Wat een onzin van die mannenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:48 schreef Meke het volgende:
Altijd als ik op Tinder een man zie die zegt dat IEDEREEN met een tattoeage naar links moet swipen, vraag ik me af hoe lang ik de mijne verborgen zou kunnen houden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En daarna een ijsbeer op m'n voorhoofd.
Denk je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:49 schreef Em31 het volgende:
Die trainer ligt er over een uurtje uit gok ik.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Met glow in the dark inkt![]()
[ afbeelding ]
Nee preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een onzin van die mannen![]()
Gezichtstattoeges zou ik wel een probleem mee hebben maar verder... als iemand zelf herl gelukkig is met zijn tattoo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Wel toepasselijk als het met permanente stift is gedaanquote:
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet. Als iemand toevallig een tattoo heeft, oké. Ik vind het niet persé mooi, maar het zou geen afknapper zijn. Maar een heel lijf vol tattoos vind ik toch echt niks hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een onzin van die mannen![]()
Gezichtstattoeges zou ik wel een probleem mee hebben maar verder... als iemand zelf herl gelukkig is met zijn tattoo...
Haha jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel toepasselijk als het met permanente stift is gedaan
Vind het altijd wek sneu, zo’n uitslagquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Messi loopt al 30 minuten te slenteren.
Nee, maar dat vind ik ook weer iets anders dan érgens een tattoo (of twee of drie)quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet. Als iemand toevallig een tattoo heeft, oké. Ik vind het niet persé mooi, maar het zou geen afknapper zijn. Maar een heel lijf vol tattoos vind ik toch echt niks hoor
quote:
Cutequote:
Dat doet me denken aan een jongen waar ik ooit mee wilde daten, die had zich laten tatoeëren door een vriend (quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies
VERTELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Maar echt ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja als je Googelt op mislukte tattoos vind je nogal wat "pareltjes"
Nee klopt. Dan is het voor mij ook echt geen afknapper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar dat vind ik ook weer iets anders dan érgens een tattoo (of twee of drie)
Ohh ja dat is kutquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een jongen waar ik ooit mee wilde daten, die had zich laten tatoeëren door een vriend () en dat was echt zo lelijk. Ook nog eens heel groot, op z'n zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |