Nouja die had een tattoo waar ik van schrok omdat ik het niet bij hem vond passen en een lelijke tattoo wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Nee preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee klopt. Dan is het voor mij ook echt geen afknapper.
Daarom: pols!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelf overigens - als ik ooit een tattoo zou nemen- het ergens op mijn rug o.i.d. nemen. Kan je het altijd afdekken als dat nodig is voor sollicitaties, werk, etc.
Is ook leuk voor het surprise effect! Vorig jaar ging ik na een jaar op de uni in de zomer zwemmen met een maat van me daar. Toen kwam ik er dus pas achter dat hij een tattoo had toen hij zijn shirt toen uitdeed, bijna een jaar nadat ik hem had ontmoet
Ohh jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel heeeeeel cute.
Het is niet doorgegaan, maar niet vanwege dat. Hij bleek nogal aan de drugs te zitten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ja dat is kut![]()
En toen heb je de date afgezegd?
Dat is wel slim ja! Maar er zijn ook zat tutorials die je laten zien hoe je het make-up moet camoufleren, maar dat moet je maar net bereid zijn om dat te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou zelf overigens - als ik ooit een tattoo zou nemen- het ergens op mijn rug o.i.d. nemen. Kan je het altijd afdekken als dat nodig is voor sollicitaties, werk, etc.
Nice.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef molloot200 het volgende:
Is ook leuk voor het surprise effect! Vorig jaar ging ik na een jaar op de uni in de zomer zwemmen met een maat van me daar. Toen kwam ik er dus pas achter dat hij een tattoo had toen hij zijn shirt toen uitdeed, bijna een jaar nadat ik hem had ontmoet
Oja, dat zijn ook allemaal wel belangrijke indicatoren van de kans op succesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet doorgegaan, maar niet vanwege dat. Hij bleek nogal aan de drugs te zitten.
Hij is nu trouwens geen hij meer, maar een zij. Die zag ik toen nog niet aankomen.![]()
Horlogequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar pols is ook moeilijk af te dekken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel heeeeeel cute.
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die had een tattoo waar ik van schrok omdat ik het niet bij hem vond passen en een lelijke tattoo was
Oh, oké, vaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Een klassieker onder de pareltjes wel.quote:
Maar ik ben totaal geen sieraden manquote:
Ja heel raarquote:
Oh wauw.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is niet doorgegaan, maar niet vanwege dat. Hij bleek nogal aan de drugs te zitten.
Hij is nu trouwens geen hij meer, maar een zij. Die zag ik toen nog niet aankomen.![]()
Open Upquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou denk ik wel een Eurovision-logo van 1x1 cm in potlood (punt moet bot zijn) op mijn schouder durven.
Of net als Phoebequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef Cee het volgende:
Ik zou denk ik wel een Eurovision-logo van 1x1 cm in potlood (punt moet bot zijn) op mijn schouder durven.
Oja, dat is wel onhandig dan. Sporthorloge?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik ben totaal geen sieraden man
Al zijn sommige horloges dan nog wel ok maar ik ben verder nog steeds geen fan van armbandjes, kettingen en ringen (bij mezelf althans, bij een vrouw kán het heel mooi zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |