Nouja die had een tattoo waar ik van schrok omdat ik het niet bij hem vond passen en een lelijke tattoo wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee klopt. Dan is het voor mij ook echt geen afknapper.
Daarom: pols!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelf overigens - als ik ooit een tattoo zou nemen- het ergens op mijn rug o.i.d. nemen. Kan je het altijd afdekken als dat nodig is voor sollicitaties, werk, etc.
Is ook leuk voor het surprise effect! Vorig jaar ging ik na een jaar op de uni in de zomer zwemmen met een maat van me daar. Toen kwam ik er dus pas achter dat hij een tattoo had toen hij zijn shirt toen uitdeed, bijna een jaar nadat ik hem had ontmoet
Ohh jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel heeeeeel cute.
Het is niet doorgegaan, maar niet vanwege dat. Hij bleek nogal aan de drugs te zitten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ja dat is kut![]()
En toen heb je de date afgezegd?
Dat is wel slim ja! Maar er zijn ook zat tutorials die je laten zien hoe je het make-up moet camoufleren, maar dat moet je maar net bereid zijn om dat te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelf overigens - als ik ooit een tattoo zou nemen- het ergens op mijn rug o.i.d. nemen. Kan je het altijd afdekken als dat nodig is voor sollicitaties, werk, etc.
Nice.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Is ook leuk voor het surprise effect! Vorig jaar ging ik na een jaar op de uni in de zomer zwemmen met een maat van me daar. Toen kwam ik er dus pas achter dat hij een tattoo had toen hij zijn shirt toen uitdeed, bijna een jaar nadat ik hem had ontmoet
Oja, dat zijn ook allemaal wel belangrijke indicatoren van de kans op succesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet doorgegaan, maar niet vanwege dat. Hij bleek nogal aan de drugs te zitten.
Hij is nu trouwens geen hij meer, maar een zij. Die zag ik toen nog niet aankomen.![]()
Horlogequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar pols is ook moeilijk af te dekken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel heeeeeel cute.
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die had een tattoo waar ik van schrok omdat ik het niet bij hem vond passen en een lelijke tattoo was
Oh, oké, vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Een klassieker onder de pareltjes wel.quote:
Maar ik ben totaal geen sieraden manquote:
Ja heel raarquote:
Oh wauw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet doorgegaan, maar niet vanwege dat. Hij bleek nogal aan de drugs te zitten.
Hij is nu trouwens geen hij meer, maar een zij. Die zag ik toen nog niet aankomen.![]()
Open Upquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou denk ik wel een Eurovision-logo van 1x1 cm in potlood (punt moet bot zijn) op mijn schouder durven.
Of net als Phoebequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou denk ik wel een Eurovision-logo van 1x1 cm in potlood (punt moet bot zijn) op mijn schouder durven.
Oja, dat is wel onhandig dan. Sporthorloge?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik ben totaal geen sieraden man
Al zijn sommige horloges dan nog wel ok maar ik ben verder nog steeds geen fan van armbandjes, kettingen en ringen (bij mezelf althans, bij een vrouw kán het heel mooi zijn)
Je kunt in elk geval eens gaan praten en kijken wat ze kunnen betekenen/ontwerpen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik volg ook al een tijdje twee tatoeage artiesten op instagram, waarvan eentje ook nog een oud klasgenoot van me is. Misschien moet ik er eens echt wat mee gaan doen.
Wandelenquote:
Ja daar trekken mensen ineens hun kleren uit om hun tattoos te laten zien, soms wel raar hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben heel saai als het aankomt op meepraten over date-verhalen en tattoo-reveals
Misschien moet ik vaker naar buiten komen
quote:
Misschien even kijken naar een leuk soort ontwerp, wat je mooi vindt, of wat iets voor je betekent?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik volg ook al een tijdje twee tatoeage artiesten op instagram, waarvan eentje ook nog een oud klasgenoot van me is. Misschien moet ik er eens echt wat mee gaan doen.
Toen ik met hem sprak was hij vrij gespierd en mannelijk in alles, dus toen ik daar jaren later achter kwam was ik wel even verrast.quote:
Ja nu wil ik dat ook op mijn Bucket list!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar trekken mensen ineens hun kleren uit om hun tattoos te laten zien, soms wel raar hoor
Die oud klasgenoot werkt in Stadskanaal, daar werk ik ook. Er zijn zo veel tekenen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Je kunt in elk geval eens gaan praten en kijken wat ze kunnen betekenen/ontwerpen?
Ja is dan misschien ook wel compensatie? En zeker in combinatie met de drugsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toen ik met hem sprak was hij vrij gespierd en mannelijk in alles, dus toen ik daar jaren later achter kwam was ik wel even verrast.
quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toen ik met hem sprak was hij vrij gespierd en mannelijk in alles, dus toen ik daar jaren later achter kwam was ik wel even verrast.
Sporthorloges kunnenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, dat is wel onhandig dan. Sporthorloge?
Nou gáán met die banaan!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die oud klasgenoot werkt in Stadskanaal, daar werk ik ook. Er zijn zo veel tekenen!
Mja, dan misschien maar beter geen tattoo om je pols en dan een sporthorloge kopen om die weer te verbergenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sporthorloges kunnen
Van die Apple Watches vind ik echt een beetje pochen met geldOf tenminste bij mensen van mijn leeftijd.
Of ik ben gewoon totaal niet materialistisch (is ook zo). In tegenstelling tot heel veel mensen in mijn omgeving van mijn leeftijd lopen in allerlei merkkleding en zo terwijl ik het liever goedkoper zoek (en ik die prints vaak leuker vind dan dat ene merklogo)
(toch weer mezelf quotequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Sporthorloges kunnen
Van die Apple Watches vind ik echt een beetje pochen met geldOf tenminste bij mensen van mijn leeftijd.
Of ik ben gewoon totaal niet materialistisch (is ook zo). In tegenstelling tot heel veel mensen in mijn omgeving van mijn leeftijd lopen in allerlei merkkleding en zo terwijl ik het liever goedkoper zoek (en ik die prints vaak leuker vind dan dat ene merklogo)
Ja dat vind ik ook stomquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
(toch weer mezelf quote)
[ afbeelding ]
Deze toch wel ontzettend basic trui kost zestig euro. ZESTIG EURO!
Ze moeten zelf weten wat ze met hun geld doen maar ik zou het er niet aan uit willen geven
Ja, achteraf gezien wel. Hij leek altijd nogal met zichzelf in de knoop te zitten. Dus het is goed dat hij (of nu zij) er achter is gekomen wat het juiste was om te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja is dan misschien ook wel compensatie? En zeker in combinatie met de drugs
Je weet dat er best een verschil zit tussen noppes en nopjes?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die mannen helemaal in hun noppes![]()
Al vind ik het ook weer geen probleem om een man te hebben die iets korter is. Vind het altijd zo'n stom gegeven dat de vrouw altijd kleiner moet zijn. Zolang je elkaar nog staand kan zoenen is er niet veel aan de hand.
Ik kan er niet over uit en ik heb zo'n ontzettende hekel aan de merkkleding cultuur die heerst bij mensen van mijn leeftijdquote:
Ja snap ik stiekem ook wel een beetje hoor, maar wel fijn voor haar dat zij nu wel gelukkig isquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien wel. Hij leek altijd nogal met zichzelf in de knoop te zitten. Dus het is goed dat hij (of nu zij) er achter is gekomen wat het juiste was om te doen.
Al vind ik het heel egoïstisch wel een heel klein beetje jammer dat er een toch best wel knappe jongen nu "verdwenen" is. Ja, dit klinkt heel stom en slecht, sorry.
Ballin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
(toch weer mezelf quote)
[ afbeelding ]
Ze moeten zelf weten wat ze met hun geld doen maar ik zou het er niet aan uit willen geven
@F1gamer ; dit is nou het ultieme voorbeeld van een kwaliteitspostquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet dat er best een verschil zit tussen noppes en nopjes?
Dat merk associeer ik altijd met sportschool types met te veel testosteron.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
(toch weer mezelf quote)
[ afbeelding ]
Bij studenten ook ja? Dan is er veel veranderd in 5 jaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit en ik heb zo'n ontzettende hekel aan de merkkleding cultuur die heerst bij mensen van mijn leeftijd
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er niet over uit en ik heb zo'n ontzettende hekel aan de merkkleding cultuur die heerst bij mensen van mijn leeftijd
Een week niet geluisterd dus ik moet het snel weer oppikken, zit op aflevering 102 nu!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
@:Cee hoe gaat het met jou en de Hamilcast eigenlijk?
Ja, ik koop ook wel vaak dezelfde merken omdat die gewoon mooie, betaalbare kleding hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ballin.![]()
Weetje ik kan me nog voorstellen dat the een bepaald merk koopt om de kwaliteit, het ontwerp, de prints, pasvorm, ecologie er cetera. Maar puur om loeigroot een merk te showen vind ik, imo echt een beetje sneu.
Wowquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Een week niet geluisterd dus ik moet het snel weer oppikken, zit op aflevering 102 nu!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Deze tweet is wel toepasselijk nu
[ twitter ]
Dansende banaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou gáán met die banaan!!
[ afbeelding ]
Gewoon hele nacht doorrrrrrrgaaaaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
WowIk dacht dat ik je misschien wel ging inhalen, maar dat wordt hem niet
![]()
Ik luister 46 nu
Ligt er ook maar net aan in welke groepen je het zoekt hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Bij studenten ook ja? Dan is er veel veranderd in 5 jaar.
Ja dan ben ik morgenochtend bij 60, moet ik nog eens zoveelquote:
Ik heb ook helemaal niet veel met merkkleding. Vind het vaak maar saai eruit zien inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
(toch weer mezelf quote)
[ afbeelding ]
quote:
Huh neejoh dit is een publiciteitsstunt, toch?! Toch?!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel echt gezellig hier vanavond met jullie allemaal!
Ja dat zou heel goed kunnen inderdaad, dat het toch een soort compensatie was. Heel mannelijk willen overkomen om het zo misschien toch te kunnen voelen. Wel fijn dat ze er nu uit is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, achteraf gezien wel. Hij leek altijd nogal met zichzelf in de knoop te zitten. Dus het is goed dat hij (of nu zij) er achter is gekomen wat het juiste was om te doen.
Al vind ik het heel egoïstisch wel een heel klein beetje jammer dat er een toch best wel knappe jongen nu "verdwenen" is. Ja, dit klinkt heel stom en slecht, sorry.
Ik wel, maar mijn autocorrect nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je weet dat er best een verschil zit tussen noppes en nopjes?
Neem er twee, probleem opgelostquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:09 schreef F1gamer het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of nemen van 1 kitten wel verstandig is.
Calvin Klein boxers irriteren me zo erg. Er is niks bijzonders aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan in welke groepen je het zoekt hoor
Studenten valt wel mee inderdaad. Maar gewoon mijn vriendengroep hier in het dorp heeft echt van alles, ook gewoon mensen van mijn leeftijd die al werken en zo, daar overheerst het wel heel erg vind ik. Eén jongen loopt elke dag in een ander merkje, met z'n Apple Watch, en één of andere pet van één of ander merk (maar ik ben niet zo thuis in petten). Vind ik vrij overdreven
Oh en Calvin Klein ondergroed. Dat is ook zo'n merk
Het ziet er ook echt uit als niks bijzondersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Calvin Klein boxers irriteren me zo erg. Er is niks bijzonders aan.
Was bij mij op school vroeger ook zo. Elkaar helemaal ophemelen over dat ze zulke leuke shirtjes aan hadden. Was het een effen poloshirt van Lacoste of Scapa ofzo. Had net zo goed bij de Zeeman kunnen hangen (ja, oké, de kwaliteit was dan wel een stuk beter, maar het zag er net zo saai uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dus echt zo'n modemerk waar mensen mee lopen te pochenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wauw, leuk feitjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Ja, ik heb er ook een paar omdat ik weet dat ze goed vallen qua pasvorm. Maar da's allemaal niet schreeuwerig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik koop ook wel vaak dezelfde merken omdat die gewoon mooie, betaalbare kleding hebben
Bij mij heel veel Nickelson jassen vuilniszakken en die Adidas vestjes. Ook al heb ik die laatste welquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was bij mij op school vroeger ook zo. Elkaar helemaal ophemelen over dat ze zulke leuke shirtjes aan hadden. Was het een effen poloshirt van Lacoste of Scapa ofzo. Had net zo goed bij de Zeeman kunnen hangen (ja, oké, de kwaliteit was dan wel een stuk beter, maar het zag er net zo saai uit)
Mijne soms wel, maar dan niet met het merkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook een paar omdat ik weet dat ze goed vallen qua pasvorm. Maar da's allemaal niet schreeuwerig.
Oh mijn god ja, die vuilniszakkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij mij heel veel Nickelson jassen vuilniszakken en die Adidas vestjes. Ook al heb ik die laatste wel
Toen ik op de middelbare zat (2e/3e vooral) was er de rage van Björn Borg onderbroeken, waarbij je dan een heupspijkerbroek droeg met het bovenste randje van de onderbroek daar weer bovenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan in welke groepen je het zoekt hoor
Studenten valt wel mee inderdaad. Maar gewoon mijn vriendengroep hier in het dorp heeft echt van alles, ook gewoon mensen van mijn leeftijd die al werken en zo, daar overheerst het wel heel erg vind ik. Eén jongen loopt elke dag in een ander merkje, met z'n Apple Watch, en één of andere pet van één of ander merk (maar ik ben niet zo thuis in petten). Vind ik vrij overdreven
Oh en Calvin Klein ondergroed. Dat is ook zo'n merk
Nee das tegenwoordig niet meer in hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Bij mij heel veel Nickelson jassen vuilniszakken en die Adidas vestjes. Ook al heb ik die laatste wel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:08 schreef Meke het volgende:
Ik vind het wel echt gezellig hier vanavond met jullie allemaal!
Irriteren of ergeren? In het eerste geval heb je jeuk aan je zakie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh dat was dezelfde tijd als je string boven je heupbroek uit denk ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare zat (2e/3e vooral) was er de rage van Björn Borg onderbroeken, waarbij je dan een heupspijkerbroek droeg met het bovenste randje van de onderbroek daar weer boven
Stuur even een linkjequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
@:Meke Omg, ik heb een foto gevonden van de desbetreffende tatoeage van desbetreffende nu niet meer jongen. Het is echt heel erg (en ik was z'n campy piercing vergeten)..
quote:
Wtf, lijkt wel uit een film ofzoquote:
Ook herkenbaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare zat (2e/3e vooral) was er de rage van Björn Borg onderbroeken, waarbij je dan een heupspijkerbroek droeg met het bovenste randje van de onderbroek daar weer boven
Ping pong mastersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
[ twitter ]
Ik heb uggsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ook herkenbaar
Een overdosis Uggs staat me nu ook opeens bij.
Ik zag laatst iets (geen idee, serie of zo?) terug uit die tijd en ik weet dat ik het zelf in groep 8 of zo heb gedragen maar jezus wat waren die op de knieën hangende broeken lelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder katten gehad? Op zich is 1 wel fijn om te wennen. Je kunt er later altijd nog een bij nemenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:09 schreef F1gamer het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of nemen van 1 kitten wel verstandig is.
Irriteren kan meer dingen betekenen, jij ijspoedel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Irriteren of ergeren? In het eerste geval heb je jeuk aan je zakie.
Ik had te grote nep Uggs, maar die birckenstocks draag ik nog wel heel sporadisch.quote:
Allemaal dankzij protesterende Nederlandersquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:16 schreef Momo het volgende:
Trouwens goed voor Belarus dat de dictatuur lijkt te gaan vallen
Exhibit Aquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Irriteren kan meer dingen betekenen, jij ijspoedel.
Oh die zag ik bij mij op school wat minder, maar ik snap wat je bedoelt ja. Ook zo'n merk-ragequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De vraag is wat er in de plaats komt zoveel beter is, zie Libië, Irakquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:16 schreef Momo het volgende:
Trouwens goed voor Belarus dat de dictatuur lijkt te gaan vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |