quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:55 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Kritiek is prima.
Overal tegenaan schoppen en zeggen dat dit soort mensen door de bevoegdheid die ze momenteel hebben schuldig zijn aan vele doden zoals sommigen doen heeft echter bijster weinig zin vindt je niet?
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je zelf ook gehamsterd in de wallmart?
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1000 nieuwe gevallen in New York alleen al. Paniekzaaierij of gewoon logisch gedrag?
Dat blijft mij verbazen dat NIMBY ontkenningsgedrag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, klopt, er is ook geen enkel lockdown scenario waarbij iedereen thuis blijft.
Een lockdown is: wie niet buiten hoeft te zijn, blijft binnen.
Je kan het virus ook niet stoppen, je kan wel de verspreiding zoveel mogelijk remmen.
Zolang we nog met z'n allen van Blokker naar Action rennen om bordjes met "Home Sweet Home" te kopen rem je het niet voldoende.
Ah dan heb ik hem gewoon gemist denk ikquote:
1000% eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.
[..]
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.
Sterkte makker, hopelijk kunnen we weer snel ruzie maken over PSV en Ajax.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We hebben meeste bij Costco gehaald. Maar gelukkig voor de gekte lostbarstte. Walmarts zijn nu compleet leeg. Gelukkig vullen ze wel elke dag weer bij maar sochtends staan mensen al in de rij. Mensen die dus savonds terugkomen van werk vissen naast het net.
[..]
Ik vind dat we vooral kalm moeten blijven. Paniek helpt niemand.
Oke dit is interessantquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
Heel dorp in Italie getest, 3000 mensen, 50-70% is asymptomatisch maar dus wel besmet.
(la repubblica)
Ik denk dat hij vannacht langer dan 4 uur gaat slapen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wordt dus helemaal volgespoten met kalmeringsmiddelen door de landsdokter.
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:59 schreef HeatWave het volgende:
Heel dorp in Italie getest, 3000 mensen, 50-70% is asymptomatisch maar dus wel besmet.
(la repubblica)
GEEN PANIEK MENSEN, ALLES ONDER CONTROLE.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Zou dit door de cirisoverleg en het briefje komen????
WAT STAAT ONS TE WACHTEN?!?
Die heeft andere portefeuilles:quote:
Als al die lijntjes naar hem lopen, zijn het veel teveel issues waarvan hij op de hoogte moet zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hij is een beetje de woordvoerder he? T'is niet alsof hij degene is die belt, daar zijn mensen voor.
Ja en dat we ons hebben overgegeven aan de elite etc. Het is best vermakelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jensen ontkent toch dat er een crisis is?
Dat we gewoon moeten doen alsof er niets aan de hand is?
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 20:01:28BREAKING: France reports 1,404 new cases of coronavirus and 69 new deaths, raising total to 9,134 cases and 244 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik doneer een mondkapje voor #Bruno.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:01 schreef Greenpeas het volgende:
Geschikt of ongeschikt, deze man heeft wel een van de meest ondankbare beroepen van Nederland.. Hij verdient wat mij betreft wel wat meer slack.
Wat heeft hij zoal voor elkaar gebokst tot nu toe dan...quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die wordt dus helemaal volgespoten met kalmeringsmiddelen door de landsdokter.
Dit! Daarom wel sympathie, maar weinig medelijdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef kapiteintje het volgende:
Voorbode van wat er met de artsen en hulpverleners gaat gebeuren als ze al niet omvallen doordat ze met corona besmet worden door gebrek aan beschermingsmiddelen.
Oke, dan is het wel afgelopen met ons.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:02 schreef KingRoland het volgende:
Breaking: Merkel heeft weer "wir schaffen das" geroepen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()