SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Wat een zwakzinnige reactiequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:29 schreef _I het volgende:
[..]
Tuurlijk gunt niemand hem dit. Maar hij staat al weken met een stomme glimlach te vertellen dat ze zo lekker voorbereid zijn. Jaap dit, Jaap dat..
Maar er gaan straks echt mensen dood. Na twee maanden draaien en de mensen voorliegen. Dat vreet je ven binnenuit op. Je ziet hem al weken liegen en zweten.![]()
![]()
Merkel is nu ook aan het spreken
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Precies dit. Geen paniek meer in de supermarkten, geen onduidelijkheid meer over thuiswerken de wel of de niet, geen halve maatregelen. Gewoon duidelijkheid. IEDEREEN THUIS BLIJVEN. totdat we zicht hebben op de situatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:27 schreef Minimunt het volgende: Echt waar. Dit is precies waarom we een lockdown nodig hebben. We moeten controle krijgen over de situatie.. en rust...
![]()
De man is ook aangenomen als dossierminister, niet om de voorman te zijn bij een grote calamiteit. Ik heb het met hem te doen. Kunnen ze niet een andere minister invliegen? Ik vond 2 weken geleden al dat Bruins een collega moest krijgen die hem helpt. Toen zag je een paar dagen De Jonge, maar die is ook weer met noorderzon vertrokken.![]()
Mr. Riazop knows it all.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef riazop het volgende:
[..]
hij had nu net de luxe dat NL lang niet het eerste land was
Hij had dus alle tijd om te leren van de andere landen die ons voorgingen
Maar goed, hij bleek een complete onbenul die niet eens op de hoogte was van hoe Aziatische landen deze crisis probeerden te bezweren
Nog rekensommen? Moeten we de Duitsers nog volgen? Gaat daar ook lekker of niet?![]()
Ja, wat een idiote, fascistoïde houding. Ik heb me erover verbaasd. Ik vind het niveau van het debat sowieso bijzonder laag. Dat gemekker ook over de opmerking van Wiebes over zzp'ers. Wiebes had groot gelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef maan_man het volgende:
[..]
Hij stelde geen prima vragen. Hij hing de vieze populist uit. Wij vorderen geen mondkapjes want ze worden vrijwillig gegeven. En toch maar aan blijven dringen op het vorderen van de mondkapjes. Puur populisme.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ja dat is ook daar onvermijdelijk..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef Jano9 het volgende:
Tweede golf besmettingen Azië lijkt aanstaande:
https://www.ft.com/content/859e9336-68db-11ea-a3c9-1fe6fedcca75And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Tja, dan krijg je geen stress van liegen. Ook prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een zwakzinnige reactie![]()
Wir Schaffen Dasquote:
graag op anoniem![]()
Hier moet idd ff een crisismanager aangesteld ipv een dossiertijger.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef Jojoke het volgende:
De man is ook aangenomen als dossierminister, niet om de voorman te zijn bij een grote calamiteit. Ik heb het met hem te doen. Kunnen ze niet een andere minister invliegen? Ik vond 2 weken geleden al dat Bruins een collega moest krijgen die hem helpt. Toen zag je een paar dagen De Jonge, maar die is ook weer met noorderzon vertrokken.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wie is dat met die blaadjes in zijn handen?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is ze al gestopt met trillen?quote:![]()
Trage kutservers van fok
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Er lult iemand doorheenquote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bruins doet gewoon precies wat RIVM wil.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je geen stress van liegen. Ook prima.![]()
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeuren![]()
Je bent niet goed bij je harses.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je geen stress van liegen. Ook prima.
Er ligt nergens een handleiding hiervoor. Sterker nog. Dit hou je niet in de hand en je hebt wat geluk en het lot nodig.![]()
Ja heb wel een beetje met die man te doen, eigenlijk in functie om vooral op de achtergrond te zijn en nu fulltime crisisminister die alles over zich heen krijgt waar die 0,0 ervaring in heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef Jojoke het volgende:
De man is ook aangenomen als dossierminister, niet om de voorman te zijn bij een grote calamiteit. Ik heb het met hem te doen. Kunnen ze niet een andere minister invliegen? Ik vond 2 weken geleden al dat Bruins een collega moest krijgen die hem helpt. Toen zag je een paar dagen De Jonge, maar die is ook weer met noorderzon vertrokken.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Andersom. Het RIVM gaf aan dat het een politieke keuze is. Mn kiest voor dit scenario. Heel bewust. Al weken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]
Bruins doet gewoon precies wat RIVM wil.![]()
Tuurlijk, dat zijn ook de wetenschappers. Bruins is een bestuurder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]
Liegen dusquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]
Hij was ook al bijna aan het huilen. Triest dit. Arme manquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeurenOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*![]()
Wat ik wel bizar vond is dat iedereen binnen een straal van 2m stonden van Arib, inclusief Wilders en Baudet die een lockdown willen. Zo geef je niet het goede voorbeeld.![]()
Ik weet niet hoe hij normaal is in debatten, maar ik vond hem er ook nerveus uitzien (terwijl hij het mijns inziens niet slecht deed).quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeurenI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Er lag wel een handleiding. Dat was juist het probleem.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je harses.
Er ligt nergens een handleiding hiervoor. Sterker nog. Dit hou je niet in de hand en je hebt wat geluk en het lot nodig.![]()
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
het gaat echt een onoverzienelijke ramp worden vrees ik
![]()
Waarom denk je dat? En qua doden, economisch of beiden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
![]()
Hij stotterde veel meer dan normaal wel. En idd nerveusquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij normaal is in debatten, maar ik vond hem er ook nerveus uitzien (terwijl hij het mijns inziens niet slecht deed).![]()
Dat alles dicht is. Dat geeft al aan dat dit zeer ernstig is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Zeer triest voor Bruins, maar hij is niet geschikt voor deze functie. Hopelijk krijgt hij nu rust en neemt een andere Minister het over.![]()
Mensen die op Bruins nu haten. Wel makkelijk achter jullie computertje. Jullie zouden het vast 10 keer beter doen ja
graag op anoniem![]()
overdrijven is ook een vak heequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Heel erg triest dit voor minister Bruins![]()
onvertoond... elke dag zie en lees en hoor ik dingen... het lijkt wel een dystopische filmquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij was ook al bijna aan het huilen. Triest dit. Arme man![]()
Hij had in januari Dissel er uit moeten schoppen, nu kan hij zelf vertrekkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wilders en Klaver valt dit ook niet te verwijten, die doen ook gewoon hun werk.
Bruins is helaas niet geschikt voor zijn functie, en om dit in de toekomst te voorkomen is aftreden beter.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Hou toch opquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.Bangmakerij.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Dat is het al. Maar ze doen nog steeds alsof het niet zo is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Terwijl ze doorgaan totdat alle artsen wekenlang op knappen staan met gevaar voor eigen leven.
Het is schofterig.![]()
Kan je wel eens helemaal gelijk in hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Edith Schippers is haar koffer al aan het pakken.![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
![]()
En dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die op Bruins nu haten. Wel makkelijk achter jullie computertje. Jullie zouden het vast 10 keer beter doen ja![]()
Nederlanders zijn niet langer welkom in Knokke-Heist, omdat de Nederlandse overheid geen drastische maatregelen neemt om de verspreiding van het coronavirus in te dijken. Dat bevestigt burgemeester Leopold Lippens
https://www.hln.be/in-de-(...)-besmetten~a095f673/![]()
als je niet ziet dat het beiden is zou ik nog snel naar de opticien gaan... ze zijn nu nog openquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? En qua doden, economisch of beiden?![]()
Sorry, heb wel sympsthie voor de man Bruins maar hij had allang ontslagen moeten worden. Hij kan het gewoon niet aan en loopt al 3 maanden achter de feiten aan.
Hopelijk kan die man nu rusten en krijgen we een steviger persoon daar. Het gaat om duizenden levens.![]()
Types als jij zijn het kern van de probleem. Heb je dat wel door?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is het al. Maar ze doen nog steeds alsof het niet zo is.
Terwijl ze doorgaan totdat alle artsen wekenlang op knappen staan met gevaar voor eigen leven.
Het is schofterig.![]()
Als Klaver zijn werk is de populist uithangen, dan doet hij zijn werk goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef hollandia02 het volgende:
Wilders en Klaver valt dit ook niet te verwijten, die doen ook gewoon hun werk.
Bruins is helaas niet geschikt voor zijn functie, en om dit in de toekomst te voorkomen is aftreden beter.![]()
Pfff, hou op. Dit soort dingen wil ik niet horen. We moeten positief proberen te blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.![]()
![]()
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Confetti het volgende:
Sorry, heb wel sympsthie voor de man Bruins maar hij had allang ontslagen moeten worden. Hij kan het gewoon niet aan en loopt al 3 maanden achter de feiten aan.
Hopelijk kan die man nu rusten en krijgen we een steviger persoon daar. Het gaat om duizenden levens.![]()
Van Belgische badplaatsen krijg je sowieso al spontaan Coronaquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef riazop het volgende:
Nederlanders zijn niet langer welkom in Knokke-Heist, omdat de Nederlandse overheid geen drastische maatregelen neemt om de verspreiding van het coronavirus in te dijken. Dat bevestigt burgemeester Leopold Lippens
https://www.hln.be/in-de-(...)-besmetten~a095f673/![]()
even wat tussen door nog meer mensen wel geluid maar geen beeld bij Ziggo Go app
kan nu niets zien"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Tuurlijk. Das lekker eenvoudig. Zij kiezen ervoor om stout te zijn en het WHO te negeren. Onderzoek na onderzoek te negeren. Informatie te downplayen en wekenlang misinformatie te verspreiden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Types als jij zijn het kern van de probleem. Heb je dat wel door?
En dan zijn types als ik het probleem. Nice one.![]()
Wie weet wat die Bruins al weet over het aantal mogelijke slachtoffers bij de huidige strategie. Daar zou ik ook niet goed van worden.Dit is gewoon raar :l![]()
Ja sorry was maar een cynisch grapje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pfff, hou op. Dit soort dingen wil ik niet horen. We moeten positief proberen te blijven.![]()
Ja, het is duidelijk oppositie voeren om het oppositie voeren. Het voelt met name bij Klaver heel hol aan. Wilders daarentegen lijkt standaard boos en verbolgen. Ik kan het maar moeilijk aanzien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als Klaver zijn werk is de populist uithangen, dan doet hij zijn werk goed.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nee, het is verschrikkelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:37 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is het al. Maar ze doen nog steeds alsof het niet zo is.
Het is schofterig.
Er is niemand die dit gewild heeft, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat men te laconiek heeft gereageerd. Rutte in Lech, geen mondkapjes, geen voorbereiding, niets...
man man wat een pestbende
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 19:42:03 ]![]()
Rot jij zelf lekker op. Kreeg ik net op een briefje..quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Pfff, ga lekker naar het BNW subforum met dit soort onzin.![]()
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Dit is geen tijd voor grapjes. Laten we het hier serieus houden en proberen elkaar zéker niet bang te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja sorry was maar een cynisch grapje.![]()
WW II met dit vergelijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.
Ja. We zijn nu echt verloren. Wat zijn wij zwak en krampachtig geworden zeg.![]()
Wat een tijden allemaal zeg pfffEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Hier als je t gewoon wil verstaan zonder dat er zo'n Russische Pravda kneus erdoorheen loopt te ratelen:quote:
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Jaap for ministerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.![]()
Het is nog onbekend wat er precies gebeurde. Betrokkenen melden dat het inmiddels weer goed gaat met de minister, die op eigen kracht de vergaderzaal kon verlaten. Bruins krijgt op dit moment ondersteuning achter de schermen. Er wordt eten naar de VVD’er gebracht om hem weer op te lappen. De bewindsman is volgens betrokkenen dag en nacht in de weer met de crisis, Kamerleden zijn zichtbaar aangeslagen na het opmerkelijke voorval. Ze melden dat de minister nu ’zijn bed in moet’ om bij te komen. Om 19.45 uur gaat het debat verder.![]()
Die clown De Jonge mag nu eens gaan werken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit echt heel erg voor minister Bruins.
Een minister die niet tegen de druk kan is wel goed? Met alle respect.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
In je midden van een crises een minister willen vervangen, als het niet uiterst noodzakelijk is lijkt me dat een bijzonder slecht idee. Hoe lang duurt het wel niet voordat iemand hier echt in ingewerkt is bijv.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Gelukkig. Ik dacht echt dat er mensen waren die zo dachten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja sorry was maar een cynisch grapje.![]()
Ik heb echt goed nieuws nodig, voel me er niet goed onder.![]()
Ik ook...:(quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeuren![]()
Ja is normaal bij een schorsing, dan kappen ze het geluid af.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef RAVW het volgende:
even wat tussen door nog meer mensen wel geluid maar geen beeld bij Ziggo Go app
kan nu niets zienOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Verre van ideaal maar Bruins heeft geen regie en straalt op geen enkele manier uit in controle te zijn. Dus iemand anders die het overneemt kan het echt niet zoveel slechter doen. Nogmaals, niet ideaal, maar er is iemand nodig die sterk in zijn/haar schoenen staat en kan doorpakken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, dit was niet een beste dag. Controle is ver te zoeken en daadkracht is er ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, het is verschrikkelijk...
Er is niemand die dit gewild heeft, daar ben ik van overtuigd. Ik ben er ook van overtuigd dat men te laconiek heeft gereageerd. Rutte in Lech, geen mondkapje, niets...
man man wat een pestbende
Grote zorgen.![]()
Misschien dat het verstandiger is als hij wat nachtrust neemt.quote:❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Als Bruins zorgt dat hij wat meer op de hoogte is qua cijfers voor onderbouwing is er niks aan de hand.
Hij weet te weinig en heeft totaal geen idee en dat merkt iedereen. Begrijpelijk misschien ivm zijn rol.
Niemand had dit voorzien maar voorbereiding op de vragen die iedereen heeft is toch zijn taak?![]()
![]()
Het is nog onbekend wat er precies gebeurde. Betrokkenen melden dat het inmiddels weer goed gaat met de minister, die op eigen kracht de vergaderzaal kon verlaten. Bruins krijgt op dit moment ondersteuning achter de schermen. Er wordt eten naar de VVD’er gebracht om hem weer op te lappen. De bewindsman is volgens betrokkenen dag en nacht in de weer met de crisis, Kamerleden zijn zichtbaar aangeslagen na het opmerkelijke voorval. Ze melden dat de minister nu ’zijn bed in moet’ om bij te komen. Om 19.45 uur gaat het debat verder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Misschien dat het verstandiger is als hij wat nachtrust neemt.![]()
Als Bruins nu terugkomt lust Wilders hem rauw.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En waarschijnlijk heeft hij er geen echte invloed op. Want dat wordt wel duidelijk. Acties helpen nauwelijks de groei te stoppen. Het land ligt zo goed als plat. In Italië helpt de lockdown ook niet echt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wie weet wat die Bruins al weet over het aantal mogelijke slachtoffers bij de huidige strategie. Daar zou ik ook niet goed van worden.
Het enige dat dit nog kan stoppen is medicatie en een vaccin. Tot die tijd zo veel mogelijk beademingsapparatuur maken. Opschalen qua bedden en hopen dat China dankzij onethische handelingen wel snel een medicijn heeft.Whatever...![]()
Bij één van die persconferenties zag hij er ook al zo slecht uit.Bovenstaand bericht is een column.![]()
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit echt heel erg voor minister Bruins.
tsja dit gun je niemand en dan zijn er bepaalde users in dit topic die het grappig vinden of hem keihard afkraken. Doe normaal zeg.graag op anoniem![]()
Dan moet Geertje maar gewoon even lekker zijn bek houden, dit is niet het moment voor politiek geneuzel in de marge.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef gniffie het volgende:
Als Bruins nu terugkomt lust Wilders hem rauw.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Juist. Bruins moet blijven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:41 schreef ijs_beer het volgende:
Heb je zelf ook gehamsterd in de wallmart?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.![]()
Het heeft 2 kanten, je hebt nu eenmaal dit soort debatten en daar kan het hard gaan.quote:
Wilders is "vol op het orgel", Klaver spaarde hem ook niet.
Maar het gaat ook ergens om: het kabinet controleren, dat gaat in alle debatten hard en iemand als Rutte kan daar prima mee omgaan.
Als er nu weken in deze crisis blijkbaar amper bekend is of we productie van mondkapjes in Nederland op gang kunnen krijgen en er word ook niet genoeg gedaan om die los te peuteren (terwijl de nood hoog is) dan mag je daar best over vallen.
Bruins is helaas niet de "crisismanager" voor dit werk, hoe hard hij nu ook werkt, daar twijfel ik niet aan.![]()
Aantal cases in Italië
Pre lockdown
L-7 2,036(+20%)
L-6 2,502(+23%)
L-5 3,089(+23%)
L-4 3,858(+25%)
L-3 4,636(+20%)
L-2 5,883(+27%)
L-1 7,375(+25%)
L 9,172(+24%)
Post lockdown
L+1 10,149(+11%[, Lombardije ontbreekt in deze cijfers, geschat 600 cases)
L+2 12,462(+23%)
L+3 15,113(+21%)
L+4 17,660(+17%)
L+5 21,157(+20%)
L+6 24,747(+17%)
L+7 27,980(+13%)
L+8 31,506(+13%)
L+9 35,713(+13%)
Bron: Wikipedia, en aldaar bulletins Protezione Civile"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ja lekker voor een jaar of meer thuisblijvenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit. Geen paniek meer in de supermarkten, geen onduidelijkheid meer over thuiswerken de wel of de niet, geen halve maatregelen. Gewoon duidelijkheid. IEDEREEN THUIS BLIJVEN. totdat we zicht hebben op de situatie.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
1000 nieuwe gevallen in New York alleen al. Paniekzaaierij of gewoon logisch gedrag?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen aan het doorslaan. Alles op slot, niks meer te krijgen. Totale paniekzaaierij.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Amen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.
tsja dit gun je niemand en dan zijn er bepaalde users in dit topic die het grappig vinden of hem keihard afkraken. Doe normaal zeg.![]()
Ik hoop wel dat zn familie hem goed in de gaten houd. Straks krijgt ie een hartaanval ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat bruins naar huis gaat om uit te rustenIk denk dat hij helemaal instort als hij thuis is.
Voorbode van wat er met de artsen en hulpverleners gaat gebeuren als ze al niet omvallen doordat ze met corona besmet worden door gebrek aan beschermingsmiddelen.![]()
Het is inderdaad bidden en wachten op een vaccin, maar een lockdown van een jaar lijkt mij niet realistisch. Dus ja wat is het beste om te doen?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
De rust bewaren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Revanches het volgende:
Het is inderdaad bidden en wachten op een vaccin, maar een lockdown van een jaar lijkt mij niet realistisch. Dus ja wat is het beste om te doen?![]()
Viel flauw tijdens het debat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Wat is er met bruins gebeurd? Had het even gemist!![]()
Stortte in, hoogstwaarschijnlijk oververmoeid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Wat is er met bruins gebeurd? Had het even gemist!En altijd het laatste woord.![]()
Flauwgevallenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Wat is er met bruins gebeurd? Had het even gemist!Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Ik was ook niet positief over hem maar heb wel een hartquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ook Scrummie. Dit is waarschijnlijk de zwaarste ministerpost op dit moment en misschien wel ooit? zal waarschijnlijk niet genoeg hebben geslapen, te druk want dag in dag uit praten met experts, deskundigen enz = enorm veel stress.
tsja dit gun je niemand en dan zijn er bepaalde users in dit topic die het grappig vinden of hem keihard afkraken. Doe normaal zeg.
Ik kreeg van de week al medelijden met hem, vanavond nog meer en toen hij in elkaar storte hield ik het niet droog.
Wat een afschuwelijke wereld leven we![]()
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die op Bruins nu haten. Wel makkelijk achter jullie computertje. Jullie zouden het vast 10 keer beter doen ja
Ik zag een stukje van Wilders vanmiddag en dacht ook "Doe effe relaxt Geert. Het is crisis geen verkiezingen"![]()
En dan had de zorg het al erg zwaar Kapi. Kan jij nog herinneren dat er zelfs oud-medewerkers nodig waren bij de ziekenhuizen om aan de vraag te voldoen? en dat was voor corona.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Voorbode van wat er met de artsen en hulpverleners gaat gebeuren als ze al niet omvallen doordat ze met corona besmet worden door gebrek aan beschermingsmiddelen.graag op anoniem![]()
Lage bloedsuikerspiegel. Kan de beste gebeuren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:46 schreef Friday12 het volgende:
Wat is er met bruins gebeurd? Had het even gemist!
Je zou denken dat hij dood is gegaan. Dat is niet zo. Hij is er zo weer bij.![]()
Zo triest dat die mensen politiek bedrijven over de hoofden van mensen.En altijd het laatste woord.![]()
Sneu voor die man maar hij is compleet ongeschikt. Zo iemand moet dus ook gaan onderhandelen met andere partijen en landen. Dat werkt niet met zo'n uitstraling.
Dat die bijdraaide met die vordering was goed maar ook typerend. Een echte leider had dat gelijk geregeld.![]()
Het beste is dat iedereen gewoon de social distancing serieus neemt, maar dat gebeurt door een groot aantal mensen niet. Elke mongool die het niet doet moet er gewoon op aangesproken worden en beschaamd worden voor zijn asociale gedrag. Alle mensen die denken dat het nu een goed idee is om lekker in een groepje in het park te gaan zitten mogen wat mij betreft met de wapenstok uit elkaar geslagen worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Revanches het volgende:
Het is inderdaad bidden en wachten op een vaccin, maar een lockdown van een jaar lijkt mij niet realistisch. Dus ja wat is het beste om te doen?![]()
Een balans zoeken tussen wat je zorg aan kan en wat je nodig hebt om het land te laten draaien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Revanches het volgende:
Het is inderdaad bidden en wachten op een vaccin, maar een lockdown van een jaar lijkt mij niet realistisch. Dus ja wat is het beste om te doen?
En dat zit nu nog meer richting "zorg" zolang er te weinig voorzieningen en hulpmiddelen zijn.
Over 2 of 3 maand kan je dat misschien wel opschalen.![]()
Hoe denk je dat die supermarkten dan bevoorraad gaan worden? En hoe moeten mensen in de zorg op hun werk moeten komen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Precies dit. Geen paniek meer in de supermarkten, geen onduidelijkheid meer over thuiswerken de wel of de niet, geen halve maatregelen. Gewoon duidelijkheid. IEDEREEN THUIS BLIJVEN. totdat we zicht hebben op de situatie.![]()
![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Samenvatting van Merkel (heb even snel meegeschreven)
geen paniek
iedereen telt
iedereen is kwetsbaar
niet hamsteren
levensmiddelenaanvoer is zekergesteld
afstand houden
geen handen schudden
handen wassen
geen contact met ouderen
contacten zoveel mogelijk beperken
afstand is een teken van voor elkaar zorgen
niemand alleen laten
anderen helpen (ouderen, boodschappen)
creatief omgaan met contacten (digitaal, telefoon)
hou je aan de regels
regels worden steeds aangepast
geloof geen geruchten maar volg de officiële kanalen
alleen met zijn allen kunnen dit aan
beperkingen aanvaarden en elkaar helpen
wees hartelijk en verstandigMost people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Rust is wel het laatste waar we nu behoeft aan hebben. Actie, maar de juiste actie. Mensen aanspreken op hun gedrag. Mensen helpen die het nodig hebben.quote:![]()
was hij niet minister van volksgezondheid ??quote:
net hem overkomt dit , maar met zo'n virus in je land kan het je wel eens te veel worden"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Wat moet hij weten dan? Als jij niet hoeveel patiënten er morgen zijn, dan weet jij ook niet hoelang de voorraad meegaat. Als niemand kan leveren, dan kan jij wel wat uit je duim zuigen over mogelijke leveringen, maar dit is gewoon eerlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Dazalbest het volgende:
Als Bruins zorgt dat hij wat meer op de hoogte is qua cijfers voor onderbouwing is er niks aan de hand.
Hij weet te weinig en heeft totaal geen idee en dat merkt iedereen. Begrijpelijk misschien ivm zijn rol.
Niemand had dit voorzien maar voorbereiding op de vragen die iedereen heeft is toch zijn taak?![]()
Oke fokheld. Pak jij het anders even op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef JortKelder het volgende:
Sneu voor die man maar hij is compleet ongeschikt. Zo iemand moet dus ook gaan onderhandelen met andere partijen en landen. Dat werkt niet met zo'n uitstraling.
Dat die bijdraaide met die vordering was goed maar ook typerend. Een echte leider had dat gelijk geregeld.![]()
Daarom inderdaad. Het gaat om directe bescherming voor zovelen in de zorg. Die bescherming móet er zijn, desnoods afgedwongen. Deze kant van kant van Klaver had ik nog niet gezien maar het moest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het heeft 2 kanten, je hebt nu eenmaal dit soort debatten en daar kan het hard gaan.
Wilders is "vol op het orgel", Klaver spaarde hem ook niet.
Maar het gaat ook ergens om: het kabinet controleren, dat gaat in alle debatten hard en iemand als Rutte kan daar prima mee omgaan.
Als er nu weken in deze crisis blijkbaar amper bekend is of we productie van mondkapjes in Nederland op gang kunnen krijgen en er word ook niet genoeg gedaan om die los te peuteren (terwijl de nood hoog is) dan mag je daar best over vallen.
Bruins is helaas niet de "crisismanager" voor dit werk, hoe hard hij nu ook werkt, daar twijfel ik niet aan.![]()
Daar zijn draaiboeken voor; wat nodig is blijft functioneren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die supermarkten dan bevoorraad gaan worden? En hoe moeten mensen in de zorg op hun werk moeten komen?![]()
Zo goed als het kan zoveel mogelijk blijven doen, als burger dan. je werk zolang het kan en mogelijk is. Consumeren, maar zonder veel contact...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Revanches het volgende:
Het is inderdaad bidden en wachten op een vaccin, maar een lockdown van een jaar lijkt mij niet realistisch. Dus ja wat is het beste om te doen?
treurig hoe dan ook![]()
Ben je nu aan het trollen of zie je oprecht de ernst van de situatie in?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dan had de zorg het al erg zwaar Kapi. Kan jij nog herinneren dat er zelfs oud-medewerkers nodig waren bij de ziekenhuizen om aan de vraag te voldoen? en dat was voor corona.![]()
thanksquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef Rewimo het volgende:
geen paniek
iedereen telt
iedereen is kwetsbaar
niet hamsteren
afstand houden
geen handen schudden
handen wassen
geen contact met ouderen
niemand alleen laten
hou je aan de regels
wees hartelijk en verstandig
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Dat is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo triest dat die mensen politiek bedrijven over de hoofden van mensen.
Politiek mag best hard gespeeld worden en mensen mogen daarin recht voor hun raap zijn. Dat is juist belangrijk.
Dat Bruins nu flauwvalt is waarschijnlijk te wijten aan de hoge verantwoordelijkheid die hij voelt en de druk die daarbij komt kijken.
Hij zal momenteel ook niet elke avond giechelend onder de lakens kruipen en nog even verstoppertje met zijn knuffelbeer spelen![]()
![]()
Kortom "wir schaffen das?" @Kyran heb ik het correct? wil geen fake news verspreidenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef Rewimo het volgende:
geen paniek
iedereen telt
iedereen is kwetsbaar
niet hamsteren
afstand houden
geen handen schudden
handen wassen
geen contact met ouderen
niemand alleen laten
hou je aan de regels
wees hartelijk en verstandiggraag op anoniem![]()
Dat is dus niet iedereen thuis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar zijn draaiboeken voor; wat nodig is blijft functioneren.![]()
Dienstauto staat al klaar voor de deur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:47 schreef _I het volgende:
[..]
Lage bloedsuikerspiegel. Kan de beste gebeuren.
Je zou denken dat hij dood is gegaan. Dat is niet zo. Hij is er zo weer bij.![]()
Trump draait al 50 jaar op amphetamines.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:48 schreef JortKelder het volgende:
![]()
Gecontroleerde actie schaal ik dan onder rust inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rust is wel het laatste waar we nu behoeft aan hebben. Actie, maar de juiste actie. Mensen aanspreken op hun gedrag. Mensen helpen die het nodig hebben.![]()
Paniek hebben we niets aan.![]()
Nah, zou mij niets verbazen als ze in China gewoon al jaren aan stamcel onderzoek doen en daar dus op testen, zij hebben daar immers geen last van christen extremisten die met hun gedram wetenschappers intimideren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk heeft hij er geen echte invloed op. Want dat wordt wel duidelijk. Acties helpen nauwelijks de groei te stoppen. Het land ligt zo goed als plat. In Italië helpt de lockdown ook niet echt.
Het enige dat dit nog kan stoppen is medicatie en een vaccin. Tot die tijd zo veel mogelijk beademingsapparatuur maken. Opschalen qua bedden en hopen dat China dankzij onethische handelingen wel snel een medicijn heeft.![]()
Echt goedkoop om af te geven op een man die al weken dag en nacht in touw is om alles goed te regelen voor Nederland. En maar blijven klagen over RIVM en Bruins en Rutte en op hele overheid eigenlijk.
Ga je diep schamen.![]()
Klaver staat wel bekend als bevlogen. Niet iedereen mag hem (understatement) maar hij zit wel in de politiek vanuit een ideaal. Wilders overigens ook, al is het een heel ander ideaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daarom inderdaad. Het gaat om directe bescherming voor zovelen in de zorg. Die bescherming móet er zijn, desnoods afgedwongen. Deze kant van kant van Klaver had ik nog niet gezien maar het moest.![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
k vind dat we morge avond ook moeten klappen voor bruins
![]()
Mailtje gekregen van een bedrijf dat auto's en busjes verhuurt.
1 punt er in:Dus met reuma ben je niet welkom?quote:✓ Heb je gezondheidsklachten? Ga dan niet naar de - Naam bedrijf - vestiging, maar bel even om de reservering om te zetten naar iemand anders die geen gezondheidsklachten heeft.![]()
![]()
Bruins werkt knetterhard en is gewoon oververmoeid. Ik denk dat die kerel al twee weken geen slaap heeft gehad ofzo. Al die mensen die denken het beter dan hem te kunnen doen, echt idioot.Allah Al Watan Al Malik![]()
Dat soort volk is het geschreven woord nog niet waard.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt goedkoop om af te geven op een man die al weken dag en nacht in touw is om alles goed te regelen voor Nederland. En maar blijven klagen over RIVM en Bruins en Rutte en op hele overheid eigenlijk.
Ga je diep schamen.![]()
Het laatste wat we nu moeten doen is paniek zaaien. Je hebt er niks aan en sommige mensen draaien dan door. De rust bewaren. Juist nu.![]()
Dat zou spijtig zijn voor hem en voor ons.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dienstauto staat al klaar voor de deur.![]()
Ja eigenlijk wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
k vind dat we morge avond ook moeten klappen voor bruins
Die man kan wel een opkikkertje gebruiken![]()
Nee, klopt, er is ook geen enkel lockdown scenario waarbij iedereen thuis blijft.quote:
Een lockdown is: wie niet buiten hoeft te zijn, blijft binnen.
Je kan het virus ook niet stoppen, je kan wel de verspreiding zoveel mogelijk remmen.
Zolang we nog met z'n allen van Blokker naar Action rennen om bordjes met "Home Sweet Home" te kopen rem je het niet voldoende.![]()
Eens. Schandalig is het.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Bruins werkt knetterhard en is gewoon oververmoeid. Ik denk dat die kerel al twee weken geen slaap heeft gehad ofzo. Al die mensen die denken het beter dan hem te kunnen doen, echt idioot.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Bruins werkt knetterhard en is gewoon oververmoeid. Ik denk dat die kerel al twee weken geen slaap heeft gehad ofzo. Al die mensen die denken het beter dan hem te kunnen doen, echt idioot.Komt ook omdat alle druk op één man komt te staan. Hoop dat ze vanaf nu meerde mensen naar voren roepen. Verdeel zo de last onder meer mensen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Bruins werkt knetterhard en is gewoon oververmoeid. Ik denk dat die kerel al twee weken geen slaap heeft gehad ofzo. Al die mensen die denken het beter dan hem te kunnen doen, echt idioot.![]()
twitter:alexanderbakker twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:51:55Hoor hier van een minister dat het goed gaat met minister Bruins. Hij moet nu even rust houden. #coronadebat reageer retweet
![]()
Thanks.. geeft een goede Eindruck.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef Rewimo het volgende:
geen paniek
iedereen telt
iedereen is kwetsbaar
niet hamsteren
afstand houden
geen handen schudden
handen wassen
geen contact met ouderen
niemand alleen laten
hou je aan de regels
[ Bericht 32% gewijzigd door Vallon op 18-03-2020 20:01:27 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Dit!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je diep schamen.![]()
Heerlijk naïef.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar zijn draaiboeken voor; wat nodig is blijft functioneren.![]()
Paniek wordt er wel gezaaid, helemaal nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Het laatste wat we nu moeten doen is paniek zaaien. Je hebt er niks aan en sommige mensen draaien dan door. De rust bewaren. Juist nu.
Aan ons om die paniek op de juiste manier te oogsten![]()
![]()
twitter:bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden. reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, klopt, er is ook geen enkel lockdown scenario waarbij iedereen thuis blijft.
Je kan het virus ook niet stoppen, je kan wel de verspreiding zoveel mogelijk remmen.
Zolang we nog met z'n allen van Blokker naar Action rennen om bordjes met "Home Sweet Home" te kopen rem je het niet voldoende.![]()
![]()
dat krijg je door mensen nu op 1 lijn te krijgen en niet door 10 verschillende ministers 10 verschillende verhalen en dingen vertellenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Het laatste wat we nu moeten doen is paniek zaaien. Je hebt er niks aan en sommige mensen draaien dan door. De rust bewaren. Juist nu.
ik ben ook voor tijdelijk Lock down ( 1 a 2 weken en dan maar even de rust pakken en kijken hoe het gaat"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Ik was aan het luisteren en ik hoorde ik schors de vergadering! Maar totaal gemist wat er dus gebeurd was![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je diep schamen.
Dus omdat iemand onwel raakt en heel hard werkt (waarvoor alle lof) mag je geen kritiek meer hebben?
Wat is dat voor iets raars? Of begrijp ik je totaal verkeerd?![]()
![]()
Maar dat zei RamboDirk nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, klopt, er is ook geen enkel lockdown scenario waarbij iedereen thuis blijft.
Zolang we nog met z'n allen van Blokker naar Action rennen om bordjes met "Home Sweet Home" te kopen rem je het niet voldoende.gewoon concreet blijven in plaats van hyperbolen rond te toeteren is toch niet teveel gevraagd
![]()
Je mag best even panikeren, dan heb je wel door hoe ernstig de situatie is. Als je vervolgens maar verantwoordelijk actie onderneemt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:50 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Gecontroleerde actie schaal ik dan onder rust inderdaad![]()
Paniek hebben we niets aan.![]()
Bruins😀😀😀😀👌👌👌👌👌quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef Netflixed het volgende:
twitter:bruno_bruins twitterde op woensdag 18-03-2020 om 19:52:37Dank voor al jullie steun voor zojuist. Ik had last van een flauwte door oververmoeidheid en intensieve weken. Inmiddels gaat het weer beter. Ik ga nu naar huis om vanavond uit te rusten, zodat ik morgen weer aan de slag kan om de #coronacrisis zo goed mogelijk te bestrijden. reageer retweet
![]()
sterkte bruno! zet hem opquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef Netflixed het volgende:
![]()
Dat is een feit, er is een lijst met functies die door blijven gaan bij een lockdown.quote:
Boeren blijven ook boeren, is logisch: koeien moeten gemolken worden. Maar die wonen doorgaans niet in druk bevolkt gebied.
Niet naïef, gewoon hoe het werkt.![]()
Nu bij SteveOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
editquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
Mailtje gekregen van een bedrijf dat auto's en busjes verhuurt.
1 punt er in:
[..]
Dus met reuma ben je niet welkom?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 19:55:39 ]![]()
Van jou verwacht ik ook geen begrip, Scrumquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dus omdat iemand onwel raakt en heel hard werkt (waarvoor alle lof) mag je geen kritiek meer hebben?
Wat is dat voor iets raars? Of begrijp ik je totaal verkeerd?![]()
Like gegeven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef Netflixed het volgende:
![]()
Ondanks dat ik het niet eens ben met de keuzes enorm veel respect voor hem. Ook om dit direct te melden. Word snel beter Bruno!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef Netflixed het volgende:
![]()
![]()
Ik ook, dacht dat ze vond dat Wilders te ver ging ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef Friday12 het volgende:
Ik was aan het luisteren en ik hoorde ik schors de vergadering! Maar totaal gemist wat er dus gebeurd was
Wat een land."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Kritiek is prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars? Of begrijp ik je totaal verkeerd?
Overal tegenaan schoppen en zeggen dat dit soort mensen door de bevoegdheid die ze momenteel hebben schuldig zijn aan vele doden zoals sommigen doen heeft echter bijster weinig zin vindt je niet?![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef Netflixed het volgende:
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Ik mis er 1quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:49 schreef Rewimo het volgende:
geen paniek
iedereen telt
iedereen is kwetsbaar
niet hamsteren
afstand houden
geen handen schudden
handen wassen
geen contact met ouderen
niemand alleen laten
hou je aan de regels
Begin weer met rokenMijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Dit. Gewoon werken voor je coronageld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef Maver24 het volgende:
Bruins
Geschikt ❌
Ongeschikt ✔
Straalt ook echt 0 uit.![]()
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag best even panikeren, dan heb je wel door hoe ernstig de situatie is. Als je vervolgens maar verantwoordelijk actie onderneemt.![]()
Wat is dit nu weer voor een achterlijke reactie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik ook geen begrip, Scrum![]()
Die wordt dus helemaal volgespoten met kalmeringsmiddelen door de landsdokter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:53 schreef Netflixed het volgende:
![]()
Waar is Rutte eigenlijk? Dat crisisoverleg?Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Hij is een beetje de woordvoerder he? T'is niet alsof hij degene is die belt, daar zijn mensen voor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Zet er gewoon 2 extra man bij, meer verdelen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Die was er net wel in de 2e kamerquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Nikonlover het volgende:
Waar is Rutte eigenlijk? Dat crisisoverleg?Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
#IchBinBrunoquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het niet eens ben met de keuzes enorm veel respect voor hem. Ook om dit direct te melden. Word snel beter Bruno!![]()
Ja wat was dat crisis overleg. Hebben we daar al iets over gehoord wat dat was?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Zou dit door de cirisoverleg en het briefje komen????
WAT STAAT ONS TE WACHTEN?!?![]()
wie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:58 schreef Jano9 het volgende:
Iemand die nog Jensen volgt voor het corona nieuws? Is weer zoals vanouds.![]()
Gekke tijden.
En een minister is ook maar een mens..."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Lloyd Russell-Moyle was de derde in het House of Commons die positief test. Hij behoort tot de risicogroep, heeft HIV.are we infinite or am I alone![]()
Heel dorp in Italie getest, 3000 mensen, 50-70% is asymptomatisch maar dus wel besmet.
(la repubblica)A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
20.15u gaat het verderquote:Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Dit dus. Geef de beste man wat extra steun. Misschien is vervangen inderdaad geen sterk signaal, maar iemand die hem ondersteunt om het uit te leggen kan geen kwaad. Hij lijkt er nu onder door te gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Zet er gewoon 2 extra man bij, meer verdelen.![]()
Waarom is de Jonge er dan niet?And I am a weapon of massive consumption
Jensen ontkent toch dat er een crisis is?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:58 schreef Jano9 het volgende:
Iemand die nog Jensen volgt voor het corona nieuws? Is weer zoals vanouds.
Dat we gewoon moeten doen alsof er niets aan de hand is?Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kritiek is prima.
Overal tegenaan schoppen en zeggen dat dit soort mensen door de bevoegdheid die ze momenteel hebben schuldig zijn aan vele doden zoals sommigen doen heeft echter bijster weinig zin vindt je niet?![]()
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je zelf ook gehamsterd in de wallmart?Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1000 nieuwe gevallen in New York alleen al. Paniekzaaierij of gewoon logisch gedrag?Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen. Het lijkt mij duidelijk dat Bruins oververmoeid is en dat er een crisismanager nodig is. Misschien is het beter voor Bruins dat hij publiekelijk instort, want dan gebeurt er in ieder geval wat. Dit zat er namelijk al even aan te komen.![]()
Gelukkig hebben we hier nog 100 ministers die zo het stokje over kunnen nemen! Sommige mensen hier moeten zich echt doodschamen. Een beetje bescheidenheid is wel op de plaats. Hier iets 1000 keer herhalen maakt het nog niet de waarheid. Neem eens beetje afstand van alles en verlies je niet in die tunnelvisie hier in het topic, waarbij elke keer meer olie op het vuur wordt gegooid.![]()
Dat blijft mij verbazen dat NIMBY ontkenningsgedrag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zolang we nog met z'n allen van Blokker naar Action rennen om bordjes met "Home Sweet Home" te kopen rem je het niet voldoende.
Ik begrijp het niet en nee, het gaat niet leuk worden.
De buurvrouw witheet dat ze de apotheek niet in kon/mocht om mondwater te kopen.
En dan niet willen begrijpen dat er een paar dingen zijn veranderd.
Maar goed het zal veel tijd nodig gaan hebben om in te dalen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ah dan heb ik hem gewoon gemist denk ikquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Geschikt of ongeschikt, deze man heeft wel een van de meest ondankbare beroepen van Nederland.. Hij verdient wat mij betreft wel wat meer slack.I see peas of green, red roses too....![]()
1000% eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.
[..]
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.
Maar het tegenovergesteld gebeurt nu overal en daar gaat geen regering iets aan kunnen doen op deze manier.
Mensen will mensA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Sterkte makker, hopelijk kunnen we weer snel ruzie maken over PSV en Ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.
[..]
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.![]()
Oke dit is interessantquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
Heel dorp in Italie getest, 3000 mensen, 50-70% is asymptomatisch maar dus wel besmet.
(la repubblica)And I am a weapon of massive consumption
Ik denk dat hij vannacht langer dan 4 uur gaat slapen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wordt dus helemaal volgespoten met kalmeringsmiddelen door de landsdokter.![]()
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
(la repubblica)Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
GEEN PANIEK MENSEN, ALLES ONDER CONTROLE.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Zou dit door de cirisoverleg en het briefje komen????
WAT STAAT ONS TE WACHTEN?!?
Ondertussen valt de verantwoordelijke minister flauw, live op tv.
Denk dat dat ook de burger geen moed geeft.
Zal best dat de man hard werkt, maar dit geeft ook wel paniek.![]()
Die heeft andere portefeuilles:quote:
Verzorging en verpleging (care)
Langdurige zorg (Wlz)
Maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en mantelzorg
Jeugdbeleid, Jeugdwet en jeugdgezondheidszorg
Wijkverpleegkundige zorg
Persoonsgebonden budget
Medisch-ethische vraagstukkenOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Als al die lijntjes naar hem lopen, zijn het veel teveel issues waarvan hij op de hoogte moet zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij is een beetje de woordvoerder he? T'is niet alsof hij degene is die belt, daar zijn mensen voor.![]()
Ja en dat we ons hebben overgegeven aan de elite etc. Het is best vermakelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jensen ontkent toch dat er een crisis is?
Dat we gewoon moeten doen alsof er niets aan de hand is?![]()
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:01:28BREAKING: France reports 1,404 new cases of coronavirus and 69 new deaths, raising total to 9,134 cases and 244 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Ik doneer een mondkapje voor #Bruno.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef Greenpeas het volgende:
Geschikt of ongeschikt, deze man heeft wel een van de meest ondankbare beroepen van Nederland.. Hij verdient wat mij betreft wel wat meer slack.![]()
Wat heeft hij zoal voor elkaar gebokst tot nu toe dan...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wordt dus helemaal volgespoten met kalmeringsmiddelen door de landsdokter.Ik zwaai naar dieren.![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bola-corona-covid-19
In Afrika grijpt het virus razendsnel om zich heen.
Dus ik snap die theorie van " bij hoge temperaturen verspreidt het minder snel" ook niet meer.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Dit! Daarom wel sympathie, maar weinig medelijdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Voorbode van wat er met de artsen en hulpverleners gaat gebeuren als ze al niet omvallen doordat ze met corona besmet worden door gebrek aan beschermingsmiddelen.![]()
Oke, dan is het wel afgelopen met ons.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Breaking: Merkel heeft weer "wir schaffen das" geroepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het niet vertonen van symptomen die bij dat virus passen.quote:
Internet erg traag hier, of ligt dat aan FOK! ?![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is doorgaans een voorbode voor ellende bij dat mens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Hier een hele provincie, Trentino, met relatief weinig besmettingen;quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
(la repubblica)https://www.informazione.(...)-contagi-in-Trentinoquote:Ze voerden 26980 swabs uit op bijna 5 miljoen inwoners, wat betekent dat ze dat deden bij 5 op de duizend inwoners. In Trentino werden volgens de gegevens over civiele bescherming in Trentino 1006 swabs gemaakt, die 206 gevallen van positiviteit voor Coronavirus ontdekten: 1 positief voor elke 5 gemaakte swabs, gelijk aan 20%. (Giudicarie.com)
20% is besmet. Ik vind het hele hoge aantallen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In Wuhan waren gisteren er 39.220 al genezen, en zijn 8.304 nu nog onder behandeling.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:46 schreef Dazalbest het volgende:
Weet iemand hoeveel er in China de IC heeft overleefd en hoe ze er aan toe zijn?![]()
Boeiequote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
We zitten dan ook in een zeldzaam unieke situatie die je niet voor mogelijk hield drie weken geleden, en dit kan zomaar tot volgend jaar zomer duren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
GEEN PANIEK MENSEN, ALLES ONDER CONTROLE.
Ja, snel nog even op vakantie. (hahaha)quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef asco het volgende:
[..]
Oke, dan is het wel afgelopen met ons.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Dit frame werd door types als Segers en Jetten ook gebruikt, maar dat vetgedrukte is door niemand in de kamer gezegd. Ik heb het ook in deze reeks niet voorbij zien komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kritiek is prima.
Overal tegenaan schoppen en zeggen dat dit soort mensen door de bevoegdheid die ze momenteel hebben schuldig zijn aan vele doden zoals sommigen doen heeft echter bijster weinig zin vindt je niet?Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Kapiteintje en ik moesten ook lachenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, snel nog even op vakantie. (hahaha)graag op anoniem![]()
Dan ben je net te laat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:05 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dit frame werd door types als Segers en Jetten ook gebruikt, maar dat vetgedrukte is door niemand in de kamer gezegd. Ik heb het ook in deze reeks niet voorbij zien komen.![]()
Het onwel worden is een kantelpunt en tekenend: we zijn de controle kwijt en zijn niet aan het winnen van Corona momenteel...
Tijd om 6 april te verlengen met nog 6 maanden.![]()
Dat was een "hoop" gebaseerd op vermindering van luchtwegklachten in de zomer. Dit kan echter, zo zei Jaap, ook komen soor vakantie, meer buiten zijn, betere verspreiding mensenquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)bola-corona-covid-19
In Afrika grijpt het virus razendsnel om zich heen.
Dus ik snap die theorie van " bij hoge temperaturen verspreidt het minder snel" ook niet meer.![]()
Daarom reageer ik al niet eens meer op dat soort flauwekul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:05 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dit frame werd door types als Segers en Jetten ook gebruikt, maar dat vetgedrukte is door niemand in de kamer gezegd. Ik heb het ook in deze reeks niet voorbij zien komen.![]()
2017/2018 waren er al 9000 in NL.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:42 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
30.000 is wat je in de VS verwacht, in Italië eerder 6000 - 8000 gok ik.
2014/2015 65000 griepdoden in Italië.Vakman pur sang![]()
Frankrijk gaat hard op weg naar Spanje en Italië.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:01:28BREAKING: France reports 1,404 new cases of coronavirus and 69 new deaths, raising total to 9,134 cases and 244 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Exact. Hij voegt zoals we wel gewend zijn werkelijk niks toe met dat geblaat. Het is weer een en al populisme, geblaat en geschreeuw wat de klok slaat, deze vorm van politiek draagt normaliter al niks bij, maar nu is het al helemaal om onpasselijk van te worden. Komt me echt de strot uit. Alsof de grote blonde leider het ook maar een haar beter zou doen....We kunnen hem momenteel missen als kiespijn met z'n smerige spelletjes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet Geertje maar gewoon even lekker zijn bek houden, dit is niet het moment voor politiek geneuzel in de marge.
Geldt overigens ook voor de andere zijde van het politieke spectrum (Ouwehand met dat vogelgriepgeneuzel, een en al politiek geblaat). Ga ff wat nuttigs doen. Ga mondkapjes vouwen daar in de 2e kamer met z'n allen zou ik haast willen zeggen, voordat er weer een paar ministers down gaan.
Laat de meneren van het RIVM nu voorlopig maar even hun gang gaan. Die zijn misschien houterig en saai, maar hebben in tegenstelling tot de leeghoofden in de 2e kamer toch nog wat gestudeerd. Zoiets als virologie, microbiologie enz. Hoeven zich dan ook niet te profileren met one-liners, hebben daar ook helemaal geen tijd voor....![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit. Gewoon werken voor je coronageld.![]()
![]()
Ja en UV straling. Maar ook delen van Afrika kennen gewoon regen seizoen waarbij de zon nauwelijks schijnt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Dat was een "hoop" gebaseerd op vermindering van luchtwegklachten in de zomer. Dit kan echter, zo zei Jaap, ook komen soor vakantie, meer buiten zijn, betere verspreiding mensenOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Yep. Helaas wel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Frankrijk gaat hard op weg naar Spanje en Italië.![]()
Je hebt een pan af. 6 maanden😂😂😂😂quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Sucuk het volgende:
Het onwel worden is een kantelpunt en tekenend: we zijn de controle kwijt en zijn niet aan het winnen van Corona momenteel...
Tijd om 6 april te verlengen met nog 6 maanden.![]()
Ik denk dat we het elkaar ook iets te moeilijk maken. In dit geval de politiek dus. Laten we ff normaal doen met de mensen die de verantwoordelijkheid nemen zo te blijven bashen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Sucuk het volgende:
Tijd om 6 april te verlengen met nog 6 maanden.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Al 3 Milj. in Nederland? Dat zou chill zijn. Al bijna er doorheen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier een hele provincie, Trentino, met relatief weinig besmettingen;
[..]
https://www.informazione.(...)-contagi-in-Trentino
20% is besmet. Ik vind het hele hoge aantallen.![]()
Zo is dat maatje!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit. Gewoon werken voor je coronageld.![]()
Vertoonden die 20% wel of geen klachten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Hier een hele provincie, Trentino, met relatief weinig besmettingen;
[..]
https://www.informazione.(...)-contagi-in-Trentino
20% is besmet. Ik vind het hele hoge aantallen.![]()
Laten men dat op 5 april bekijken. OK ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Sucuk het volgende:
Tijd om 6 april te verlengen met nog 6 maanden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Het komt Ajax wel goed uit net nu ze in een enorme dip zaten en AZ dichtbij kwamquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte makker, hopelijk kunnen we weer snel ruzie maken over PSV en Ajax.![]()
Land of the free. Home of the brave.![]()
Jup. Al ben ik het wel met hem eens dat we op moeten passen met wat de overheid gaat doen met al deze nooit vertoonde aanpassingen in ons leven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jensen ontkent toch dat er een crisis is?
Dat we gewoon moeten doen alsof er niets aan de hand is?![]()
Klaver was ontzettend aan het zuigenWem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
waren toen de ziekenhuizen ook overbelast of zijn de meesten thuis gestorven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2017/2018 waren er al 9000 in NL.
2014/2015 65000 griepdoden in Italië.![]()
dystopischquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
GEEN PANIEK MENSEN, ALLES ONDER CONTROLE.
![]()
Hamsteren in Kenia, wonen best veel blanken btw.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Al die dictatuurliefhebbers worden hier nou eenmaal geil vanquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten men dat op 5 april bekijken. OK ?![]()
hear hearquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef quarterpounder het volgende:
[..]
Exact. Hij voegt zoals we wel gewend zijn werkelijk niks toe met dat geblaat. Het is weer een en al populisme, geblaat en geschreeuw wat de klok slaat, deze vorm van politiek draagt normaliter al niks bij, maar nu is het al helemaal om onpasselijk van te worden. Komt me echt de strot uit. Alsof de grote blonde leider het ook maar een haar beter zou doen....We kunnen hem momenteel missen als kiespijn met z'n smerige spelletjes.
Geldt overigens ook voor de andere zijde van het politieke spectrum (Ouwehand met dat vogelgriepgeneuzel, een en al politiek geblaat). Ga ff wat nuttigs doen. Ga mondkapjes vouwen daar in de 2e kamer met z'n allen zou ik haast willen zeggen, voordat er weer een paar ministers down gaan.
Laat de meneren van het RIVM nu voorlopig maar even hun gang gaan. Die zijn misschien houterig en saai, maar hebben in tegenstelling tot de leeghoofden in de 2e kamer toch nog wat gestudeerd. Zoiets als virologie, microbiologie enz. Hoeven zich dan ook niet te profileren met one-liners, hebben daar ook helemaal geen tijd voor....
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Totaal overbelast.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
waren toen de ziekenhuizen ook overbelast of zijn de meesten thuis gestorven?Vakman pur sang![]()
Man man man, schiphol bijna dicht, VDL nedcar dicht, C&A dicht, Bijenkorf dicht, Ikea dicht, Bruins die omkiept, 58 dooien, bijna 180 op de IC..... wat een klotezooi allemaal zeg!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ja, de donkeren komen hier niet binnen hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Hamsteren in Kenia, wonen best veel blanken btw..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Mijn post basht niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk dat we het elkaar ook iets te moeilijk maken. In dit geval de politiek dus. Laten we ff normaal doen met de mensen die de verantwoordelijkheid nemen zo te blijven bashen.![]()
Blackedquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:08 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Hamsteren in Kenia, wonen best veel blanken btw.![]()
Wat niet is kan nog komen. Maar de grote meerderheid dus niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:07 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Vertoonden die 20% wel of geen klachten?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
duurt een tijdje voor de lockdown effect sorteertquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Frankrijk gaat hard op weg naar Spanje en Italië.![]()
Waarom zou je iets wat niet werkt met 6 maanden verlengen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:06 schreef Sucuk het volgende:
Tijd om 6 april te verlengen met nog 6 maanden.
Heb de afgelopen maanden nooit zo veel mensen buiten gezien.
Toegegeven, al die 50-ers met een bierbuik die uit angst beginnen met hardlopen zijn wel lachen.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: