quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig dat je hier meer bent
Nou het lijkt me ook lastiger om voor zoiets bang te zijn dan voor spinnen of insecten ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ken ook iemand die met succes in therapie is geweest voor haar angst voor vlinders
Deze Guy. Ook gewoon echt.quote:
HOU OOOOOOPPPP dan is de kans groot dat Sebastiaaan mij ook op komt zoeken!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat maakt ze juist effectiever! De hele tijd in hetzelfde hoekje levert niet genoeg op.
Ja die was bang dat jij met onze Nederlandse snacks kwam aanzetten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die arme jongen zou het daar wel moeilijk mee hebben gehad denk ik
Heb na de eerste weken daar ook hem nooit meer gesproken hoor, hooguit eens voorbij zien lopen op de campus
Gaat dit over de posters binnen de SC?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik keek net even naar het deelnemersveld, maar dat is niet best. Wel een paar hele goede, maar daarna daalt het niveau al snel.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt warm word van de Italiaanse monumentenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik keek net even naar het deelnemersveld, maar dat is niet best. Wel een paar hele goede, maar daarna daalt het niveau al snel.
Het wordt wel minder begrepen dan angst voor spinnen of hoogtesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou het lijkt me ook lastiger om voor zoiets bang te zijn dan voor spinnen of insecten ofzo
quote:
Hee wij 25-26-27 jarigen zijn geen dino's.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wot, was jij toen niet al best oud voor die serie? Wel leuk om nu te zien waar al die acteurs terecht zijn gekomen, Flip en Tobias op 24Kitchen, Avalanche is manager van heel veel bekende koppies of iets dergelijks, en Gaby... tsja
Klopt wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Gaat dit over de posters binnen de SC?
@Aoibhin wordt hier oud genoemd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wot, was jij toen niet al best oud voor die serie? Wel leuk om nu te zien waar al die acteurs terecht zijn gekomen, Flip en Tobias op 24Kitchen, Avalanche is manager van heel veel bekende koppies of iets dergelijks, en Gaby... tsja
Nee niet de SC. Het deelnemersveld in de SC is altijd even hoog he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik vind veel van die soap-achtige dingen vaak leuk hoor, ook al is het voor kidsquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wordt wel minder begrepen dan angst voor spinnen of hoogtes
Daaromquote:
Haha, echt ookquote:
Maar het paste zo goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee niet de SC. Het deelnemersveld in de SC is altijd even hoog he.
'No no, dis is Duts treddisjun, dis is heart-stabbingly gezellig! It's colld bitter gernitter!'quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die was bang dat jij met onze Nederlandse snacks kwam aanzetten.
Aawh wel cutequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Lekker met mam discussiëren over bedtijd"want je wordt zo chagrijnig van laat slapen"
Soms wil ik toch wel op mezelf wonen al heeft dit vaak ook z'n voordelen
Dan block ik jequote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat nou he... als ik een gifje van een spin als UI neem?
Oh. Bro. Sick burn, dude.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier moest ik even over nadenken.quote:
De voorjaarsklassiekers zijn ook wel mooier zo alles bij elkaar. Maar qua parcours en historie is Lombardije wel heel erg mooi. Het probleem is dat het zo aan het einde van het seizoen is, waardoor er toch altijd wat minder grote renners aan de start staan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt warm word van de Italiaanse monumentenIk vind de lenteklassiekers (normaal dan) veel mooier.
Ja blijft leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik vind veel van die soap-achtige dingen vaak leuk hoor, ook al is het voor kidsSpangas was wel lekker relaxed af en toe om te kijken.
* Meke is helemaal in twijfel over haar genderquote:
Niet volgens Onze Taalquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier moest ik even over nadenken.
Is het niet heart-suffocating?
Vastquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die was bang dat jij met onze Nederlandse snacks kwam aanzetten.
Jaa dat zei ik net, maar zijn die niet ook ouderquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja blijft leuk!
Al las ik laatst dat ze voor het nieuwe seizoen van het huidige concept gaan afwijken en dat ze naar een campus gaan verhuizen waar alle leerlingen dus ook slapen
Dat idee vind ik wel minder maar ok
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee wij 25-26-27 jarigen zijn geen dino's.
Ahhquote:
Can't help ya with that, mate.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is helemaal in twijfel over haar gender
Let's get some tjers and sit in a kringetje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
'No no, dis is Duts treddisjun, dis is heart-stabbingly gezellig! It's colld bitter gernitter!'
Zijn wel genderneutrale termen op het internet hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hee wij 25-26-27 jarigen zijn geen dino's.
quote:
Ja ik weet niet wat me overkomt johquote:
Ja, weet ik, maar tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zijn wel genderneutrale termen op het internet hoor
Hij denkt echt dat jij Hans Klok bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Snotneus dat het is. Moest even opkomen voor onze generatie.quote:
Ik denk hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat jij Hans Klok bent.
Wif some stickys delivery sausage and cheese blocks wif silver unjuns on top!quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Let's get some tjers and sit in a kringetje.
Nou ja ik weet nog wel dat ze eind seizoen 4 eindexamen gingen doen, dat toen Charly (quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa dat zei ik net, maar zijn die niet ook ouderIk dacht dat ze studeerden? Als ik iig kijk naar wie er gecast wordt
Dat zou mij zelfs nog kunnen gebeuren (al koop/drink ik geen alcohol).quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat me overkomt joh![]()
In de supermarkt vragen ze mijn ID nog als ik alcohol koop
Mij werd laatst niet om m'n ID gevraagdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat me overkomt joh![]()
In de supermarkt vragen ze mijn ID nog als ik alcohol koop
Oh ja echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Lekker met mam discussiëren over bedtijd"want je wordt zo chagrijnig van laat slapen"
Soms wil ik toch wel op mezelf wonen al heeft dit vaak ook z'n voordelen
Ja da's waar. Nou ja, voor mij gaat het eigenlijk allemaal om de Ronde van Vlaanderen en Paris-Roubaix. Dat zijn de mooisten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De voorjaarsklassiekers zijn ook wel mooier zo alles bij elkaar. Maar qua parcours en historie is Lombardije wel heel erg mooi. Het probleem is dat het zo aan het einde van het seizoen is, waardoor er toch altijd wat minder grote renners aan de start staan.
@Davequote:
Ojaa Charliequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet nog wel dat ze eind seizoen 4 eindexamen gingen doen, dat toen Charly () zakte omdat ze af had gekeken en iemand anders (kan dat Stan zijn geweest?) niet slaagde omdat hij problemen had in zijn gezin (ouders die gingen scheiden of zo?)
Na dat moment verlieten bijna alle originele castleden de cast, dat was wel zonde
Een baard laten groeien, molloot, dat helpt enorm kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mij werd laatst niet om m'n ID gevraagdDat moet ik waarschijnlijk niet opvatten als een compliment
Ah, misschien ook gericht op iets oudere kijkers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja blijft leuk!
Al las ik laatst dat ze voor het nieuwe seizoen van het huidige concept gaan afwijken en dat ze naar een campus gaan verhuizen waar alle leerlingen dus ook slapen
Dat idee vind ik wel minder maar ok
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah dit wist ik nog niet, maar wel goed. Ik wilde net nog zeggen dat Spangas echt wel goed is met kinderen verhaallijnen over het echte leven laten zien, onder andere homoseksualiteit of ook huiselijk geweld, themas die voor kinderen niet per se vanzelfsprekend zijn, wordt echt goed en professioneel, maar tegelijkertijd ook kindvriendelijk belicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
Over SpangaS de campus gesproken, deze is gecast en dat is supertofWant eerste non binair persoon in een serie
Maar dacht daardoor wel dat het over studenten ging, want die is toch niet echt geloofwaardig als puber meer?
![]()
[ instagram ]
Om dan vervolgens op die eigen plek allerlei dingen te vergeten, je OV pas niet hebt opgewaardeerd etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja echtNet als "let je wel goed op?" "vergeet je dit niet?" "moet ik even met je meefietsen?" "heb je je OV pasje wel opgewaardeerd?"
Heel lief bedoeld natuurlijkMaar zijn wel van die momenten dat je denkt "ik wil mijn eigen plek"
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leeftijd is mega moeilijk om in te schatten hoor
Ik ben je dankbaar hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Snotneus dat het is. Moest even opkomen voor onze generatie.
Dat probeer ik dus ook heel vaakquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een baard laten groeien, molloot, dat helpt enorm kan ik je vertellen.
Jaa dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dit wist ik nog niet, maar wel goed. Ik wilde net nog zeggen dat Spangas echt wel goed is met kinderen verhaallijnen over het echte leven laten zien, onder andere homoseksualiteit of ook huiselijk geweld, themas die voor kinderen niet per se vanzelfsprekend zijn, wordt echt goed en professioneel, maar tegelijkertijd ook kindvriendelijk belicht.
Maar nee ik denk dus ook dat ze, omdat ze nu dus ook naar "De Campus" gaan, dat het onderwerp van de serie dus van middelbare school naar een universiteit/hogeschool verplaatst vanaf komend seizoen
Wacht, jij bent volwassen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofd![]()
Ik ben 27 en zou dus eigenlijk niet meer om ID te hoeven worden gevraagd (dat doen ze onder de 25), maar het gaat er natuurlijk om hoe je geschat wordt.
En ik ben niet ongeloofwaardig als 27-jarige, maar als ik zou zeggen dat ik 22 was, zouden mensen het ook zo geloven. Dus vragen ze het toch altijd maar, in geval van twijfel
Dat zegt ze, maar dat gelooft niemand.quote:
En is precies wat ze zou zeggen als ze twaalf wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt ze, maar dat gelooft niemand.
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook heel vaak
Elke vakantie wel een keer. Maar heel vaak vind ik het jeuken en haal ik het er snel weer af
Al heb ik sowieso hele snelle baardgroei ten opzichte van mijn vrienden. In principe moet ik elke dag scheren wil je geen haartjes al zien. Al scheer ik meestal om de 3-4 dagen of zo, want verder ben ik te lui daarvoor
Ja, wat dat betreft is 25 wel een veilige (in de zin van 18-minners kunnen snappen) grens, maar ook een vrij rare, want een beetje iemand met een jeugdige/verzorgde uitstraling van boven de 25 kan al gauw eronder worden geschat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou mij zelfs nog kunnen gebeuren (al koop/drink ik geen alcohol).
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofd![]()
Ik ben 27 en zou dus eigenlijk niet meer om ID te hoeven worden gevraagd (dat doen ze onder de 25), maar het gaat er natuurlijk om hoe je geschat wordt.
En ik ben niet ongeloofwaardig als 27-jarige, maar als ik zou zeggen dat ik 22 was, zouden mensen het ook zo geloven. Dus vragen ze het toch altijd maar, in geval van twijfel
Ja ik had het ook best lang volgehouden in quarantaine! Maar dan alsnog,idk. Ik vond het mezelf ook niet per se heel erg staan maar wie weet doe ik ooit nog eens een pogingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijn
Oh dat is wel tof ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
Over SpangaS de campus gesproken, deze is gecast en dat is supertofWant eerste non binair persoon in een Nederlandse serie
Maar dacht daardoor wel dat het over studenten ging, want die is toch niet echt geloofwaardig als puber meer?
![]()
[ instagram ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijn
Hahaha dat is handig! Ik weet nog of dat nog geloofwaardig zou zijn bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijn
Zolang jongens op Tinder en Grindr me nog begin 20 inschatten voel ik me nog goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft is 25 wel een veilige (in de zin van 18-minners kunnen snappen) grens, maar ook een vrij rare, want een beetje iemand met een jeugdige/verzorgde uitstraling van boven de 25 kan al gauw eronder worden geschat.
Nu heb ik altijd wel mijn paspoort mee, dus is het geen punt, maar ik vraag me af wanneer ik de leeftijd ga bereiken dat er nooit meer naar gevraagd gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Wat dat op een terras of restaurant? Want daar doen ze het minder snelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mij werd laatst niet om m'n ID gevraagdDat moet ik waarschijnlijk niet opvatten als een compliment
Wel prima zo eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En wat vind je daar zelf van? Irritant of prima wel zo?
Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook best lang volgehouden in quarantaine! Maar dan alsnog,idk. Ik vond het mezelf ook niet per se heel erg staan maar wie weet doe ik ooit nog eens een poging
Nou... moet zeggen omdat ik niet de "zie je wel!" van mijn ouders wil krijgen achteraf, dat gepusht nog helpt ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om dan vervolgens op die eigen plek allerlei dingen te vergeten, je OV pas niet hebt opgewaardeerd etc.
Schatten de meeste mensen jou niet begin/midden dertig dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
Ik heb er toen ik jonger was altijd ouder uitgezien dan ik was, en nu als 39-jarige zie ik er denk ik wel ongeveer zo oud uit als ik ben. Dus met een beetje mazzel zie ik er straks jonger uit dan ik ben.
Wilt u mijn ID zien?quote:
Nee, in de AHquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat dat op een terras of restaurant? Want daar doen ze het minder snel
@Davequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijn
Koester die jarenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat is op je 14e opzich in bepaalde situaties niet zo heel verkeerd! In het geval dat je drank wildequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koester die jaren![]()
![]()
Ik werd op mijn 14e al 18 geschat
Nou eerlijk gezegd weet ik het niet zeker maar het feit dat jij het vraagt maakt me al blijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schatten de meeste mensen jou niet begin/midden dertig dan?
Baardenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook best lang volgehouden in quarantaine! Maar dan alsnog,idk. Ik vond het mezelf ook niet per se heel erg staan maar wie weet doe ik ooit nog eens een poging
Een beetje ongeschorenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef skysherrif het volgende:
bij mij ligt het er ookk enorm aan of ik me geschoren heb of niet
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zolang jongens op Tinder en Grindr me nog begin 20 inschatten voel ik me nog goed.Ik zou het bijna gaan uittesten, om te zien wat je reactie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik wist al hoe oud je was, dus dat is altijd anders. Maar zou je wel jonger schatten ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd weet ik het niet zeker maar het feit dat jij het vraagt maakt me al blij
Ik zag er als tiener altijd ouder uit. Lag ook wel aan de manier waarop ik me presenteerde (smaakvolle make-up, wat meer "volwassen" kleding).quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
Ik heb er toen ik jonger was altijd ouder uitgezien dan ik was, en nu als 39-jarige zie ik er denk ik wel ongeveer zo oud uit als ik ben. Dus met een beetje mazzel zie ik er straks jonger uit dan ik ben.
Ja daar ben ik het ook mee eens inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist al hoe oud je was, dus dat is altijd anders. Maar zou je wel jonger schatten ja.
Zelf word ik eigenlijk bijna altijd wel een aantal jaar jonger geschat, begin dertig.
Oh nou gaan we allemaal ons baard laten staan hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |