Bij mij heel veel Nickelson jassen vuilniszakken en die Adidas vestjes. Ook al heb ik die laatste welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was bij mij op school vroeger ook zo. Elkaar helemaal ophemelen over dat ze zulke leuke shirtjes aan hadden. Was het een effen poloshirt van Lacoste of Scapa ofzo. Had net zo goed bij de Zeeman kunnen hangen (ja, oké, de kwaliteit was dan wel een stuk beter, maar het zag er net zo saai uit)
Mijne soms wel, maar dan niet met het merkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook een paar omdat ik weet dat ze goed vallen qua pasvorm. Maar da's allemaal niet schreeuwerig.
Oh mijn god ja, die vuilniszakkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij mij heel veel Nickelson jassen vuilniszakken en die Adidas vestjes. Ook al heb ik die laatste wel
Toen ik op de middelbare zat (2e/3e vooral) was er de rage van Björn Borg onderbroeken, waarbij je dan een heupspijkerbroek droeg met het bovenste randje van de onderbroek daar weer bovenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan in welke groepen je het zoekt hoor
Studenten valt wel mee inderdaad. Maar gewoon mijn vriendengroep hier in het dorp heeft echt van alles, ook gewoon mensen van mijn leeftijd die al werken en zo, daar overheerst het wel heel erg vind ik. Eén jongen loopt elke dag in een ander merkje, met z'n Apple Watch, en één of andere pet van één of ander merk (maar ik ben niet zo thuis in petten). Vind ik vrij overdreven
Oh en Calvin Klein ondergroed. Dat is ook zo'n merk
Nee das tegenwoordig niet meer in hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij mij heel veel Nickelson jassen vuilniszakken en die Adidas vestjes. Ook al heb ik die laatste wel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel echt gezellig hier vanavond met jullie allemaal!
Irriteren of ergeren? In het eerste geval heb je jeuk aan je zakie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Calvin Klein boxers irriteren me zo erg. Er is niks bijzonders aan.
Oh dat was dezelfde tijd als je string boven je heupbroek uit denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare zat (2e/3e vooral) was er de rage van Björn Borg onderbroeken, waarbij je dan een heupspijkerbroek droeg met het bovenste randje van de onderbroek daar weer boven
Stuur even een linkjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke Omg, ik heb een foto gevonden van de desbetreffende tatoeage van desbetreffende nu niet meer jongen. Het is echt heel erg (en ik was z'n campy piercing vergeten)..
quote:
Wtf, lijkt wel uit een film ofzoquote:
Ook herkenbaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare zat (2e/3e vooral) was er de rage van Björn Borg onderbroeken, waarbij je dan een heupspijkerbroek droeg met het bovenste randje van de onderbroek daar weer boven
Ping pong mastersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Deze tweet is wel toepasselijk nu
[ twitter ]
Ik heb uggsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ook herkenbaar
Een overdosis Uggs staat me nu ook opeens bij.
Ik zag laatst iets (geen idee, serie of zo?) terug uit die tijd en ik weet dat ik het zelf in groep 8 of zo heb gedragen maar jezus wat waren die op de knieën hangende broeken lelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder katten gehad? Op zich is 1 wel fijn om te wennen. Je kunt er later altijd nog een bij nemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:09 schreef F1gamer het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of nemen van 1 kitten wel verstandig is.
Irriteren kan meer dingen betekenen, jij ijspoedel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Irriteren of ergeren? In het eerste geval heb je jeuk aan je zakie.
Ik had te grote nep Uggs, maar die birckenstocks draag ik nog wel heel sporadisch.quote:
Allemaal dankzij protesterende Nederlandersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:16 schreef Momo het volgende:
Trouwens goed voor Belarus dat de dictatuur lijkt te gaan vallen
Exhibit Aquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Irriteren kan meer dingen betekenen, jij ijspoedel.
Oh die zag ik bij mij op school wat minder, maar ik snap wat je bedoelt ja. Ook zo'n merk-ragequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De vraag is wat er in de plaats komt zoveel beter is, zie Libië, Irakquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:16 schreef Momo het volgende:
Trouwens goed voor Belarus dat de dictatuur lijkt te gaan vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |