Oh ja echtquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Lekker met mam discussiëren over bedtijd"want je wordt zo chagrijnig van laat slapen"
Soms wil ik toch wel op mezelf wonen al heeft dit vaak ook z'n voordelen
Ja da's waar. Nou ja, voor mij gaat het eigenlijk allemaal om de Ronde van Vlaanderen en Paris-Roubaix. Dat zijn de mooisten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
De voorjaarsklassiekers zijn ook wel mooier zo alles bij elkaar. Maar qua parcours en historie is Lombardije wel heel erg mooi. Het probleem is dat het zo aan het einde van het seizoen is, waardoor er toch altijd wat minder grote renners aan de start staan.
@Davequote:
Ojaa Charliequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja ik weet nog wel dat ze eind seizoen 4 eindexamen gingen doen, dat toen Charly () zakte omdat ze af had gekeken en iemand anders (kan dat Stan zijn geweest?) niet slaagde omdat hij problemen had in zijn gezin (ouders die gingen scheiden of zo?)
Na dat moment verlieten bijna alle originele castleden de cast, dat was wel zonde
Een baard laten groeien, molloot, dat helpt enorm kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mij werd laatst niet om m'n ID gevraagdDat moet ik waarschijnlijk niet opvatten als een compliment
Ah, misschien ook gericht op iets oudere kijkers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja blijft leuk!
Al las ik laatst dat ze voor het nieuwe seizoen van het huidige concept gaan afwijken en dat ze naar een campus gaan verhuizen waar alle leerlingen dus ook slapen
Dat idee vind ik wel minder maar ok
quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
* Meke is helemaal in twijfel over haar gender
Ah dit wist ik nog niet, maar wel goed. Ik wilde net nog zeggen dat Spangas echt wel goed is met kinderen verhaallijnen over het echte leven laten zien, onder andere homoseksualiteit of ook huiselijk geweld, themas die voor kinderen niet per se vanzelfsprekend zijn, wordt echt goed en professioneel, maar tegelijkertijd ook kindvriendelijk belicht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
Over SpangaS de campus gesproken, deze is gecast en dat is supertofWant eerste non binair persoon in een serie
Maar dacht daardoor wel dat het over studenten ging, want die is toch niet echt geloofwaardig als puber meer?
![]()
[ instagram ]
Om dan vervolgens op die eigen plek allerlei dingen te vergeten, je OV pas niet hebt opgewaardeerd etc.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja echtNet als "let je wel goed op?" "vergeet je dit niet?" "moet ik even met je meefietsen?" "heb je je OV pasje wel opgewaardeerd?"
Heel lief bedoeld natuurlijkMaar zijn wel van die momenten dat je denkt "ik wil mijn eigen plek"
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofdquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leeftijd is mega moeilijk om in te schatten hoor
Ik ben je dankbaar hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Snotneus dat het is. Moest even opkomen voor onze generatie.
Dat probeer ik dus ook heel vaakquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een baard laten groeien, molloot, dat helpt enorm kan ik je vertellen.
Jaa dat denk ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dit wist ik nog niet, maar wel goed. Ik wilde net nog zeggen dat Spangas echt wel goed is met kinderen verhaallijnen over het echte leven laten zien, onder andere homoseksualiteit of ook huiselijk geweld, themas die voor kinderen niet per se vanzelfsprekend zijn, wordt echt goed en professioneel, maar tegelijkertijd ook kindvriendelijk belicht.
Maar nee ik denk dus ook dat ze, omdat ze nu dus ook naar "De Campus" gaan, dat het onderwerp van de serie dus van middelbare school naar een universiteit/hogeschool verplaatst vanaf komend seizoen
Wacht, jij bent volwassen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofd![]()
Ik ben 27 en zou dus eigenlijk niet meer om ID te hoeven worden gevraagd (dat doen ze onder de 25), maar het gaat er natuurlijk om hoe je geschat wordt.
En ik ben niet ongeloofwaardig als 27-jarige, maar als ik zou zeggen dat ik 22 was, zouden mensen het ook zo geloven. Dus vragen ze het toch altijd maar, in geval van twijfel
Dat zegt ze, maar dat gelooft niemand.quote:
En is precies wat ze zou zeggen als ze twaalf wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zegt ze, maar dat gelooft niemand.
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus ook heel vaak
Elke vakantie wel een keer. Maar heel vaak vind ik het jeuken en haal ik het er snel weer af
Al heb ik sowieso hele snelle baardgroei ten opzichte van mijn vrienden. In principe moet ik elke dag scheren wil je geen haartjes al zien. Al scheer ik meestal om de 3-4 dagen of zo, want verder ben ik te lui daarvoor
Ja, wat dat betreft is 25 wel een veilige (in de zin van 18-minners kunnen snappen) grens, maar ook een vrij rare, want een beetje iemand met een jeugdige/verzorgde uitstraling van boven de 25 kan al gauw eronder worden geschat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zou mij zelfs nog kunnen gebeuren (al koop/drink ik geen alcohol).
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt zo'n algemeen twintigershoofd![]()
Ik ben 27 en zou dus eigenlijk niet meer om ID te hoeven worden gevraagd (dat doen ze onder de 25), maar het gaat er natuurlijk om hoe je geschat wordt.
En ik ben niet ongeloofwaardig als 27-jarige, maar als ik zou zeggen dat ik 22 was, zouden mensen het ook zo geloven. Dus vragen ze het toch altijd maar, in geval van twijfel
Ja ik had het ook best lang volgehouden in quarantaine! Maar dan alsnog,idk. Ik vond het mezelf ook niet per se heel erg staan maar wie weet doe ik ooit nog eens een pogingquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jeuken moet je doorheen. Na een dag of drie kan het al voorbij zijn
Oh dat is wel tof ja!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
Over SpangaS de campus gesproken, deze is gecast en dat is supertofWant eerste non binair persoon in een Nederlandse serie
Maar dacht daardoor wel dat het over studenten ging, want die is toch niet echt geloofwaardig als puber meer?
![]()
[ instagram ]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijn
Hahaha dat is handig! Ik weet nog of dat nog geloofwaardig zou zijn bij mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:07 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ben zelf 22, maar het lukt me nog steeds om huis-aan-huis verkopers te overtuigen dat ik nog geen 18 ben en m'n ouders niet thuis zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |