gevaar voor eigen leven, kijken of er in de afgelopen dagen geen spinnen bij mijn gekomen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: